×
آموزش نحوه استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی | Google play reedem

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش نحوه استفاده و شارژ گیفت کارت گوگل پلی | Google play reedem

در این آموزش که سئوال بیشتر کاربرانی که گیفت کارت گوگل پلی خریداری میکنن میباشد بطور کامل به نحوه ریدیم (reedem code) یا استفاده از گیفت کارت خریداری شده گوگل پلی خواهیم پرداخت ، پس با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی 100% قانونی | تحویلی آنی |خرید گیفت کارت ارزان | بدون محدودیت زمانی | بهترین نرخ خرید در بین سایتهای قانونی ایرانی همراه باشید .

توجه داشته باشید که براساس تحریم های جدید امریکا بر ضد ایران در صورت استفاده از گیفت کارت گوگل پلی امریکا با آی پی ( وی پی ان ) هر کشوری بجز امریکا و یا استفاده کد گیفت کارت در اکانتی با ریجن غیر امریکا, کد گیفت کارت را باطل کرده و بلا استفاده می شود.

گیفت کارت گوگل پلی امریکا باید الزاما با وی پی ان امریکا ردیم شود

پس از اتصال وی پی ان، اط طریق لینک زیر موقعیت کشور آی پی خود را چک نمایید، در صورت اطمینان سپس جهت استفاده از گیفت کارت اقدام نمایید.

https://www.iplocation.net

قبل از آموزش گیفت کارت گوگل پلی ابتدا سعی میکنیم چند ارور مهم گوگل پلی در هنگام خرید را آموزش دهیم.

رفع ارورهای گوگل

  • کسانی که موقع خرید محصول ارور your order could not be processed please try again را میگیرند . یکبار موبایل را خاموش و روشن کنند. سپس گو گل پلی را باز کنید و یک برنامه یا بازی را دانلود کنید ، سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر بکنید. اگر مشکل حل نشد با وی&پی&ان وارد سایت https://play.google.com/support شوید ،  با انتخاب گزینه چت از همکاران گوگل بخواهید تا مشکل شما را برطرف کنند.
  • کسانی که ارور HIGH RISK یا ریسک ۳۰ دقیقه را میگیرند، باید ۴۸ تا ۷۲ ساعت هیچ خریدی انجام ندهند ، و به اکانت خود دست نزنند و اگر مشکلشان حل نشده باید باز هم به سایت پشتیبانی گوگل رفته و از بخش CONTACT US بالا سمت راست وارد قسمت چت آنلاین شوند و از اپراتورهای گو گل بخواهند مشکلشان را حل کنند.
  • دوستانی که اکانت گوگلشان به دلیل رعایت نکردن اقدامات امنیتی مبنی بر مخفی کردن کشور خود از گو گل بسته شده است و ایمیلی از گوگل در خصوص ارسال مدارک دریافت کرده اند و یا با ورود به صفحه ولت گوگل ،از آنها درخواست مدارک میشود باید مدارک مورد نیاز گو گل را به اصطلاح جعل کنند و بفرستندبرای این منظور باید کارت ID آمریکایی رو با فتوشاپ تغییر بدن و به اصطلاح جعل کنندتا گوگل اکانتشون رو باز کنه چرا که گوگل برای بررسی این مدارک کارشناس دارد و هر گونه تغییرات ناشیانه در این عکسها را متوجه خواهد شد.

نکته بسیار مهم : دقت داشته باشید گو گل به هیچ عنوان نباید متوجه شود که شما ایرانی هستید و از ایران اقدام به خرید میکنید.

بنابراین در تمامی مراحل ریدیم کردن گیفت کارت و یا خرج کردن اعتبار گیفت کارت موجود در اکانتتان باید حتماً حتماً حتماً راه های شناسایی خود از قبیل ip ایرانی ، سیم کارت داخل گوشی ، جی پی اس و هرگونه دسترسی برنامه ها به لوکیشن خود را ببندید.

راهنمای استفاده

ابتدا برنامه google seting را با جستجو در گوشی خود پیدا کرده و آن را باز کنید .  حال بر روی گزینه location کلیک کنید:

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

باید تیک گزینه ی access location را بردارید . پس از آن از شما سوال پرسیده میشود باید بر روی ok کلیک کنید:

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

دقت کنید شماره تلفن ایران ، آدرس ایران به هیچ عنوان داخل اکانت گو گل ، جیمیل ، گو گل پلاس و دیگر برنامه ها از جمله ولت گوگل نباشد. کسانی که موقع خرج کردن اعتبار گیفت کارت شارژ شده در اکانتشان ارور valid google account required میگیرند

یا محصولی که قصد خریدش را دارند به رنگ خاکستری درآمده و قابلیت خرید ندارد، یعنی گوگل متوجه ایرانی بودن آنها شده است و باید نرم افزار تغییر آی پی خود را عوض کنند  یا سیم کارت گوشی خود را درآورند و اگر این کار را مرتب تکرار کنید به اکانت شما حساس میشوند و اکانت شما را بلاک میکنند تا برای آنها مدارکی مبنی بر آمریکایی بودنتان ارسال کنید.

  • برای تغییر شماره تلفن ایرانی به آدرس https://www.google.com/settings/personalinfo بروید  و روی دکمه edit شماره تلفن خود را تغییر دهید.
  • کسانی که زبان جیمیلشان فارسی است از قسمت language همین آدرس باید حتماً زبان را به انگلیسی US تغییر دهند.
  • کسانی که ارور HIGH RISK و تلاش کردن بعد از ۳۰ دقیقه را میگیرند باید بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت صبر کنند تا بررسی اکانت آنها توسط گوگل به پایان برسد. این خطا یعنی خرید آنهامشکوک بوده و دردست بررسی است.

گاهی اوقات خریدن بسته کوچکتر و ارزانتر به شما این ارور را نمیدهد. معمولاً کسانی که اکانتشان جدید است این ارور را دریافت میکنند .چون گوگل باید اکانت آنها را بررسی کند و به این منظور اکانت را تا چند روز معلق میکند.

نکته درباره آی پی

دقت کنید نرم افزارهای تغییر آی پی فراوانی وجود دارند که برای دور زدن تحریم گو گل میتوانید از آنها استفاده کنید

ولی به این نکته توجه داشته باشید به هیچ عنوان از برنامه های تغییر آی پی رایگان نظیر هات اسپات یا DROID V*P*N استفاده نکنید.

حتماً قبل از خرج کردن اعتبارتان یا شارژ کردن گیفت کارت آی پی خود را چک کنید .

برای این کار از سایت https://whatismyipaddress.com کمک بگیرید و نگاه کنید مکان شماکدام کشوری است .

سایر مراحل آموزش گيفت كارت گوگل پلی

  •  دقت کنید قبل از انجام تغییرات حتماً یکبار گوشی خود را خاموش روشن کنید که ارتباط شما با گوگل قطع شود.
  • حتماً سیم کارت خود را درآورید . flight mode و airplane mode کردن فایده ای ندارد !
  • دقت کنید اگر چند آدرس جیمیل در گوشی خود  و در قسمت تنظیمات خود گوشی دارید ، باید همه را پاک کنیدو تنها آن جیمیلی که تنظیمات آن درست است و میخواهید شارژ کنید را باقی بگذارید.
  • دوستان سعی کنید time zone گوشی خود را هم روی آمریکا یا کانادا قرار بدید.
  • حتماً حتماً حتماً زبان منوی گوشی خود را انگلیسی US کنید.

این اقدامات اولیه مهم ترین و مهم ترین و تکرار میکنم مهم ترین نکات این آموزش هستند .پس از اجرای این اقدامات باید به سراغ ادامه این آموزش بروید و طریقه تغییر آدرس ولت خود به امریکا را بخوانید:

دقت داشته باشید از آنجاییکه گیفت کارت های گوگل پلی مربوط به کشور آمریکا هستند، قبل از Redeem کردن باید آدرس اکانت گوگل خود را به آمریکا تغییر دهید.

برای این منظور ابتدا مراحل زیر را دنبال نمایید :

  •  توجه داشته باشید در تمامی مراحل خرید از پلی استور باید آی پی شما غیر از ایران باشد و جی پی اس گوشی شما غیر فعال باشد
  • برنامه هایی مثل وایبر به راحتی لوکیشن شما را در اختیار گوگل قرار میدهند.  علاوه بر اینها باید حتماً اطلاعات اکانت گوگل خود را از شماره تلفن و آدرس ایران پاک کنید

ادامه آموزش گيفت كارت گوگل پلی

ابتدا وارد آدرس گوگل والت شده و آدرس جیمیل و پسورد خود را که میخواهید آن را شارژ نمایید وارد و sign in کنید.

برای برخی از افراد این سایت با آی پی ایران باز نمیشود و برای دور زدن تحریم ها باید این صفحه را با آی پی غیر ایرانی و به عبارتی با وی*** پی &&&& ان باز کنید. اگر پس از ورود، صفحه ای نظیر صفحه زیر مشاهده نمودید ، کافیست نام خود را وارد نموده و یک زیپ کد که بعداً میخواهید آدرس متناسب با آن را وارد اکانتتان کنید، تایپ نمایید.

زیپ کد آمریکایی را از https://fakeusaaddress.com/ بگیرید که یک کد ۵ رقمی بعد از حرف اختصاری است. گزینه ی کردیت کارت را به بعد موکول کنید یعنی روی add a payment method later کلیک کرده و ادامه دهید

 

آموزش شارژ یا استفاده از گیفت کارت گوگل پلی در مرورگر گوگل کروم

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *