×
خرید گیفت کارت استیم

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

خرید گیفت کارت استیم

( خرید استیم والت ، استیم گیفت )

استیم یک سرویس آنلاین برای اجرای بازی‌های مختلف در پلتفرم‌های گوناگون است که کاربران از طریق آن می‌توانند بازی‌های کامپیوتری را بدون هیچ گونه محدودیت خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کنند.

با خرید گیفت کارت استیم ( استیم گیفت و یا همان استیم والت ) شما یک کد شارژ ۱۵ رقمی دریافت خواهید کرد، که با وارد کردن این کد در حساب استیم خود میتوانید از یک اعتبار مجازی برخوردار شوید و امکان خرید و دسترسی به هزاران بازی و نرم افزار را داشته باشید.

در گذشته نیاز بود که یک کردیت کارت به حساب Steam خود اضافه کنید و از طریق آن اقدام به خرید استیم والت نمایید, اما اکنون با خرید گیفت کارت استیم ( استیم گیفت ) دیگر نیازی به اضافه کردن کردیت کارت ندارید و تنها با استفاده از گیفت کارت استیم و شارژ کردن حساب خود میتوانید از اعتبار آن بهره مند شوید.

به کمک گیفت کارت استیم ( استیم والت ) ، گیمرها می توانند به صورت دیجیتالی به دوستان خود در این سرویس اعتبار هدیه دهند. و شخص گیرنده با این اعتبار میتواند هر بازی دلخواه خود را خریداری نموده و دانلود نماید.

نکات مهم قبل از خرید گیفت کارت :

لطفا در زمان خرید استیم گیفت به کشور و نوع کارت دقت فرمایید ، کارتهای فروخته شده به هیچ عنوان تعویض نمیگردند و امکان برگشت وجه و یا تعویض کارت با نوع دیگر وجود نخواهند داشت.

از بکار بردن ایمیل و شماره تلفن اشتباه و یا متعلق به دیگران بشدت خودداری فرمایید ؛ کلیه اطلاعات خرید و گیفت کارت خریداری شده شما بصورت خودکار برای آن شخص ارسال می گردد. مسئولیت وارد کردن اشتباه ایمیل و شماره تلفن برعهده مشتری می باشد. چرا که ممکن است ایمیل اشتباه وارد شده از جانب کاربر وجود خارجی داشته باشد و نسبت به دریافت ایمیل شما و سوء استفاده از محتوای آن اقدام شود.

در صورتی که فرایند تایید هویت در سایت را طی نکرده باشید امکان خرید از وبسایت وجود نخواهد داشت ، مراحل تایید هویت در سایت صرافها ۲۴ بسیار سریع بوده و در کمترین زمان میتوانید مراحل تایید هویت را طی نمایید.گیفت کارت‌هایی که توسط صرافها ۲۴ به فروش می‌رسند، به صورت کارت هدیه فیزیکی نبوده و اطلاعاتش به صورت مجازی از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می‌گردد.

کلیه گیفت کارت ها پس از خرید اطلاعات آن بین ۵ دقیقه تا حداکثر ۲ ساعت ارسال میگردند. ( برای استفاده از گیفت کارت میتوانید کلیه اطلاعات خرید گیفت کارت را از داخل پنل کاربری مشاهده نمایید.)  در ادامه این مطلب به طور کلمل به تعریف گیفت کارت استیم و عملکرد و نحوه استفاده از این گیفت کارت بطور دقیق میپردازیم .

گيفت كارت استيم چيست

استيم چيست ؟

استيم يك شبكه جامع و وسيع آنلاين بازی ها برای گيمرهاست. كه از ان به عنوان يك پلتفرم نرم افزاری بر پايه سرگرمی و يك شبكه اجتماعی متشكل از گيمرها نام برده می شود. كه امروزه چهره بازی های رايانه ای است كه با بيشتر شركت های بزرگ بازی سازی مانند sega ، ubisoft ، activison و … قرار داد دارد و دارای قابلیت‌های بسياری همچون بازی‌های دسته جمعی آنلاین ( بازی های چند نفره یا MultiPlayer بر روی این شبکه ) ، ضد تقلب، جوایز ، امكان ثبت نظرات و امتياز به هر بازی را دارد.

شبکه جهانی استیم فروشگاه گسترده ای از بازی های PC ، Mac و Linux است. اين شبكه وسيع تر از آن است كه فقط بازی های پولی را سرویس دهی كند ، بلکه در اين شبكه برای گيمرها و کاربران بازی های رایگان بسياری از جمله warfare ،  hawken team fortress و … وجود دارد كه برای استفاده از آنها نيازی به خريد و پرداخت هزينه نيست.

 

امكانات و قابلیت های استیم

  • قابلیت بازی های گروهی و تحت شبکه
  • امکان بروز رسانی کردن بازی ها
  • ذخیره سازی ابری اطلاعات
  • امكان برقراری چت صوتی و تصویری برای بازی های آنلاین
  • ایجاد ارتباط با شبکه های اجتماعی
  • و …

از جمله قابليت های شبكه استيم می باشد. همچنين اين شركت برای امنيت بيشتر از هك اكانت استيم و ورود هكرها به حساب كاربری فضای امنیتی بیشتری ايجاد نموده و امنيت بيشتری برای اين شبكه فراهم ساخته است.

 

گيفت كارت استيم چيست

گیفت کارت استیم ( كارت اعتباری steam ) يكی از امكانات شركت استيم و بهترین راه‌ برای خرید بازی‌ های استیم است كه تولید یکی از محصولات شرکت پخش و تولید بازی valve است.

می توان گفت كه گیفت کارت استیم ساده ترین و بهترین راه برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم شما برای خريد بازی های استيم و انجام بازی های آنلاین است.

يكی از مهمترين دلايل محبوبيت گيفت كارت استيم در بين كاربران و گيمرها وجود نداشتن هيچگونه محدوديت مكانی در سرویس استیم شرکت Valve است.

گیفت کارت Steam ( استيم ) و Steam Wallet ( استيم والت ) مانند پول برای والت شما هستند كه در شبکه استیم برای خرید نرم افزار ، بازی ها و هر چیز دیگری می توان از آن استفاده كرد. همچنين توسط گیفت کارت استیم به گيمرها و كاربران اين شبكه این امکان داده می شود تا بتوانند بروزرسانی بازی ها و نرم افزارها را به طور خودکار دریافت كنند.

 

امكانات استفاده از گيفت كارت استيم

  • دسترسی مستقیم به هزاران بازی
  • خرید بازی با استیم گیفت
  • ذخیره روی فضای ابری (Cloud)
  • دریافت خودکار آپدیت بازی ها
  • ایجاد و خرید اضافات ویژه بازی ها از Steam workshop ( با استفاده از گیفت کارت )
  • امکان عضویت با گیفت کارت استیم در شبکه مجازی STEAM جهت ارتباط با دیگر گیمر ها
  • چت و گفتگو با دیگر گیمر ها حین بازی (هیجانی که هیچ وقت تمام شدنی نیست)
  • استفاده از کلیه امکانات بر روی هر دستگاه و پلتفرمی PC – Mobile – TV – Linux
  • تبديل شدن اکانت استیم ( حساب استیم ) شما به Steam Wallet استیم والت یا والت استیم یا کیف پول استیم والت و امكان پرداخت با آن

در اين فروشگاه خريد گيفت كارت استيم امريكا در اعتبارات 1 دلاری تا 100 دلاری و گيفت كارت استيم انگليس در اعتبارات 10 پوندی تا 100 پوندی موجود و قابل تهيه می باشد. كه بلافاصله پس از خريد به شما تحويل داده می شود.

 

دانلود استیم

جهت استفاده از کلیه امكانات شبكه استيم ( سرویس ها، بازی ها و برنامه های steam ) و بهره گیری از مزایای steam wallet ابتدا بايد برنامه استيم را دانلود كنيد ( دانلود برنامه استیم ) كه در اينجا کافیه روی کلید سبز رنگ Install Steam Now کلیک نماييد ( كليه کاربران سیستم عامل Mac اپل و حتی کاربران سیستم عامل لینوکس قادر به دانلود استیم می باشند).

 

آشنايی با امكانات برنامه استیم

بعد از دانلود برنامه استیم بايد يك اكانت در آن بسازيد و پس از ساخت اکانت برای فعال سازی اكانت استيم خود نیاز دارید که یک بازی آنلاین خریداری و فعال کنید.

با فعال سازی اكانت استيم خود می‌توانید از كليه قابلیت‌های استیم مانند فروشگاه استیم و بازی‌های مجانی بهره بگيريد. همچنين در بخش اخبار استیم آخرین و به روزترين خبرهای مربوط به بازی‌ها، ویدئوها و عکس‌های بازی‌ها در صفحه مربوط به هر بازی وجود دارد كه افراد می‌توانند در شبكه استیم نظرات خود را بر روی بازی‌هایی که خریداری و انجام داده‌اند ثبت کنند.

با ساخت اکانت steam می‌توانید با دوستان خود در استیم ارتباط برقرار کنید و در بخش‌های مربوط به چت به صحبت بپردازید و لیست بازی‌ها و فعالیت‌های آن‌ها را بررسی کنید.

 

آموزش ساخت اكانت استيم

1) ابتدا آی پی اينترنت خود را با آی پی اكانت استيم ( كشور استيم ) يكی كنيد.

2) به سايت استيم برويد و بر روی گزینه ی Join Steam در سایت استیم کلیک كنيد. (در صورت داشتن اکانت از Sign in استفاده كنيد)

3) در قسمت Create a Steam account name نام کاربری خود در استیم را وارد كنيد.

  • در قسمت Choose a Password رمز عبور مورد نظر خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Re-enter password مجدد رمز عبور خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Your current email address ایمیل خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Re-enter email address مجدد ایمیل خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Enter the characters above کلمه ی امنیتی یا همان کپچا طراحی شده توسط استیم را به درستی وارد كنيد.

نکته) اگر سن شما كمتر از 13 سال است استیم به شما اجازه ی ساخت اکانت نمی دهد. در نتیجه در انتهای صفحه تیک کنار گزینه ی I agree AND am 13 years of age or older را فعال نمایید.

پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده بر روی گزینه ی Create my account کلیک كنيد.

اكانت استيم شما با موفقيت ساخته شد.

 

آموزش رديم كردن گيفت كارت استيم

  • ابتدا با لینک  روبرو وارد میشوید و Sign in میکنید :  https://store.steampowered.com/account/redeemwalletcode
  • اگر لایه امنیتی اکانت رو روشن کرده باشید باید رمز/توکن ارسال شده به موبایل را وارد کنید
  • سپس کد خریداری شده را در قسمت Steam Wallet Code وارد نموده و Continue را میزنیم ؛ در صورتیکه از شما آدرس خواست برای بار اول باید مطابق مرحله قبل فیلد های آدرس را پر کنید تا ریدیم گیفت کارت نهایی شود.

نکات مهم :

  • اگر پس از وارد کردن گیفت کارت استیم از شما درخواست وارد کردن آدرس را کرد از این لینک میتوانید آدرس های نمونه پیدا کرده در این بخش استفاده کنید اما پیشنهاد می شود از سرویس گوگل مپس استفاده کنید تا آدرس های دقیق و واقعی بدست بیاورید.
  • قبل از وارد کردن گیفت کارت و یا خرید از استیم حتماً آیپی خود را به آمریکا یا کشور اکانت (به جز ایران) تغییر دهید .

خرید گیفت کارت استیم - گیفت مکسروش 2 :

1) بر روی نام خود کلیک کرده و گزینه ی Account را باز كنيد.

2) بر روی گزینه ی Add found to your steam wallet کلیک كنيد.

3) بر روی گزینه ی Redeem a steam gift card or wallet code کلیک نمایید.

4) کد گیفت کارت استیم خريداری شده خود را در کادر مشخص شده وارد نمایید و بر روی Continue کلیک كنيد.

5) در اينجا بايد والت شما بر روی کشور مورد نیازتان تنظیم شود. بعد از زدن کد استیم ولت شما به صفحه ی ديگر هدایت می شوید که باید در ابتدا

آدرس و زیپ کد مورد نظر خود را وارد كنيد تا استیم به شما اجازه ی ردیم گیفت کارت اعتباری را بدهد. برای این کار نیاز است که کشور گیفت کارت

و کشور اکانت شما یکسان باشد ( برای استفاده از آدرس صحیح می توانید از گوگل مپ كمك بگيريد ).

  • در قسمت Street Address و Street Address line 2 مشخصات خیابان مورد نظر را وارد كنيد.
  • در قسمت City شهر مورد نظر خود را وارد كنيد.
  • در قسمت state ایالت مورد نظر خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Country کشور مورد نظر خود را وارد كنيد.
  • در قسمت Zip or postal code نیز زیپ کد / پستال کد / کد پستی خود را وارد کنید و بعد از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده بر روی
  • Countinue کلیک كنيد.

حال استیم ولت شما بر روی کشور مورد نظرتان تنظیم شده است.

 

پس از خرید گیفت کارت استیم و ساخت اکانت (حساب کاربری) :

با خرید گیفت کارت استیم و رديم كردن کد گيفت كارت خريداری شده در حساب کاربری خود می توانید اکانت خود را به مقدار اعتبار گيفت كارت خريداری شده شارژ نموده و خرید دلخواه خود را از شرکت استیم انجام دهید و به امكاناتی از قبيل: آرشیو بازی‌های بی‌نظیر ، قابلیت بازی آنلاین با دوستان و افراد دیگر ، فضایی برای ذخیره سازی آنلاین بازی‌ها و امکان آپدیت خودکار بازی ها و نرم افزارها دسترسی داشته باشید.

پس از خرید، دیگر مهم نیست که در حال کار با چه سیستم عاملی ( مک ، ویندوز ، لینوکس ، تلفن هوشمند یا تلویزیون ) باشید استیم همواره با شماست. همچنين شما از شرکت های طرف قرارداد استیم نیز می توانید عناوین بازی های کامپیوتری ، نرم افزار و … را تهیه کنید.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *