×
آموزش خرید سی پی ، هر آنچه که در مورد cp یا کالاف دیوتی موبایل باید بدانید

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش خرید سی پی ، هر آنچه که در مورد cp یا کالاف دیوتی موبایل باید بدانید

سی پی کالاف دیوتی موبایل چیست و چه کاربردی دارد؟

هر کدام از بازی های ویدیویی دارای یک ارز انحصاری و اختصاصی هستند که می توان از آنها در پرداخت های درون برنامه ای استفاده کرد. ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی موبایل نیز با نام CP شناخته می شود.سی پی ( CP ) مخفف کلمه‌ی Call of Duty Point است که شرکت اکتیویژن ابتدا برای بازی Call of Duty Black Ops ارائه داده بود.  بازیکنان امروزه فقط برای پر کردن اوقات فراغت از بازی های ویدیویی و موبایلی استفاده نمی کنند و بسیاری از گیمرهای حرفه ای هستند که با هدف کسب درآمد از این بازی ها بهره می برند. این بازی امروزه حتی در مسابقات الکترونیکی بازی ها (eSport) نیز حضور دارد و بازیکنان می توانند برنده جوایز و پاداش های ویژه ای آن باشند. سی پی کالاف دیوتی موبایل فواید و قابلیت های متعددی دارد و بازیکنان می توانند قادر هستند که موارد زیر را عملی سازند:

  • با استفاده از سی پی کالاف دیوتی بازیکنان می توانند از حداکثر امکانات موجود در بازی استفاده کنند.
  • بازیکن می تواند که آیتم های مورد نظر خود را خریداری کرده و یا آیتم های قبلی را به روز کند.
  • می توان با استفاده از این ارز سطح مهارت ها و توانایی های گیمرها را ارتقا داد.

Call of Duty ( کالاف دیوتی ) بازی در سبک اکشن است که توسط اکتیوژن در سال 2003 برای رایانه شخصی معرفی شد و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد. در ابتدا؛ داستان بازی در زمان جنگ جهانی دوم رخ میدهد اما در نسخه های بعدی به زمان حال رسید.

با اینکه کال آف دیوتی توسط اکتیویژن معرفی شد اما در حال حاضر شرکت هایی همانند اینفینیتی وار و تری اچ به توسعه بازی های کالاف دیوتی کمک میکنند.

همچنین کمپانی تنسنت گیمز در توسعه بازی کالاف دیوتی موبایل نقش بسزایی ایفا کرد.

کالاف دیوتی در میان بازی های سبک اکشن از لحاظ شخصیت پردازی و گرافیک از حرفه ای ترین بازی هاست. هرچه شما به مراحل بالاتری در بازی کالاف دیوتی ارتقا پیدا کنید بیشتر متوجه ویژگی های خاص و متمایز این بازی می شوید.

یکی  از ویژگی هایی که کالاف دیوتی را نسبت به بازی های رقیب خود متمایز میکند وجود مود های مختلف در بازی است، مود Battle Royale ، Multi Pleyer و یا مود زامبی از مودهایی هستند که شما میتوانید انتخاب کنید.

هرکدام از این مود ها تجربه های خاصی برای بازیکنان به وجود میاورد که باعث میشود لذت بیشتری از بازی کردن با کالاف دیوتی ببرید.

شخصیت های کالاف دیوتی با توجه به مرحله (Level) شما قابل انتخاب هستند، دیوید میسون – الکس میسون – کاپیتان پرایس – توماس مریک و سایمون گاست برخی از شخصیت هایی هستند که شما میتوانید در بازی کال آف دیوتی از آنها بهره بگیرید که هرکدام با توجه به ویژگی های خاص خود میتوانند به شما در مبارزه هایتان کمک کنند.

امکان شخصی سازی شخصیت ها هم به شما کمک میکند ویژگی های شخصیت خود را بالا ببرید و بتوانید حرفه ای تر به مبارزه بپردازید.

برای بهره مند شدن از این قابلیت باید از واحد پول داخل بازی که سی پی کالاف دیوتی (CP) نامیده میشود استفاده کنید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت مناسب می توانید از سایت تخصصی خرید گیفت کارت گیفت مکس اقدام نمایید.

نحوه به دست آودرن CP کالاف دیوتی موبایل

برای آنکه بازیکنی بتواند در یک بازی موفقیت های خوبی به دست آورده و یا به پیروزی برسد لازم است که به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشد. از جمله مهم ترین فاکتورهایی که در موفقیت گیمرها موثر است می توان به مواردی مانند داشتن پلتفرم مناسب (گوشی با قطعات مناسب)، داشتن استعداد و علاقه به بازی کالاف دیوتی و سبک آن، داشت تمرین مستمر و مداوم، رقابت با گیمرهای حرفه ای و ماهر، داشتن، استراحت و خواب کافی، کنترل هیجانات و احساسات در هنگام اجرای بازی و … اشاره کرده هر کدام نقش ویژه ای در این امر دارند. اهمیت نقش سی پی در بازی کالاف دیوتی نیز کمتر از این فاکتورها نیست.گیفت کارت cp -گیفت مکس

آفرهای کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل همانند اکثر بازی‌های موبایلی و سایر رقبای خود، دارای فروشگاهی با طیف وسیعی از آیتمها و پیشنهادات می‌باشد. علاوه بر خرید سی‌پی کالاف، اسکین‌ها، لباس‌ها، پت‌ها و … آفرهای کالاف دیوتی موبایل نیز به صورت دوره‌ای، تصادفی و یا در مناسبت‌های مختلف در قالب ایونت‌ها در فروشگاه بازی ارائه می‌شوند. مطئنا اگر این آفرها دارای محبوبیت بیشتری از سایر آیتم‌های فروشگاه نباشند محبوبیت کمتری نیز ندارند. به عنوان مثال در آفرهای BIG DEAL فرض کنید خرید یک آفر یک دلاری یا ۵ دلاری به اندازه ۱۰ برابر ارزش خود جوایز نفیسی به همراه دارد! وسوسه کننده نیست ؟؟ این آفرها به دو گروه تقسیم می‌شوند:

  • آفرهای عادی
  • آفرهای خاص و مناسبتی

آفرهای عادی کالاف دیوتی موبایل شامل آفرهایی می‌شوند که طول فصل در فروشگاه بازی موجود هستند. تغییرات این آفرها فقط مربوط قیمت آنها می‌شود و جوایز موجود در این بسته‌ها ثابت هستند. هرچند شاید به نظر بیاید که این آفرها زیاد طرفدار نداشته باشند اما واقعیت چیز دیگریست. همین آفرهای عادی اکثرا دارای محدودیت خرید هستند و در طول ماه یا طول یک فصل و گاها حتی در طول بازی فقط یکبار می‌توانید آنها را بخرید. همین عامل نشاندهنده ارزش این آفرها است. همین آفرهای کالاف دیوتی موبایل (عادی) مطمئنا بسیار محبوبتر از ۵۰درصد آیتم‌های موجود در فروشگاه بازی هستند.

آفرهای BIG DEAL کالاف دیوتی موبایل

دسته دوم آفرهای کالاف دیوتی موبایل، آفرهای خاص و باارزش این بازی هستند. این آفرها اکثرا به بهانه مناسبت یا رویدادی خاص به شما پیشنهاد می‌شوند. این آفرها فقط چند روز (بعضا چند ساعت یا یک روز) برای شما ارائه می‌شوند و باید این فرصت کوتاه را از دست ندهید. این آفرها آفرهای BIG DEAL (آفرهای بیگ دیل) نام دارند و عموما در قیمت‌های ۱، ۳،۲، ۵، ۷، ۸ ، ۱۰ و ۲۰ دلاری ارائه می‌شوند. آفرهای BIG DEAL عموما شامل مقداری سی پی کالاف و جعبه ها و اسکین‌های مختلفی هستند. دلیل اهمیت این آفرها، ارزش بالای آیتم‌های آنها تسبت به قیمتشان است. شما در آفر ۱ دلاری بیگ دیل با پرداخت ۵ دلار گاها آیتم‌هایی مجموعا به ارزش ۵۰دلار دریافت می‌کنید!!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Call of Duty: Mobile اندروید:

  • گرافیک خیره کننده اچ دی دقیقا همانند نسخه کنسولی
  • کنترلرهای لمسی فوق العاده با امکان شخصی سازی توسط بازیکن
  • دارا بودن سیستم گفتگوی نوشتازی و صوتی
  • در دسترس قرار دادن انواع حالت ها و نقشه های مختلف
  • شرکت در نبردهای آنلاین بتل رویال با کاربران سرتاسر دنیا
  • حضور ده ها شخصیت خاص و منحصر به فرد برای تجربه بازی با آن ها
  • بروزرسانی های دقیق و مشخص شده با اضافه شدن ویژگی های خاص
  • دارا بودن میلیون ها بازیکن از سرتاسر جهان و حتی کشور جمهوری اسلامی ایران

بازی Call of Duty: Mobile تا به این لحظه +۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و امتیاز عالی ۴.۷ از ۵.۰ را کسب کرده است.

گیفت کارت cp -گیفت مکس

سی‌پی را چگونه خریداری کنیم؟

شما می‌توانید CP را به چند روش مختلف تهیه کنید، یکی از این روش‌ها به دست شما خواهد بود به این معنی که تمام عملیات خرید تا دریافت توسط شخص شما انجام می‌شود و روش دیگر، توسط ما صورت خواهد گرفت:

اگر می‌خواهید، خودتان خریداری کنید طبق مراحل پیش بروید

  • ابتدا با توجه به ریجن اکانت گوگل خود یک عدد گیفت کارت خریداری کنید.
  • این گیفت کارت را در بخش Redeem خود فعال کنید. توجه داشته باشید که در زمان اجرای بازی، حتما اکانتی باشد که پول را در آن واریز کرده‌اید. (توجه داشته باشید که باید با ای پی به جز ایران باشید)
  • بعد از این کار (همچنان با ای پی به جز ایران) وارد بازی شوید.
  • به بخش Store رفته و وارد COP Point شوید و در آنجا یکی از CPهای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

خرید CP در بازی Call of Duty Mobile در اعتبارات و مقادیر زیر موجود و قابل تهیه میباشد

آموزش دریافت سی پی cp رایگان کالاف دیوتی موبایل

روش های دریافت سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل

  • کامل کردن ماموریت ها

یکی از اولین روش‌هایی که می‌تواند به شما معرفی کنم این است که در تمامی چالش ها و ماموریت های بازی کالاف دیوتی موبایل منظور مأموریت های هفتگی و ماموریت های روزانه و سایر چالش هایی است که در طول بازی برای شما به نمایش در می آید، شرکت کنید سعی کنید تمامی ماموریت ها را کامل کنید.

متاسفانه بسیاری از بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل قسمت های ماموریت هفتگی را بررسی نمی کنند و همین امر باعث می‌شود که جوایز ویژه و سی پی هایی که به آنها تعلق گرفته است را از دست بدهند بنابراین شرکت در تمامی رقابت های  کالاف دیوتی موبایل را فراموش نکنید.

  • غارت تجهیزات

هرچه شما بتوانید تجهیزات بیشتری را غارت کنید، آنها به عنوان پاداش یک مقدار سی پی به شما تعلق میگیرد بنابراین سعی کنید که تا جایی که می توانید تجهیزات مختلفی را غارت کنید.

  • ماموریت های بتل رویال

از بازیکنانی که بتواند در رقابت های بتل‌رویال شرکت کرده و تمامی ماموریت هایی که برایشان در نظر گرفته شده است را کامل کنند به عنوان پاداش سی پی رایگان با آنها تعلق خواهد گرفت.

  • دنبال ‌کردن شبکه‌های اجتماعی کالاف دیوتی موبایل

منظور این است که برخی از گیمر های بازی کالاف دیوتی موبایل در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را به اسم بازی کالاف دیوتی موبایل راه اندازی کردند و سپس چالش هایی را به بازیکنان پیشنهاد خواهند داد که در ازای پیروز شدن در هر یک از آن چالش‌ها سی پی رایگان به شما می دهند، لازم به ذکر است که برای شرکت در تمامی این چالش ها به هیچ وجه نیاز نیست که شما پسورد و یا اطلاعات اکانت بازی خود را در اختیار آنها قرار دهید.

از طرف دیگر گاهی اوقات برخی از شبکه های اجتماعی رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل در ازای فالو کردن و لایک کردن به بازیکنان یک مقدار سی پی رایگان هدیه خواهند داد.

  • آنلاک کردن Gun Xp Card

شما توانید این کارتها را آنلاک کنید و سپس مقداری سی پی به شما تعلق خواهد گرفت.

  • خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل

این آخرین راهی است که شما می توانید سی پی رایگان بدست آورید اما شما باید در ابتدا 800 سی پی برای خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل بپردازید، ممکن است تصور کنید که مقدار بسیار زیادی است اما من به شما توصیه می‌کنم با توجه به راهکارهایی که در بالا ذکر شد در ابتدا سی پی رایگان به دست آورید سپاس برای خرید بتل پس اقدام کنید و این را فراموش نکنید که کامل کردن ماموریت های بتل پست همان مقدار سی پی را که شما برای خرید آن صرف کرده اید به شما باز خواهد گرداند بنابراین ارزش آن را دارد که بتل پس را خریداری کنید، اگر شما نتوانستید مقدار سی پی لازم را برای خرید بتل پس جمع‌آوری کنید به هیچ وجه نگران نباشید زیرا می توانید زیرا میتوانید آن مقدار سی پی که کم دارید را از فروشگاه گیفت مکس سایت تخصصی خریدگیفت کارت قانونی خریداری کنید

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *