×
آموزش نحوه ساخت اکانت بتل نت و فعال سازی سی دی کی

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش نحوه ساخت اکانت بتل نت و فعال سازی سی دی کی

مراحل ساخت اکانت در بلیزارد (Blizzard) :

اولین نکته که باید به آن توجه داشت این است که، آی پی(IP) خود را به غیر از ایران تعییر داده (کافیست V – P – N خود را روشن کنید) و سپس به سایت بتل نت (Battle.net) یا بلیزارد بروید تا وارد صفحه ساخت اکانت بلیزارد شوید.

بعد از باز شدن صفحه ساخت اکانت در بتل نت (بلیزارد)، شما می توانید از  این طریق اکانت خود را در بلیزارد بسازید.

آموزش کامل نرم افزار Battlenet

Battle.net نام لانچر شرکت بسیار معروف Blizzard است که سال هاست بازی هایی نظیر World of Warcraft، Heroes of the Storm، StarCraft® II و … را پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا این بازی را به صورت آنلاین تجربه کنید. Battle.net قصد دارد تا کیفیت گیمینگ شما را افزایش دهد و با قابلیت های جدیدی که به این نرم افزار افزوده است می تواند جذابیت بازی های محبوب شما را بیشتر کند.

سایر توضیحات: دانلود نرم افزار Battle.net مخصوص اجرای بازی های آنلاین است که در آن شما می توانید بازی های مورد علاقه خود را با کیفیت بالاتر انجام دهید. منظور از این جمله را می توان اینطور بیان کرد که در این نرم افزار شما می توانید به Blizzard Shop دسترسی داشته باشید و از آیتم های مختلف و جدید آگاهی یابید. همچنین این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا بازی های خود را به صورت خودکار بروزرسانی کنید و از پچ های جدید نیز آگاهی یابید.

ویژگی های اصلی نرم افزار Battle.net:

– قابلیت بازی چند اکانت مختلف در یک نرم افزار

– قابلیت بروزرسانی خودرکار آپدیت ها و پچ های بازی های مختلف

– قابلیت چت با اعضای مجموعه بلیزارد

– قابلیت دسترسی به فروشگاه شرکت بلیزارد

راهنمایی ساخت اکانت بتل نت (Battle.net)

ساخت اکانت بتل نت بسیار راحت و ساده است. ابتدا وارد سایت Blizzard شوید و در گوشه، سمت راست روی کلمه‌ی My Account کلیک کنید.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

با کلیک کردن آن سپس گزینه‌های جدیدی برای شما مشخص می‌شود. برای ساخت اکانت بتل نت روی Create a Free Account کلیک کنید.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

سپس شما وارد صفحه‌ی جدیدی می‌شوید. که شامل دو باکس است.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

  • شما در اینجا می‌توانید، ریجن اکانت خود را انتخاب کنید. لازم به هشدار است که بهترین ریجن روسیه یا کشور اروپایی (به جز انگلیس) است. کشور انگلیس در صورتی که بخواهید با پوند خرید و فروش کنید، می‌توان از انگلیس استفاده کنید.
  • در بخش دوم، تاریخ تولدتان را به صورت میلادی وارد کنید.
  • بعد از اتمام مراحل، گزینه‌ی Continue را کلیک کنید

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

در بخش جدید ساخت اکانت بتل نت شما دو باکس خواهید داشت.

  • در اولین باکس نام کوچک
  • و در دومین باکس نام خانوادگی خود را وارد کنید.
  • در نهایت گزینه‌ی Continue را کلیک کنید.
  • لازم به ذکر است که در صورتی که نیاز به بازگشت به مرحله‌ی قبلی دارد از Go Back استفاده کنید.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

در مرحله‌ی بعدی شما می‌بایست ایمیل خود را وارد کنید.

  • در این بخش شما می‌بایست، ایمیل خود را وارد کنید
  • بخش دوم به صورت اختیاری است. اگر تمایل ندارید می‌توانید آن را پر نکنید.
  • در ادامه دوباره دکمه‌ی Continue را بزنید.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

بعد از زدن دکمه‌ی ادامه شما وارد بخشی می‌شوید که باید قوانین را رعایت کنید تا مراحل ساخت اکانت بتل نت سپری شود.

  • در باکس اول از شما می‌خواهد که ایمیل‌های خبری بلیزارد را به شما ارسال نماید. اگر تمایل ندارید می‌توانید این بخش را خاموش کنید.
  • باکس دوم باید حتما کلیک، به منظور این که شما قوانین را خوانده و قبول دارید.
  • در انتها دکمه‌ی Continue را بزنید.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

بعد از این، شما می‌بایست برای انجام آزمایش‌های امنیتی Verification کنید و بعد از موفقیت، وارد بخشی یک پنچره‌ی جدیدی خواهید شد که می‌بایست، رمز دلخواه خود را وارد کنید.

سپس در این مرحله می‌بایست نام بتل تگ را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما به جز یک بار دیگر نمی‌توانید آن را تعویض کنید و می‌بایست برای این کار باید پول پرداخت کنید.

در انتها تصویری از موفقیت در ساخت اکانت بتل نت برای شما نشان داده می‌شود و به شما می‌گوید که برنامه را دانلود کنید. روی دکمه‌ی آبی رنگ Download Blizzard Battle.net App کلیک کنید تا برنامه را دانلود کنید.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

بعد از دانلود و اجرای برنامه باید کمی صبر کنید تا برنامه کمی آپلود شود. سپس می‌بایست محل نصب برنامه را مشخص کرده و منتظر باشید که دانلود برنامه به طور کلی انجام شود.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

 

بعد از وارد شدن ب روی گزینه‌ی continue  کلیک کنید تا مراحل آخر ساخت اکانت بتل نت تکمیل گردد

بعد از زدن کلیک شما به اکانت بتل نت در سایت بلیزارد خواهید رفت و در نهایت اکانت شما تایید می‌شود. در ادامه برای تکمیل به برنامه که روی دسکتاپ شما نصب شده مراجعه کنید.

  • ایمیل خود را وارد کنید.
  • رمز خود را وارد کنید.
  • لاگین شوید.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

 

بعد از انجام این کار دیگر می‌توانید وارد فضای نرم‌افزار شده و بازی‌های مورد نیاز را دانلود کنید.

**توجه داشته باشید همیشه ریجن اکانت رو اروپا یا آمریکا قرار بدید در غیر اینصورت قادر به استفاده از امکانات برنامه نمیباشید
همچنین دوستانی که برای فارم و مولتی باکس اکانت میسازند حتما از بدو نصب و قبل باز کردن برنامه حتما از برنامه تغییر آی پی استفاده نمایید تا در آینده از امکان گیفت کردن و کسب درآمد خودتون دچار مشکلی نشید.**

آموزش فعال سازی سی دی کی و گیفت کارت بلیزارد و یا بتل نت :

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

پس از ورود به اکانت به قسمت Account Overview رفته و سی دی کی را در بخش Redeem قرار دهید در صورتی که سریال وارد شده صحیح باشد با پیغامی مبنی بر فعال شدن بازی مشاهده خواهید کرد | درصورت نیاز به خرید سی دی کی بیلیزارد و همچنین خرید گیفت کارت بلیزارد میتوانید از سایت گیفت مکس با بهترین نرخ خرید اقدام به تهیه کنید لازم به ذکر میباشد تحویل سی دی هیا بلیزارد بصورت پیش سفارش و تحویل سی دی کی 24 ساعت بعد از ثبت سفارش میباشد .

 

blizzard-how-to-redeem-blizzard-cdkeyir-گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس600x328.jpg

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

 

امیدوار هستیم در پایان این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد قابل ذکر میباشد در این آموزش بصورت کامل هر آنچه در مورد بتل نت ، گیفت کارت بلیزارد و نحوه استفاده و سایر سئوالات که ممکن است در ذهن شما باشد پاسخ مناسب داده باشیم ، در صورت نیاز به خرید گیفت کارت بتل نت یا خرید گیفت کارت بلیزارد و همچنین سی دی کی بلیزارد ، سی دی کی بتل نت  با تضمین بهترین نرخ خرید انواع گیفت کارت ، گیفت مکس آماده پشتیبانی شما میباشد و بصورت 100% قانونی بدون واسطه از تامین کننده خریداری کنید .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *