×
سفارش و خرید گیفت کارت آیتیونز

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

سفارش و خرید گیفت کارت آیتیونز

شاید شما هم مثل خیلی دیگر از افراد تصور ذهنیتان از آیتونز یک اپلیکیشن مخصوص ایفون برای خرید و دانلود موسیقی است. خب تصور شما تا حدودی درست است اما باید به شما بگویم آیتونز (iTunes Store) خیلی وسیعتر از این حرف‌هاست. به زبان ساده، آیتونز فروشگاه اپل است. آیتونز سرویسی است برای دانلود، اجرا و مدیریت فایل‌های صوتی و تصویری که علاوه بر ایفون ، آیپد و آیپاد قابلیت نصب روی مکینتاش و ویندوز را نیز دارد. در آیتونز هر قطعه موسیقی و آهنگی که تا کنون ضبط شده است را می‌توانید پیدا کنید، همچنین در آیتونز بیش از 100 هزار فیلم و برنامه تلویزیونی وجود دارد. چیزی که شما به عنوان اپل استور (App Store) می‌شناسید در واقع بخش کوچکی از آیتونز است که به کاربران امکان دانلود یا خرید بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را می‌دهد. تصویر زیر یک تعریف کلی از آیتونز را ارائه می‌دهد:

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکسهمانطور که می‌بینید، از طریق فروشگاه اپل یا همان iTunes Store شما می‌توانید موسیقی، موزیک ویدئو، فیلم و انیمیشن، شوهای تلویزیونی، بازی، برنامه، E-Book، کتاب صوتی، پادکست و فایل‌های آموزشی خریداری و دانلود نمایید.

از سال 2011 اپل آیتونز را با سرویس iCloud ادغام کرد و این امر سبب یکپارچه شدن فایل‌های media، اپلیکیشن‌ها و دیگر داده‌ها در همه سرویس‌های اپل شد. از آن به بعد کاربران فقط به یک شناسه و رمز عبور (اپل ایدی) برای دسترسی به هر کدام از سرویس‌های اپل نیاز داشتند.

خرید آیتونز هم از طریق پرداخت آنلاین با مستر کارت ، ویزا کارت و پی پال امکان‌پذیر است هم از طریق خرید گیفت کارت اپل یا همان خرید گیفت کارت آیتونز. ما در ایران عموماً دستری به راه‌های پرداخت آنلاین را نداریم و در نتیجه برای خرید از آیتونز بهتر است از گيفت كارت آیتونز استفاده نماییم. پس با گیفت مکس در آموزش نحوه خریدانواع گیفت کارت آیتونز همراه باشید .

 

خرید گیفت کارت آیتونز

با فعال کردن یک گیفت کارت روی آیتونز در واقع شما حساب اپل ایدی خود را شارژ می‌کنید پس هیچ فرقی ندارد که این کار را روی نرم‌افزار آیتونز یا روی اپلیکیشن آیتونز انجام می‌دهید، در هر دو صورت اپل ایدی شما شارژ می‌شود. در ادامه این مطلب نحوه فعالسازی گيفت كارت اپل یا آیتونز روی اپلیکیشن آیتونز برای ایفون، آیپد و آیپاد و همچنین روی نرم‌افزار آیتونز برای ویندوز و مکینتاش را آموزش خواهیم داد پس همراه ما باشید.

آموزش فعالسازی گیفت کارت آیتونز روی ایفون، آیپد یا آیپاد

این فعالسازی هم از طریق اپل استور (App Store) هم از طریق آیتونز (iTunes Store) امکان‌پذیر است و از هر دو طریق اپل ایدی شما شارژ شده و روی تمام سرویس‌های اپل می‌توانید از این شارژ استفاده نمایید. به دلیل سهولت بیشتر کار با آیتونز و همچنین جامع‌تر بودن آن نسبت به اپ استور، در این راهنما، فعالسازی گيفت كارت آیتونز از طریق آیتونز (iTunes Store) را به شما آموزش می‌دهیم.

ابتدا از منوی برنامه‌ها iTunes Store را پیدا کرده و وارد آن شوید.

 

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

 

  • وقتی وارد برنامه آیتونز شدید به پایین صفحه اسکرول کنید. اگر با اپل ایدی خود وارد آیتونز نشده‌اید باید Sign In انجام دهید، باکس “Sign In” را انتخاب نمایید.

 

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

  • اکنون از شما می‌پرسد که با همین اپل ایدی که روی دستگاه تنظیم است می‌خواهید وارد شوید یا ترجیح می‌دهید یک اپل ایدی جدید باز کنید. “Use Existing Apple ID” را انتخاب نمایید.
  • خرید اپل ایدی دی تایید شده آمریکا

 

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

  • اکنون اپل ایدی و رمز عبور خود را وارد کنید.

 

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

  • اگر اپل ایدی و رمز عبور خود را به درستی وارد کرده باشید همانند تصویر زیر باید اپل ایدی خود را در باکس پایین صفحه آیتونز ببینید. حال که مطمئن هستید با اپل ایدی خودتان در آیتونز Sign In کرده‌اید جهت وارد شدن به پروسه فعالسازی گیفت کارت آیتونز Redeem را تاچ کنید.
  • در صفحه جدیدی که به شما نشان داده می‌شود به منظور وارد کردن دستی کد گیفت کارت، “You can also enter your code manually” را انتخاب نمایید.

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

  • در صورتی که خرید گیفت کارت اپل یا آیتونز خود را از سیم‌پی انجام داده‌اید، کد آن را می‌توانید در سوابق سیم‌پی خود پیدا کنید. این کد را کپی کرده و مشابه تصویر زیر در قسمت مشخص شده وارد نمایید سپس Redeem را در بالای صفحه تاچ کنید. (حتماً برای جلوگیری از بروز خطا کد گیفت کارت را کپی و در قسمت مربوطه paste نمایید)

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

  • اگر کد گیفت کارت را به درستی وارد کرده باشید پیغام زیر را مشاهده خواهید کرد:در صورت دریافت پیغام‌های دیگر مجدداً با دقت کد گیفت کارت آیتونز را وارد نمایید. چنانچه مشکل شما حل نشد با پشتیبانی گیفت مکس ، خرید گیفت کارت آیتیونز تماس حاصل فرمایید.

 

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

آموزش فعالسازی گیفت کارت آیتونز روی نرم افزار آیتونز

از آنجایی که آیتونز یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند هم دارد بسیاری از افراد تمایل دارند آن را روی ویندوز یا مک‌بوک خود داشته باشند. در قسمت قبل هم اشاره کردیم که هرگاه شما از طریق هر کدام از اپلیکیشن‌های اپل روی ایفون، آیپد یا آیپاد خود گيفت كارت آیتونز را فعال کنید، اپل ایدی شما شارژ می‌شود پس روی هر نرم‌افزار و اپلیکیشنی که با اپل ایدی خود وارد شوید آن مبلغ گیفت کارت را به عنوان شارژ خواهید داشت.

اگر هم شما مالک هیچ دستگاه اپلی (ایفون، آیپد، آیپاد، مک‌بوک) نیستید و می‌خواهید نرم‌افزار آیتونز را روی ویندوز خود نصب کنید تنها به یک اپل ایدی نیاز دارید. اپل ایدی را در سایت اپل می‌توانید برای خود بسازید، اما برای صرفه جویی در وقت و اطمینان بیشتر پیشنهاد ما به شما این است که خرید گیفت کارت اپل ایدی تأیید شده امریکا را از سیم‌پی انجام دهید.

در ادامه نحوه فعالسازی گيفت كارت اپل یا آیتونز روی نرم‌افزار آیتونز در ویندوز یا مکینتاش را به شما آموزش می‌دهیم:

  • برای شروع باید نرم‌افزار آیتونز را روی سیستم خود نصب کنید. به لینک زیر وارد شوید و روی “Download now” کلیک نمایید:www.apple.com/itunes/download

 

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکسپس از دریافت فایل و طی مراحل نصب آیتونز، روی آیکون آیتونز کلیک کرده و آن را باز نمایید.

  • حال باید با اپل ایدی وارد آیتونز شوید پس روی Sign In کلیک نمایید.

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

  • در این صفحه اپل ایدی و رمز عبور خود را وارد کنید.

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

  • اگر به جای Sign In در بالای صفحه اپل ایدی خود را می‌بینید یعنی با موفقیت در آیتونز وارد شده‌اید. به منظور فعالسازی گيفت كارت اپل یا آیتونز روی Redeem به صورت نشان داده شده در تصویر زیر کلیک نمایید.

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

  • در این صفحه در باکس مشخص شده کد گيفت كارت آیتونز خود را وارد نمایید. اگر خرید گیفت کارت اپل یا آیتونز خود را از سیم‌پی انجام داده‌اید، این کد را می‌توانید از قسمت سوابق خود در سیم‌پی کپی کنید. (حتماً برای جلوگیری از بروز خطا کد گیفت کارت را کپی و در قسمت مربوطه paste نمایید)
    پس از وارد کردن کد گيفت كارت اپل یا آیتونز روی Redeem کلیک کنید.

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

  • پس از کلیک روی Redeem اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید در کنار اپل ایدی خود مبلغ گیفت کارت آيتونز که اکانت شما با آن شارژ شده است را خواهید دید.

خرید گیفت کارت آیتیونز - گیفت مکس

  • در صورتیکه با خطایی برخورد کردید مجدداً کد گيفت كارت آيتونز را کپی کرده و در قسمت مربوطه وارد نمایید. اگر باز هم با مشکل مواجه شدید با همکاران ما در پشتیبانی گیفت مکس و یا در تلگرام تماس حاصل فرمایید.

درصورت نیاز به خرید گیفت کارت آیتونز | خرید گیفت کارت اپل پیشنهاد میکنیم نرخ های رقابتی فروشگاه گیفت مکس رو هم  با تضمین بهترین نرخ خرید انواع گیفت کارت بدون واسطه و مستقیما از وارد کننده خریداری نمائید .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *