×
چگونه آپدیت‌های پلی استیشن 4 را بدون اتصال به اینترنت نصب کنیم؟

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

چگونه آپدیت‌های پلی استیشن 4 را بدون اتصال به اینترنت نصب کنیم؟

تقریبا هر چند ماه یک بار بروزرسانی نرم‌افزاری برای کنسول‌ها منتشر می‌شود و به عبارتی باید فرمور جدید را نصب کنید. هر چند که نصب این بروزرسانی‌ها اجباری نیست و حتی اگر قصد هک نرم‌افزاری پلی استیشن 4 خود را داشته باشید، نباید این کار را انجام بدهید اما به هر صورت برای اتصال کنسول به اینترنت و همچنین تجربه بازی‌های جدیدتر، نصب بروزرسانی‌ها حیاتی و اجباریست.

اگر آپدیت تازه‌ای برای سیستم منتشر شده باشد، با وصل کردن پلی استیشن 4 به اینترنت به طور خودکار دانلود آن آغاز می‌شود. اما اگر در اتصال اینترنت به کنسول مشکل دارید، نگران نباشید چرا که می‌توانید به صورت جداگانه فایل بروزرسانی را دانلود کرده و به کنسول منتقل کنید. بنابراین در ادامه می‌خواهیم آموزش دهیم که چطور با کامپیوتر یا دستگاه دیگر بروزرسانی‌ها را دانلود کرده و روی پلی‌استیشن 4 خود نصب کنید. با گیفت مکس همراه شوید.

ساخت فولدر در فلش

برای انتقال فایل‌ها به کنسول نیاز به یک فلش یا هارد دارید. اگر از فلش استفاده می‌کنید، بهتر است ظرفیت آن حداقل 2 گیگابایت باشد چرا که ممکن است برخی اوقات بروزرسانی‌های منتشر شده حجم بالایی داشته باشند. همچنین فلش باید فرمت FAT32 داشته باشد، حالا فلش یا هارد خود را به کامپیوتر متصل کرده و فولدری به نام PS4 در آن ایجاد کنید.

حالا فولدر PS4 را باز کرده و داخل آن فولدر دیگری به نام UPDATE بسازید. به خاطر داشته باشید که نام هر دو فولدر باید دقیقا به همین صورت باشد و از اسم دیگری استفاده نکنید. تمامی حروف هم بزرگ بوده و فاصله‌ای بین آن‌ها نیست.

دانلود آپدیت و فرمور (Firmware)

برای دانلود جدیدترین بروزرسانی‌های نرم‌افزاری پلی استیشن 4 حتما به وبسایت رسمی آن مراجعه کنید، در حال حاضر آخرین نسخه 6.51 است که چندی پیش منتشر شد. با انتخاب گزینه Download، بروزرسانی مورد نظر را دریافت کرده و آن را روی فلش بریزید. توجه داشته باشید که نام فایل مورد نظر باید PS4UPDATE.PUP باشد و به هیچ وجه همراه آن فایل دیگری را درون فولدر UPDATE نریزید.

حالا دیگر فلش را از پی سی خود جدا کرده و به کنسول بزنید. البته توصیه می‌کنیم که مثل همیشه برای جدا کردن فلش حتما گزینه Safe to Remove Hardware‌ را بزنید تا مانع از احتمال آسیب دیدن یا پاک شدن فایل‌ها شوید.

نصب آپدیت

حالا پلی استیشن 4 خود را روشن کرده و فلش خود را به یکی از درگاه‌های جلوی آن متصل کنید. اما برای نصب بروزرسانی مورد نظر، کنسول شما باید در حالت Safe Mode بالا آمده یا به بیان بهتر بوت شود. برای این کار کافیست تنها دکمه پاور روی کنترلر را به مدت حداقل 7 ثانیه نگه دارید.

حالا در منوی اصلی کنسول وارد بخش تنظیمات یا Settings‌ شوید. این بخش را که علامتی شبیه یک کیف دستی دارد، می‌توانید در منوی اصلی کنسول و در انتهای راست آن پیدا کنید. در منوی تنظیمات گزینه‌ای به نام System Software Update (درست زیر System Storage Management) وجود دارد، آن را انتخاب کرده و دستور‌العمل‌های آن را مرحله به مرحله انجام دهید.

با انجام تمامی مراحل فوق، می‌توانید فرمور جدید را روی پلی استیشن 4 و بدون نیاز اتصال به اینترنت نصب کنید. اگر در مورد نحوه انجام این کار سوالی داشتید، حتما در قسمت نظرات بنویسید تا در اسرع وقت به ابهامات و سوالات شما پاسخ دهیم.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *