×
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ اکانت گوگل با گیفت کارت گوگل پلی  اررور جدیدی با این مضمون هنگام خرید بازی و یا برنامه در گوگل پلی استورمشاهده میشوند  که معنی ساختاری آن  ارورعدم مطابقت کشور در گوگل پلی استور  میباشد ،  خوب این اررور چیست و چطور میتونیم رفعش کنیم در ادامه با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت قانونی | خرید گیفت کارت گوگل پلی استور همراه باشید .

 

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

Couldn’t complete your transaction, Gift cards can only be used in the country they were purchased

بسیاری از کاربران این اررور رو مبنی بر متفاوت بودن نوع گیفت کارت خریداری شده با اکانتشون میدونند در حالیکه درسته متن اررور مشخصا برای تفاوت در نوع ریجین به مخاطب نمایش داده میشود ، ولی مطلب فراتر بوده به سیستم جدید و حساسیت اهراز هویت گوگل نسبت به اکانت ها مربوط میشود ، این سئوال پیش میاد مفهوم این مطلب به چه چیزی اشاره دارد بطور خلاصه  باتوجه به اینکه بدون ف . ی. ل . ت .ر .ش . ک .ن  امکان استفاده از گیفت کارت گوگل پلی میسر نمیباشد.

باید به این نکته دقت نمود که گوگل برای محدودیت کاربران و اعمال اهراز هویت به لوکیشن وی . پی .ان که استفاده میکنید حساس میباشد یعنی بطور مثال اگر اکانت گوگل پلی آمریکا باشد و ایالت نیوجرسی و… باید لوکیش اتصالی از وی . پی . ان حتما حتما آمریکا و 100% باید ایالت نیوجرسی باشد بدین معنا که آی پی شما رو گوگل آمریکا – نیو جرسی بشناسد به هر نحو دیگه بالفرض آمریکا – دالاس  و یا ایالت دیگری باشد بعد از ریدیم و یا خرید بازی و نرم افزار از گوگل پلی اررور   ” Couldn’t complete your transaction, Gift cards can only be used in the country they were purchased ”  مشاهده خواهید کرد .

هنگام نمایش این مرحله تنها و تنهاپشتیبانی گوگل میتواند بعد از استعلام ازتون و دقیق تر اهراز هویت شما اجازه خرید و یا استفاده از اکانت گوگل تون رو بهتون بده ، پس ربطی به گیفت کارت خریداری شده عملا نیست و فروشگاهی که گیفت کارت گوگل پلی رو از آن خریداری کردید عملا نمیتواند پاسخگو و یا گارانتی در این مورد بدهد بدلیل اینکه تمام به اکانت گوگل شما بستگی دارد در پایان گفتن این نکته کاملا ضروری میباشد  باید در ایجاد و آدرس اکانت گوگل که میسازید نهایت دقت رو داشته باشید

نکته !! حتماباید آدرس لوکیش و ایالت و زیپ کد  و  در صورت نیاز شماره تلفن مجازی آمریکا را در بخش آدرس یا لوکیشن اکانت گوگل پلی با لوکیش  ف. ی. ل . ت. ر. ش. ک.ن  یکسان باشد ، که این حساسیت گوگل مخصوصا برای کاربران ایرانی شدتش بالاتر میباشد  .

پیشنهاد میشود هنگام مکاتبه با پشتیبانی گوگل پلی به هیچ وجه از آی پی ایران و همچنین در زمان معرفی و استعلام آدرس ،از ایران مطلبی را عنوان نکنید ، بدلیل تحریم  ایران و محدودیت های موجود  .

روش دیگر که تعدادی از کاربران با این متد به نتیجه رسیدن هم بطور خلاصه میشه گفت مربوط به پاک کرد کش گوگل . گوگل پلی در گوشی موبایلتان میباشد  ، توصیه میشود قبل از هنگام پاک کردن کش اگر اکانت گوگلی دارید که به گوشی همراهتون سینک شده خارج شوید از آن و سپس ادامه روش رو انجام بدهید .

 

  • در گوشی آندرویدتان به بخش تنظیمات یا “setting” وارد شوید .

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

  • در ادامه وارد بخش برنامه ها یا همان apps  شوید

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

  • بعد از واردشدن به بخش برنامه اسکرول کنید و برنامه  گوگل پلی سرویس   “Google Play services” را پیدا کنید و وارد تنظمیات این برنامه شوید . و روی دکه استوریج یا همان فضای ذخیره سازی “Storage ” کلیک نمائید .

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

  • سپس بعد از این روی دکمه “MANAGE SPACE” یا مدیریت فضا کلیک و وارد تنظیمات این قسمت شوید .

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

 

  • در این قسمت روی پاک کردن دیتا ” Deleting App Data ”  که هدف از آن پاک کردن دیتای و لاگ اکانت گوگل پلی موجود در گوشی میباشد   تمرکز خواهیم داشت پس روی دکمه   “ Clear all Data ” کلیک نمائید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

  • بعد از کلیک  روی این گزینه پیغام اخطاری براتون نمایش داده میشود که آیا شما مطمئن هستین این دیتا پاک شود که بازدن دکمه اوک ادامه روند رو خواهیم داشت .

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

  • بعد از پاک شدن دیتا و ریست شدن نرم افزار گوگل پلی تقریبا پاک کردن کش دیتا گوگل پلی تمام شده است و از اکانت سینک شده هم بوطر اتومات خارج شده اید در پایان باید گوشی رو روشن خاموش نمود و سس به اکانت گوگل پلی لاگین نشوید !!! نکته مهم همینجا هست .

حتما با نرم افزار ف .ی. ل. ت.ر.ش.ک.ن  معتبر نه رایگان و حتما لوکیش آمریکا وارد شوید و همچنین بعد از اطمینان که با آی پی آمریکاواردشدید که برای مطمئن شدن از این باید به سایتهای مثل پینگ بروید و یا  کلمه   my ip   رو تو گوگل بزنین تا آی پی خودتون رو مشاهده کنین  بدین روش

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

خوب الان آی پی خودتون رو با با نرم افزار ف .ی. ل. ت.ر.ش.ک.ن  معتبر  بدست آورید برای اینکه 100% مطمئن بشید که واقعا لوکیش آمریکا هست تو گوگل کلمه” location of my ip address” رو بنویسین و جستجو رو بزنین چندین سایت معتبر برای پیدا کردن لوکیشن وجود دارد که ما به عنوان نمونه سایت https://whatismyipaddress.com رو پیشنهاد میکنیم  بعد از وارد شدن به این سایت در قسمت جستجو ، آی پی خودتون که در بالا بدست آوردید رو بنویسید سپس رو دکه جستجو کلیک کنید در نهایت با این تصویر روبرو خواهید شد .

 

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

که بصورت دقیق بهتون میگه که لوکیش و آدرس دقیق پستی تون کجاست باتوجه به تصویر بالا کاملا مشخص میباشد که لوکیش آمریکا -شهر نیویورک میباشد .

پیشنهاد میشود در ادرس و لوکیش پستی اکانت گوگل خود در پنل تتظیمات گوگل آدرس و زیپ کد و مشخصات محل سکونت خود رو در شهر نیویورک وارد کنید و حتی الامکان در شماره تلفن از شماره تلفن مجازی آمریکا  استفاده کنید بعد از این مراحل اگر وارد اکانت گوگل خود شوید و در گوگل پلی استور خریدی انجام بدید دیگر اررور معروف  ” Couldn’t complete your transaction, Gift cards can only be used in the country they were purchased ”  مشاهده نخواهید کرد و براحتی میتوانید خریدهای خود رو انجام بدهید .

در پایان در صورت نیاز به خرید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا توصیه میشود نرخهای  فوقالعاده رقابتی گیفت مکس را مدنظر قرار بدهید و گیفت مکس را در لیست سایتهای مورد نظرخود برای خریدگیفت کارت گوگل پلی قانونی با بهترین نرخ و تحویل آنی و بدون واسطه و مستقیم  تامین کننده انواع گیفت کارت عمده  ،  قراردهید .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

ساخت اپل آی دی با کمک سایت اپل | apple id
ساخت اپل آی دی با کمک سایت اپل | apple id

اگر شما هم یک دستگاه اپل دارید فارغ از نوع دستگاه (گوشی یا مک بوک و…) بدون شک برای استفاده از قابلیت هایی مثل آیتونز، استفاده از icloud و دانلود برنامه ها نیاز به یک شناسه اپل آی دی دارید.ما در این مقاله به شما نحوه ساخت رایگان اپل آی دی را در چندین روش […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *