×
چه چیزهایی باید از PS4 کپی خور بدانید

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

چه چیزهایی باید از PS4 کپی خور بدانید

نسول PS4 کپی خور دو نوع دارد. در ابتدا به معرفی این دو نوع می‌پردازیم. این دو نوع با توجه به ورژن دستگاه به‌صورت «هکی» یا «اکانتی» تعیین می‌شود. ورژن دستگاه خود را از قسمت Setting/System/System Information مشاهده کنید. برای رفتن به این قسمت، مراحل زیر را دنبال کنید:

درنهایت در بخش System Information، ورژن کنسول شما طبق شکل زیر مشخص می‌شود:

کنسول PS4 کپی خور هکی:

این نوع از PS4 کپی خور برای ورژن‌های 5.07 و پایین‌تر (مثال: ورژن‌های 4.7 – 4.5 و …) و زیر آن درنظر گرفته شده است و کنسول‌های دارای این ورژن‌ها فقط به این شکل کپی خور می‌شوند. مهم‌ترین نکته در رابطه با پلی استیشن 4 کپی خور هکی این است که به‌هیچ وجه نباید کنسول را به اینترنت متصل کرد و به‌هیچ وجه نباید هیچ‌کدام از بازی‌ها و حتی خود کنسول را آپدیت کرد. همچنین در صورت استفاده از دیسک بازی، اگر آن بازی نیازمند آپدیت 5.5 باشد، به‌صورت اتوماتیک وارد مراحل آپدیت شده و اکانت کپی خور شما از بین می‌رود.

ویژگی‌های PS4 کپی خور هکی:

– کنسول به‌صورت نرم‌افزاری کپی‌خور می‌شود و به‌هیچ وجه باز نخواهد شد. درواقع هیچ تغییری در سخت‌افزار کنسول شکل نخواهد گرفت.

– تمام بازی‌ها به‌وسیله خود مشتری انتخاب خواهد شد. تقریبا اکثر بازی‌های موجود در بازار به‌صورت کپی‌خور هکی در دسترس هستند و می‌توان به دلخواه از بین آن‌ها عناوین موردنظر را انتخاب کرد.

– برای دستگاه ۵۰۰ گیگابایت میانگین ۹ الی ۱۵ بازی می‌توان روی کنسول کپی کرد. البته باید به حجم بازی‌های انتخاب شده نیز توجه داشت، چرا که ممکن است بعضی بازی‌ها بسیار کم‌حجم و برخی بیش از ۴۵ گیگابایت حجم داشته باشند. درنهایت تمام ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت کنسول شما پر خواهد شد و تعداد بازی‌ها ملاک دقیقی نیست.

– برای دستگاه یک ترابایت میانگین ۱۸ الی ۳۰ بازی می‌توان روی کنسول کپی کرد. همان‌طور که در بالا گفته شد، حجم ملاک اصلی است و ممکن است این عدد با توجه به بازی‌های انتخاب شده توسط مشتری تغییر کند تا تمام ظرفیت یک ترابایت کنسول پر شود.

– توجه داشته باشید که بازی‌های چندنفره آنلاینی که فاقد بخش تک‌نفره و داستانی هستند، نباید در لیست شما وجود داشته باشد (مثال: Rainbow Six Siege یا Overwatch و …). دلیل این امر این است که کنسول کپی‌خور شما به هیچ‌وجه نباید به اینترنت متصل شود.

– آماده شدن کنسول کپی‌خور شما، ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.

– اگر می‌خواهید در زمان سریع‌تری کنسول کپی‌خور خود را خریداری کنید، می‌توانید از بین کنسول‌های آماده ما، با توجه به لیست بازی‌های داخل آن‌ها، یک کنسول کپی‌خور را انتخاب کنید تا در همان لحظه کنسول را تحویل بگیرید یا فرایند ارسال آن آغاز شود.

– ممکن است گاهی اوقات کنسول کپی‌خور شما در حین بازی خاموش شود. نگران نباشید! دلیل این امر این است که بعضی اوقات لایسنس بازی‌ها از سمت کنسول چک می‌شود و در این هنگام سیستم امنیتی مختص کنسول‌های کپی‌خور، برای لو نرفتن کپی بودن بازی‌ها، شرایطی را فراهم می‌کند که کنسول خاموش شود.

– هربار که کنسول را روشن می‌کنید،بازی‌ها قفل و غیرقابل استفاده هستند. پس در ابتدا باید سیستم کپی‌خور کنسول را راه‌اندازی کنید. درنتیجه هر بار که کنسول را روشن می‌کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مراحل راه‌اندازی سیستم کپی خور هکی:

– در ابتدا توجه داشته باشید که یک User به‌صورت پیش‌فرض روی کنسول شما وجود دارد و امکان استفاده از قابلیت کپی‌خور فقط برای همان User وجود دارد.

– برای راه‌اندازی سیستم کپی‌خور هکی در هنگام روشن کردن کنسول، یکی از دو راه زیر وجود دارد:

راه اول راه‌اندازی Internet Browser در صفحه اصلی پلی‌استیشن 4 است. اگر Internet Browser را در این صفحه پیدا نکردید، به قسمت Library بروید که در انتهای همین صفحه وجود دارد.

با وارد شدن به Internet Browser با صحنه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد:

اگر بعد از حدودا ۱۰ ثانیه عبارات Done و Welcome روی صفحه ظاهر شد، راه‌اندازی با موفقیت انجام شده است (توجه داشته باشید که برای بیرون آمدن از این صفحه، باید چند بار دکمه دایره را فشار دهید). در غیر این‌صورت و با ظاهر شدن ارور، باید راه دوم را دنبال کنید:

– وارد Setting شوید و گزینه User’s Guaide/Helpful Info را انتخاب کنید. سپس User Guaide را انتخاب کنید و سپس از صفحه بروزری که ظاهر می‌شود دکمه HEN را انتخاب کنید. (این سه مرحله را در شکل زیر ببینید:)

پس از زدن دکمه HEN، همانند تصویری که در بالاتر دیدید، عبارات Done و Welcome روی صفحه ظاهر می‌شود. توجه داشته باشید که برای بیرون آمدن از این صفحه، باید چند بار دکمه دایره را فشار دهید.

 کنسول PS4 کپی خور اکانتی:

این نوع از PS4 کپی خور برای ورژن‌های 5.07 و بالاتر (مثال: ورژن‌های 5.50 – 5.53 – 5.55 و …) آن درنظر گرفته شده است و کنسول‌های دارای این ورژن‌ها فقط به این شکل کپی خور می‌شوند. مهم‌ترین نکته در رابطه با PS4 کپی خور اکانتی این است که به‌هیچ وجه نباید کنسول را به اینترنت متصل کرد و به‌هیچ وجه نباید هیچ‌کدام از بازی‌ها و حتی خود کنسول را آپدیت کرد.

ویژگی‌های PS4 کپی خور اکانتی:

– کنسول به‌صورت نرم‌افزاری کپی‌خور می‌شود و به‌هیچ وجه باز نخواهد شد. درواقع هیچ تغییری در سخت‌افزار کنسول شکل نخواهد گرفت.

– مشتری می‌تواند سه بازی را انتخاب کند و بقیه بازی‌ها به‌صورت رندوم روی کنسول کپی خواهند شد.

– چه برای دستگاه 500 گیگابایت، چه یک ترابایت، فقط می‌توان 10 بازی کپی کرد.

– توجه داشته باشید که بازی‌های چندنفره آنلاینی که فاقد بخش تک‌نفره و داستانی هستند، نباید در لیست شما وجود داشته باشد (مثال: Rainbow Six Siege یا Overwatch و …). دلیل این امر این است که کنسول کپی‌خور شما به هیچ‌وجه نباید به اینترنت متصل شود. (در صورت استفاده از اینترنت، شرایط پاراگراف بعدی را مطالعه کنید)

– آماده شدن کنسول کپی‌خور شما، ۷۲ ساعت کاری زمان خواهد برد.

– استفاده از دیسک در این حالت مانعی ندارد.

–  اگر می‌خواهید در زمان سریع‌تری کنسول کپی‌خور خود را خریداری کنید، می‌توانید از بین کنسول‌های آماده ما، با توجه به لیست بازی‌های داخل آن‌ها، یک کنسول کپی‌خور را انتخاب کنید تا در همان لحظه کنسول را تحویل بگیرید یا فرایند ارسال آن آغاز شود.

– ممکن است گاهی اوقات کنسول کپی‌خور شما در حین بازی خاموش شود. نگران نباشید! دلیل این امر این است که بعضی اوقات لایسنس بازی‌ها از سمت کنسول چک می‌شود و در این هنگام سیستم امنیتی مختص کنسول‌های کپی‌خور، برای لو نرفتن کپی بودن بازی‌ها، شرایطی را فراهم می‌کند که کنسول خاموش شود.

نکات مهم در مورد استفاده از اکانت:

– اگر به اینترنت متصل شوید، قفل شدن یا نشدن بازی‌های شما به شانس بستگی دارد و ممکن است اکانت از یک روز تا سال‌ها قابل استفاده باشد.

– تنها در صورتی بازی‌ها قفل خواهند شد که صاحب اکانت اصلی پسوورد خود را تغییر دهد.

– اگر صاحب اکانت پسوورد خود را تغییر دهد، بازی‌های شما قفل خواهند شد.

– در صورت استفاده از اینترنت کنسول و ارتباط با PSN، مسئولیت همه اتفاق‌ها با خود مشتری خواهد بود.

در پایان توجه داشته باشید که برای نمایش لیست کامل بازی‌ها، باید به Library کنسول مراجعه کنید:

در پایان اگر زمانی احساس کردید که کنسول را از حالت کپی خور خارج کنید و از تمام امکانات آنلاین آن نیز استفاده کنید، مراحل بازگرداندن پلی استیشن 4 کپی خور شده به حالت اولیه را مطالعه کنید.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *