×
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های خود به دیگران کسب درآمد کنید. اگر شما یک گیمر (gamer) هستید، بهتر است در ادامه این مقاله با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت توییچ | 100% قانونی  همراه باشید.

سایت Twitch یکی از زیر مجموعه‌های آمازون (Amazon) است که به عنوان یک پلتفرم (live streaming video) یا پخش زنده‌ی ویدیو شناخته می‌شود و در حقیقت رقیب جدی سایت‌هایی مانند میکسر (Mixer)، فیسبوک گیمینگ (Facebook Gaming) و یوتیوب گیمینگ (YouTube Gaming) است. فعالیت این سایت به پخش بازی زنده محدود نمی‌‌شود و فعالیت کلی به دسته‌های دیگری نیز تقسیم می‌شود. تلاش توییچ بر این است که فعالیت کاربران را در زمینه‌ی پخش زنده‌ی ویدیوهای بازی بیشتر کند اما در زمینه‌های زیر هم فعال است:

  • پخش زنده مسابقات eSports
  • پخش موسیقی زنده
  • پخش زنده ی محتوای خلاقانه

توییچ چیست؟

در واقع توییچ یک پلتفرم است که با استفاده از آن گیمران می توانند بازی های خود را به صورت زنده ضبط کرده و آن را در اختیار کاربران دیگر قرار دهند. پس در Twitch می توان بازی های آنلاین و ویدیویی را در دسترس گیمران قرار داد تا گیمران به صورت پخش زنده از بازی خود مهارت و توانایی بازی کردن را با دیگر کاربران و گیمران به اشتراک بگذارد.

به طور کلی توییچ یک برنامه برای استریم کردن ویدیو است و بیشتر استیمر های این پلتفرم گیمران و علاقه مندان به بازی های ویدیویی هستند. تعداد کاربران در روز در این پلتفرم روزانه به 15 میلیون نفر می رسند که تنها برای دیدن پخش زنده بازی ها وارد آن شده اند. علاوه بر مشاهده پخش زنده بازی ها، می توان به اخبار جدید دنیای بازی ها دسترسی داشت، می توان با گیمران در ارتباط بود و گیمر مورد علاقه خود را دنبال کرد.

 

گیفت کارت توییچ Twitch 

توییچ یک سرویس پخش زنده ویدئو آمریکایی است. با خرید گیفت کارت Twitch کاربران می توانند به صورت دیجیتالی هزینه های موجود در این سرویس را کنترل و مدیریت کنند. پس کاربر با این گیفت کارت بهینه تر و کاربردی تر پرداخت های خود را انجام میدهد.

گیفت کارت توییچ به صورت دلار عرضه می شود. هر کاربری می تواند با پرداخت هزینه ای، گیفت کارت متناسب را دریافت کرده و از آن استفاده کند. طبق گفته توییچ در حال حاضر این گیفت کارتها به صورت دیجیتال هستند و تنها باید از کدی که بعد از خرید در اختیار کاربر قرار میگیرد، استفاده کرد.

 توییج پرایم  | Twitch Prime

توییچ پرایم که به آن پرایم گیمینگ نیز گفته می شود، یک پلتفرم پخش آنلاین بازی های ویدئویی است که امکانات و قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از قابلیت های فوق العاده که در این سرویس در اختیار گیمران قرار می گیرد، وجود آیتم ها و لوت بازی های به روز و مدرنی است که در جاهای دیگر نمی توان به آنها دست پیدا کرد؛ از دیگر مکانات موجود در این اشتراک می توان به تماشای ویدئو بدون تبلیغات، دسترسی رایگان به محتوا بازی ها، دریافت بازی های رایگان ماهانه و چت آنلاین با دیگر اشاره کرد.

 

 گیفت کارت توییچ Twitch قابل در مقادیر زیردر گیفت مکس

  • گیفت کارت توییچ 10 دلاری Twitch
  • گیفت کارت توییچ 20 دلاری Twitch
  • گیفت کارت توییچ 25 دلاری Twitch
  • گیفت کارت توییچ 50 دلاری Twitch
  • گیفت کارت توییچ 100 دلاری Twitch

آیا کارت های هدیه توییچ وابسته به منطقه است؟

در حال حاضر، این کارت های هدیه فقط در ایالات متحده آمریکا قابل استفاده هستند. شما باید “ایالات متحده” را به عنوان کشور محل اقامت خود انتخاب کنید و یک کد پستی ایالات متحده وارد کنید. پس از آن، اعتبار پیش پرداخت به حساب شما اضافه می شود.

چگونه می توانم موجودی کیف پول Twitch خود را بررسی کنم؟

برای اطلاع از موجودی کیف پول به Twitch.tv بروید و وارد حساب خود شوید. پس از ورود، روی نام حساب خود در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا منوی کشویی حساب باز شود. “Wallet” را انتخاب کنید و بودجه موجود در صفحه  قابل مشاهده خواهد بود.

هدف توییچ Twitch چیست؟

شاید بتوان گفت که یکی از بهترین راه ها برای معرفی سایت توییچ پاسخ به این سوال باشد که هدف سایت توییچ چیست ؟ بازی های ویدئویی بین جوانان و نوجوانان محبوبیت زیادی دارد. این پلتفرم به کاربران اخبار جدید دنیای بازی یا راهنمایی هایی در رابطه با نحوه ی بازی کردن می دهد. به علاوه به گیمر ها امکان می دهد تا با یک دیگر در ارتباط باشند و بتوانند گیمر های حرفه ای را دنبال کنند. مثل علاقه مندان به فوتبال که بازی های بازیگن مورد علاقه ی خود را دنبال می کنند، با استفاده از این پلتفرم کاربران بازی های گیمر مورد علاقه خود را دنبال می کنند.

گیمرها با هر ابزار و پلتفرمی از کامپیوتر تا کنسول می توانند از توییچ برای استریم کردن گیم پلی خود استفاده کرده و مخاطبان نیز می توانند با دستگاه ها و ابزارهای گوناگون به توییچ برای تماشای محتوای استریم دسترسی داشته باشند.

کنسول های سونی و مایکروسافت به طور اختصاصی ابزاری برای استریم بازی در توییچ دارند و برای استفاده از آن ها در این پلتفرم نیازی به نصب هیچ نرم افزار اضافه ای نیست. اما استفاده از این پلتفرم در کامپیوتر و ویندوز نیاز به برخی نرم افزارها و تجهیزات جانبی دارد.

آموزش ثبت نام و ساخت حساب کاربری در توییچ

برای ثبت نام و ساخت حساب کاربری در توییچ، کار سخت و پیچیده ای قرار نیست صورت بگیرد. برای شروع به صفحه اصلی سایت توییچ که آدرس آن twitch.tv است بروید و بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید:

گیفت کارت توییچ -گیفت مکس
                                               برروی گزینه sign up در توییچ کلیک کنید

بعد از آنکه روی گزینه ثبت نام که اشاره شده است، کلیک کنید وارد مرحله بعدی خواهید شد که در تصویر زیر مشخص است:

گیفت کارت توییچ -گیفت مکس

                                                         اطلاعات خود را در توییچ وارد کنید

کادرهای مربوطه را به ترتیب پر کنید که اصلا کار سخت و دشواری پیش روی خود نخواهید داشت. با طی کردن مراحل بسیار ساده فوق، شما حساب کاربری خود را در سایت Twitch ایجاد کرده‌اید.

دانلود اپلیکیشن توییچ

توییچ را می‌توانید بر روی گوشی‌های موبایل نیز نصب کنید و با استفاده از موبایل خود به فعالیت در توییچ بپردازید. در زیر لینک دانلود و نصب این نرم افزار را برای Android و ios برای شما قرار داده‌ایم:

آموزش استریم کردن بازی در توییچ

در این بخش همانطور که در عنوان اشاره شد، به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه می توانیم پس از ایجاد حساب کاربری در توییچ ، با استفاده از کامپیوتر به استریم بازی های خود در این سایت بپردازیم. همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، گیمرهای کامپیوتر و ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ می‌توانند از توییچ برای استریم‌کردن گیم‌پلی خود استفاده کنند و مخاطبان آن‌ها نیز می‌توانند با استفاده دستگاه‌های مختلف، یعنی کامپیوتر، کنسول‌های بازی، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، از تماشای محتوای این پلتفرم لذت ببرند.

دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ ابزاری برای استریم‌کردن گیم‌‌‌پلی در توییچ دارند و برای استفاده از آن در این دو پلتفرم، به نصب هیچ نرم‌افزاری نیازی نیست؛ اما استفاده از این پلتفرم در کامپیوتر ویندوز به نصب چند نرم‌افزار احتیاج دارد. درادامه، شما را برای استریم‌کردن محتوا در توییچ با کامپیوتر راهنمایی می‌کنیم.

نرم‌افزارهای لازم برای استریم بازی در توییچ Twitch

گام دوم استفاده از توییچ، دانلود و نصب نرم‌افزارهای لازم برای ضبط گیم‌پلی و پخش آن در پلتفرم است. چندین نرم‌افزار برای این کار وجود دارد؛ اما توصیه می‌شود از اپلیکیشن Open Broadcaster Software یا OBS استفاده کنید. این نرم‌افزار متن‌باز ویژگی‌های بسیاری خوبی دارد که استفاده از آن‌ها کاملا رایگان است. پس از نصب و اجرای OBS و اجرای ویزارد پیکربندی خودکار(Auto Configuration)، به‌منظور انجام تنظیمات لازم باید مراحل مختلف را دنبال کنید که اصلا مراحل سخت و پیچیده ای هم نیستند.

اولین گام، مشخص‌کردن رزولوشن است. معمولا بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند محتوا را با کیفیت فول اچ‌دی و رزولوشن ۱۰۸۰p تماشا کنند. این درست است اما باید به موضوعی توجه کنید که استریم‌کردن گیم‌پلی با این رزولوشن نیازمند اینترنتی با پهنای باند و سرعت زیاد است. در‌صورتی‌که اینترنت پرسرعت ندارید، رزولوشن پایین‌تری باید انتخاب کنید. در گام بعدی، باید پلتفرم مدنظر خود، یعنی سرویس توییچ را انتخاب کنید. پس از انتخاب این سرویس، در بخش Stream Key روی گزینه‌ی Link کلیک نمایید.

با انجام این کار، داشبورد توییچ باز خواهد شد و در بالای صفحه، کدی با عنوان Primary Stream Key نمایش داده می‌شود که با انتخاب گزینه Copy، باید آن را کپی کرده و در کادر متنی مرتبط در اپلیکیشن OBS قرار دهید که با همین عنوان مشخص شده است. سپس با انتخاب گزینه‌‌ی Next، اپلیکیشن به حساب‌ کاربری توییچ متصل می‌شود. در مرحله‌ی بعدی، اپلیکیشن براساس تنظیمات توییچ، سرعت اینترنت خود را به‌صورت خودکار پیکربندی می‌کند و درنهایت، برای تکمیل پیکربندی گزینه‌ی Apply Settings را انتخاب نمایید.

در مرحله‌ی بعدی، باید بازی که میخواهیم مخاطبان استریم آن را ببینند به توییچ اضافه کنید و برای ادامه‌ی کار، دوباره به OBS سوییچ کنید. برای بارگذاری بازی در سرویس، باید دکمه‌های Alt+Tab را بزنید. سپس، در صفحه‌ی بازشده روی علامت + در زیر کلمه‌ی Source کلیک کنید. در گام بعدی، گزینه‌ی Game Capture را انتخاب و نامی برای آن تایپ کنید و برای ثبت‌نام روی OK کلیک کنید. در پنجره‌ی بعدی، تنظیمات پیش‌فرض را تغییر ندهید و روی OK کلیک کنید. حالا، باید بازی در پنجره‌ی پیش‌نمایش نرم‌افزار OBS نمایش داده شود که فضای زیادی از محیط آن را اشغال کرده است. اگر این چنین نیست، ابتدا به بازی و سپس، به OBS سوییچ کنید.

چنانچه رزولوشن بازی بیش از رزولوشن تنظیم‌شده در OBS باشد (مثلا ۱۴۴۰p)، تصویر بسیار بزرگ می‌شود. برای رفع این مشکل، یا باید رزولوشن بازی را با رزولوشن پخش یکسان کنید (مثلا ۱۰۸۰p) یا باید مربع قرمز درون کادر را بکشید تا اندازه‌ی تصویر تغییر کند. نکته ای که خوب است به آن توجه داشته باشید این است که بسیاری از کاربران توییچ تمایل دارند تصاویر وب‌کم خود را نیز با دیگران به‌اشتراک بگذارنند که به شخصی‌سازی بیشتر محتوا کمک می‌کند. برای افزودن وب‌کم به توییچ، چنانچه از وب‌کم اکسترنال استفاده می‌کنید، ابتدا از متصل‌بودن آن مطمئن شوید. سپس، در باکس Source روی علامت + کلیک کنید. برای افزودن وب‌کم، ابتدا روی گزینه‌ی Video Capture Device کلیک کنید و پس از انتخاب وب‌کم، روی گزینه‌ی OK کلیک کنید. پس از انجام این کار، ازطریق وب‌کم می‌توانید اندازه‌ی ویدئو را تغییر یا آن را حرکت دهید.

در بخش میکسر (Mixer) می‌توانید تمام تنظیمات صوتی مربوط به بازی و گجت‌‌های صوتی متصل به سیستم را ببینید. در این بخش می‌توانید علاوه بر تنظیم صدای بازی، صدای میکروفون، میکروفون‌ هدفون و… نیز وجود دارد. در صورتی که قصد استفاده از میکروفون اکسترنال یا هدفون گیمینگ را دارید، این وسایل باید در بخش «Mic/Aux» انتخاب شده باشند.

آغاز استریم توییچ

پس از انجام تمام تنظیمات صوتی و تصویری استریم‌کردن محتوا، روی گزینه‌ی Start Streaming کلیک کنید و به پلتفرم توییچ در مرورگرتان سوییچ کنید. محتوای شما باید بدون مشکل پخش شود. پس از اجرای بازی، تمام بازدیدکنندگان پروفایل شما می‌توانند از تماشای گیم‌پلی شما لذت ببرند. برای پایان پخش، تنها کافی است گزینه‌ی Stop Streaming را انتخاب کنید.

شایان ذکر است این مطلب، فقط آموزش پایه‌ی نحوه‌ی استریم‌کردن از کامپیوتر روی پلتفرم توییچ است و برای اینکه در این زمینه حرفه‌ای‌تر عمل و مخاظبان زیادی جذب کنید، باید تنظیمات OBS و داشبورد توییچ را تغییر دهید. درضمن امکان نمایش پیام هنگام آنلاین‌نبودن نیز وجود دارد. توصیه می‌شود در هنگام نمایش این پیام، زمان آنلاین‌شدن و آغاز استریم مجدد خود را اعلام کنید.

 

درپایان باتوجه به گستردگی شبکه توییچ  در حد آشنایی با این شبکه آموزش لازم داده شده امیدوار هستیم این آموزش توانسته باشه شمارا با توییچ آشنا و نحوه کار با آن رادر اختیار شما قررارداده باشد  در صورت نیاز به خرید و تهیه گیفت کارت معتبر و قانونی توییچ  و  سایر گیفت کارتهای رایج با بهترین قیمت بدون واسطه و مستقیم از تامین کننده ، پیشنهاد ما گیفت مکس را د رلیست سایتهای مورد اعتماد خود قرار بدهید .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

ساخت اپل آی دی با کمک سایت اپل | apple id
ساخت اپل آی دی با کمک سایت اپل | apple id

اگر شما هم یک دستگاه اپل دارید فارغ از نوع دستگاه (گوشی یا مک بوک و…) بدون شک برای استفاده از قابلیت هایی مثل آیتونز، استفاده از icloud و دانلود برنامه ها نیاز به یک شناسه اپل آی دی دارید.ما در این مقاله به شما نحوه ساخت رایگان اپل آی دی را در چندین روش […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *