×
چگونه اپ ها را بدون مشکل از گوگل پلی استور دریافت کنیم؟

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

چگونه اپ ها را بدون مشکل از گوگل پلی استور دریافت کنیم؟

در این آموزش بسیار مفید و شاید سئوال بسیار از کاربران باشد به نحوه جل مشکل عدم نصب و اجرای و یا ناهمخوانی app های دانلود از گوگل پلی استور میپردازیم توصیه میکنیم این آموزش را از دست ندهید . پس با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی 100% قانونی | تحویلی آنی |خرید گیفت کارت ارزان | بدون محدودیت زمانی | بهترین نرخ خرید در بین سایتهای قانونی ایرانی همراه باشید .

 

چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

تاکنون چند بار با پیغام This item is not available in your country هنگام رفتن به گوگل پلی مواجه شده اید؟ با وجود اینکه چند ماه پیش اهالی مانتن ویو ایران را به لیست «کنسول توسعه دهندگان گوگل پلی» اضافه کردند تا روزنه امیدی برای دسترسی کامل ایرانی ها به پلی استور شکل بگیرد اما هنوز دانلود بدون دردسر از این مارکت ممکن نیست.

البته نه فقط ایران، بلکه این مشکل در بعضی کشورهای دیگر نیز به چشم می خورد و بنابراین کاربران مجبورند از روش های دیگری برای دانلود اپلیکیشن های اندرویدی خود استفاده کنند. برای مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم نگاهی به این راه ها انداخته و روش های دانلود از گوگل پلی را معرفی کنیم.

1 – دانلود از طریق کامپیوتر

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

اگر از استفاده از وب سایت های شخص ثالث فاکتور بگیریم، متاسفانه بقیه راه های دانلود با گوگل پلی نیازمند نرم افزارهای تغییر آی پی یا همان فیلترشکن هستند. در صورتی روی رایانه خود دارای یکی از این نرم افزارها هستید، دیگر احتیاجی به دانلود مستقیم از موبایل نبوده و با همین پی سی می توانید اپ یا بازی های دلخواه تان را دانلود کنید.

برای این کار ابتدا باید با هر دو سیستم [موبایل و پی سی] به اکانت جیمیل خود وصل شوید. سپس به نرم افزار تغییر آی پی متصل شده و صفحه اپلیکیشنی که می خواهید را از طریق کامپیوتر باز کنید. اکنون کافیست روی دکمه Install نمایید تا در نهایت برنامه در موبایل دانلود [فراموش نکنید که اینترنت موبایل را باید روشن بگذارید] شود.

البته در این قسمت چند نکته وجود دارد. یکی اینکه با پی سی، یکی از مرحله هایی که با «دانلود از طریق موبایل» باید طی کنید کاهش می یابد. جدا از اینکه گاهی اوقات ممکن است با ارور This app is incompatible with your device  این برنامه با اسمارت فون شما سازگار نیست] مواجه شوید.

این ارور صرفا به این معنی نیست که برنامه از موبایل شما پشتیبانی نمی کند. بلکه علت این اتفاقی گاهی اوقات مربوط به عدم عرضه بازی برای منطقه ای که آی پی خود را روی آن تنظیم کرده اید می شود. اگر هنگام دانلود برنامه ها از طریق کامپیوتر با این مشکل برخورد کردید، پیشنهاد می کنیم از روش چهارم کمک بگیرید.

 

2 – دانلود از طریق خود موبایل

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

برای این روش ابتدا باید Cache مربوط به برنامه های Google Play Services و Google Play Store را پاک کنید. پیدا کردن این قسمت ها روی تلفن های مختلف ممکن است متفاوت باشد اما برای همه آن ها باید ابتدا به بخش Setting یا همان تنظیمات رفته و سپس روی قسمت Apps یا Installed Apps کلیک نمایید.

در اینجا Cache [اگر جواب نداد Data را پاک کنید] هر دو برنامه Google Play Services و Google Play Store را صفر نموده [با Clear Cache] و بعد از اجرای نرم افزار تغییر آی پی، گوگل پلی را باز کنید. هر کشوری که در نرم افزار انتخاب کرده اید، گوگل پلی نیز اپ های در دسترس برای همان کشور را نشان می دهد.

یکی از بهترین روش ها برای دانلود برنامه های گوگل پلی همین است، از طرفی معمولا فقط یک بار اجرای برنامه تغییر آی پی کفایت می کند. اما گاهی اوقات هم پیش آمده که هر دفعه مجبور به استفاده از آن باشید. یعنی در صورتی که بدون این نرم افزارها گوگل پلی را باز کنید، باید دوباره مرحله های گفته شده را بروید.

یکی از روش های تجربه بازی های سافت لانچ [عناوینی که ابتدا در منطقه های محدودی عرضه می شوند] هم همین است. اما برای تعدادی از اپ ها، دانلود بازی تنها نیمی از راه بوده و باید نرم افزار تغییر آی پی مربوط به منطقه ای که اپلیکیشن در آن منتشر شده را داشته باشید.

 

3 – دانلود از طریق تلگرام

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

تلگرام این روزها رشد چشمگیری در ایران داشته و میلیون ها کاربر در داخل کشور دارد. خوب با توجه به اینکه روزانه وقت زیادی را پای این اپلیکیشن پیام رسان می گذاریم، چرا نیاییم و اپلیکیشن ها را از آن دانلود نکنیم؟ در تلگرام رباتی با اسم apkdl_bot@ وجود دارد که برنامه های زیر 50 مگابایت را در خود تلگرام آپلود می کند.

کافیست لینک گوگل پلی برنامه را مثلا این آدرس را در ربات گذاشته و بعد از آپلود شدن مستقیما آن را از تلگرام دریافت کنید. حالا تکلیف اپلیکیشن های بالای 50 مگابایت چیست؟ در اینجا ربات لینک دانلود مستقیم بازی را می دهد و می گوید اگر می خواهید آن را در تلگرام آپلود کنید، باید لینک داده شده را در ربات urluploadbot@ کپی نمایید.

بعد از کپی کردن، بسته به حجم اپلیکیشن چند دقیقه دست نگه دارید تا برنامه یا بازی آپلود شود. به صورت کلی، urluploadbot@ رباتی برای آپلود فایل هایی با حجم زیر 500 مگابایت در تلگرام است که نه فقط برای اپلیکیشن ها بلکه بقیه کارها نیز کاربردهایی دارد.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

کافیست به کمک این روش یک نرم افزار تغییر آی پی برای موبایل دانلود کرده و سپس به کمک روش دوم برنامه ها را راحت تر از همیشه دریافت کنید.

 

4 – دانلود از طریق سایت های مستقیم کننده لینک

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

این روش، شاید بی دردسرترین راه برای دانلود برنامه ها باشد. با این روش کافیست لینک گوگل پلی اپلیکیشن را در سایت های مرتبط گذاشته و سپس لینک مستقیم را دریافت کنید. البته این شیوه نیز برای بازی های سافت لانچ کاربرد زیادی ندارد. حالا سوال اینجاست از چه سایت هایی استفاده کنیم؟

Apps.Evozi

Apkleecher

Apk-Downloaders

با رفتن به هر کدام از این سایت ها نواری را مشاهده خواهید کرد که در آن باید لینک گوگل پلی یا نام بازی را قرار دهید. فقط حواس تان باشد که معمولا پایان لینک پلی استور هر اپلیکیشن جمله hl=en& یا نمونه های مشابه وجود دارد. پیش از آنکه لینک را در نوار گفته شده بگذارید، حتما این جمله را پاک کنید.

جدا از این وب سایت ها، می توانید از apk-dl.com هم کمک بگیرید که در واقع ربات apkdl_bot@ مربوط به همین سایت است. فقط یک نکته را فراموش نکنید، روش سوم و چهارم تنها مربوط به اپلیکیشن های رایگان می شود و برای بازی ها یا برنامه های پولی باید از وب سایت های دیگر استفاده نمایید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

5 – دانلود از مارکت Apkpure

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

در بخش کامنت بعضی بازی های سافت لانچ، کاربران روش هایی برای چگونگی «انجام» بازی نیز پیشنهاد داده اند.

Apkpure.com یکی از کامل ترین مرجع ها برای دانلود بازی ها و اپلیکیشن های مختلف است و با وجود اینکه برای استفاده از وب سایت آن نیازمند نرم افزار تغییر آی پی هستید ولی به راحتی می توانید با دانلود مارکت این مرجع به هزاران اپ دسترسی داشته باشید.

فروشگاه Apkpure تنها دارای بازی های رایگان است و خبری از اپ های پولی نیست

نکته جالب اینجاست که بدانید بهترین فروشگاه و وب سایت برای دانلود بازی های سافت لانچ هم همین Apkpure است. بنابراین با نصب آن می توانید خیال تان را بابت گرفتن فایل نصب این بازی ها نیز راحت کنید. فقط به یاد داشته باشید که هنگام دانلود از فروشگاه Apkpure امکان دارد سرعت اینترنت کمی کاهش پیدا کند.

برای دانلود این مارکت می توانید از خود وب سایت Apkpure.com با نرم افزار تغییر آی پی یا این لینک کمکی استفاده کنید

درپایان در صورت نیاز به خرید گیفت کارت گوگل پلی از یک فروشگاه معتبرپیشنهاد میکنیم فروشگاه گیفت مکس را هم به عنوانی یکی از فروشگاههای مدنظر برای خرید در لیست خود قراردهید ، گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی 100% قانونی | تحویلی آنی |خرید گیفت کارت ارزان | بدون محدودیت زمانی | بهترین نرخ خرید در بین سایتهای قانونی ایرانی را برای شما ضمانت میدهد

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *