×
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن | آموزش Psn Reedem

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن | آموزش Psn Reedem

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت همانطور که از اسمش پیداست، یک کارت هدیه است که شرکت سونی برای گیمرها و طرفداران پلی استیشن 4 یا همان PS4 عرضه کرده است که در کنسول پلی استیشن استفاده می‌شود.
اصلی ترین و مهم ترین مزیت گیفت کارت پلی استیشن یا همان PSN (PlayStation Network Card) این است که با داشتن آن می‌توانید از تمام خدمات و بازی‌هایی که فروشگاه پلی استیشن ارائه کرده است، استفاده کنید. در واقع از گیفت کارت می‌توانید به جای کارت‌های اعتباری استفاده کرده و با آن خرید کنید.
معمولا تمام کاربران کنسول پلی استیشن 4 و گیمرها این موضوع را می‌دانند که برای اینکه به صورت آنلاین بازی‌های خود را اجرا کنند یا از شبکۀ پلی استیشن یک بازی خریداری کنند، باید گیفت کارت پلی استیشن داشته باشند و آن را روی دستگاه پلی استیشن 4 خود ردیم و تنظیم کنند تا بتوانند به امکانات آن دسترسی داشته و از خدماتش استفاده کنند. با این وجود می‌توان گفت خرید گیفت کارت پلی استیشن برای این افراد الزامی است.
گیفت کارتی که خریداری می‌کنید، یک کد 12 رقمی دارد که مخصوص شارژ کردن حساب سونی است و شما با آن می‌توانید حساب پلی استیشن خود را شارژ کنید و سپس با آن اعتبار از فروشگاه پلی استیشن بسته‌های مورد نظرتان را بخرید.
در کشور ایران که هزینۀ پرداخت ارزی از طریق کارت‌های بین المللی مانند مستر کارت و ویزا کارت بسیار زیاد است، می‌توان از گیفت کارت به عنوان جایگزین این کارت‌ها استفاده کرد که راه حلی به صرفه می‌باشد. با پرداخت اعتبار گیفت کارت شما می‌توانید تنها با یک کد چند رقمی حساب پلی استیشن خود را شارژ کنید.پس با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت پلی استیشن و انواع گیفت کارت 100% قانونی با بهترین نرخ بدون واسطه و مستقیم از پخش کننده  در این آموزش کامل وجامع در آموزش نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن و همچنین استفاده از گیفت کارت و ساخت انواع اکانت  (ساخت اکانت psn ) و همچنین نحوه تشخیص ریجن اکانت پلی استیشن همراه باشید .

ریجن‌های مختلف گیفت کارت پلی استیشن

همانطور که در زمان اکانت و کنسولی که خریداری می‌کنید به ریجن آن دقت می‌کنید، در هنگام خرید گیفت کارت نیز باید به این مورد دقت کنید. در واقع گیفت کارت‌ها نیز ریجن بندی شده‌اند و شما باید کارتی با ریجن مختص خود خریداری کنید.
شرکت سونی به طور کلی تمام محصولات خود را ریجن‌های خاص تولید می‌کند. ریجن هر کشور بر اساس قوانینی که آن کشور دارد، خدماتی به کاربران می‌دهد.
به طور کلی برای خرید هر محصول دیجیتالی، ریجن‌های مختلف تفاوت‌های زیادی با هم در آن محصول دارند. در گیفت کارت پلی استیشن، تفاوتی که ریجن‌ها ایجاد می‌کنند شامل این است که برخی از محتوای داخل بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها مختص کشور خاصی است که با ریجن آن کشور برای همان کشور نشان داده می‌شود. همچنین قیمت خرید آن گیفت کارت با ریجن یک کشور، با توجه به قیمت ارز همان کشور تعیین می‌شود.
ریجن‌های مختلف گیفت کارت‌ها شامل مناطقی مانند آمریکا، اروپا، انگلیس، ژاپن، امارت و چند کشور دیگر است و شما باید قبل از خرید کنسول و ایجاد اکانت هر یک از این ریجن‌ها را با دقت بررسی کرده و سپس بهترین مورد برای شرایط خود را انتخاب کنید. در واقع ریجن کشور‌های مختلف به این دلیل به وجود آمده است که برخی از محتوای بازی‌ها با قانون یک کشور تناقض دارد و با این کار به راحتی آن قسمت حذف شده و کابران آن کشور نیز می‌توانند این بازی را انجام دهند. همچنین برای زبان بازی‌ها نیز این ریجن کاربرد دارد.
حال اگر قصد خرید گیفت کارت را دارید و از ریجن خود اطلاعی ندارید، به راحتی می‌توانید از پشت جعبه کنسول خود ریجن آن را پیدا کنید. حساب کاربری خود را نیز باید با همان ریجن بسازید و پس از آن می‌توان گیفت کارت پلی استیشن کشور مورد نظر را خریداری کنید.

روش پیشنهادی در تشخیص ریجن ‌بندی اکانت پلی استیشن یا اکانت پی اس ان 

کنسول پلی‌استیشن به 6 ریجن و منطقه مختلف تقسیم می‌شود. ریجن 1 از آمریکا و کانادا، ریجن 2 از اروپا، ژاپن، خاورمیانه و آفریقا جنوبی، ریجن 3 از آسیای شرقی، ریجن 4 از آمریکا لاتین و استرالیا، ریجن 5 از روسیه و آفریقا و ریجن 6 که مربوط چین می‌شود. برای مشخص کردن ریجن اکانت خود اول باید به سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید. سپس نام اکانت PSN خود را جستجو کنید. در گوشه سمت راست پنجره‌ای که مشخصات اکانت شما نمایش داده می‌شود، پرچم کشوری که مربوط به ریجن شما می‌شود را می‌توانید ببیند.

در هنگام خرید گیفت‌کارت باید گیفت‌کارتی را خریداری کنید که با ریجن اکانت شما مطابقت داشته باشد. در غیر آن به مشکل بر خواهید خورد. حتماً قبل از خرید گیفت‌کارت اول ریجن اکانت خود را چک کنید و بعدازآن اقدام به خرید گیفت‌کارت کنید.

چرا باید از گیفت‌کارت استفاده کنیم؟

برای خرید بازی‌های پلی‌استیشن، 2 راه وجود دارد.

  • راه اول خرید دیسک بازی‌هاست؛ ازآنجایی‌که دیسک بازی‌های پلی‌استیشن به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، قیمت ثابتی ندارند و فروشندگان می‌تواند هر قیمتی را برای فروش آن‌ها انتخاب کند و اگر بازی جدید و معروفی باشد قیمت‌های نجومی برای آن انتخاب می‌شود.
  • راه دوم خرید بازی‌ها به‌صورت آنلاین از فروشگاه پلی‌استیشن است. برای خرید آنلاین کاربر باید مقدار پول بازی را پرداخت کند. معمولاً برای خرید آنلاین از سرویس‌های PayPal یا MasterCard استفاده می‌شود؛ اما در ایران این سرویس‌های بانکی فعالیت ندارند؛ لذا تنها راه باقی‌مانده استفاده از گیفت‌کارت است. با خرید گیفت ‌‌کارت و وارد کردن کد آن می‌توانید از فروشگاه پلی‌استیشن بازی، بسته‌های الحاقی، پوسته یا هر چیز قابل خریداری را خرید کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن psn

خرید گیفت کارت پلی استیشن يا گيفت كارت psn شبکه ای از گیمر های کنسول سونی و محصولات کنسول پلی استیشن است،

که در حال حاضر بیش از 140میلیون نفر عضو در سراسر جهان دارد كه اكثراً طرفداران و  گيمرهای پلی استیشن ۴ ( ps4 ) هستند.

با خريد گیفت کارت پلی استیشن از فروشگاه ‘گیفت مکس يك کد 12 رقمی  بصورت پیامکی با راسال به ایمل و همچنین در پنل کاربری در اختیار شما قرار می گیرد که مخصوص شارژ حساب اكانت سونی SONY است كه شما قادر هستيد به میزان اعتبار خریداری شده حساب پلی استیشن ps4 خود را شارژ و از فروشگاه پلی استیشن خريد كنيد.

كاربرد و مزايای خرید گیفت کارت PSN

از جمله كاربردها و موارد مورد استفاده از پس از خريد گیفت کارت پلی استیشن ( PlayStation Gigtcard ) می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • خرید بازی های پلی استیشن
  • خرید تم های آنلاین
  • استفاده از تخفیفات بازی ها
  • خرید موزیک از کمپانی بزرگ سونی
  • پیش خرید یا Pre-Order بازی های پلی استیشن
  • خرید گیفت کارت پلاس برای بازی آنلاین

گیفت کارت پلی استیشن نتورک و پلی استیشن پلاس

پلی استیشن دارای دو نوع گیفت کارت است:

1- گیفت کارت پلی استیشن نتورك : بيشتر برای شارژ اكانت و خريد آيتم و بازی كاربرد دارد.

2- گیفت کارت پلی استیشن پلاس : برای بازی به صورت آنلاین به آن نیاز است كه كه دارای امكانات ويژه و فوق العاده است.

گیفت کارت psn آمریکا در اعتبارات :

گيفت كارت يك ماهه پلی استیشن پلاس امریکا
گيفت كارت سه ماهه پلی استیشن پلاس امریکا
گيفت كارت يك ساله پلی استیشن پلاس امریکا
موجود و قابل خريداری می باشد.

از جمله مزیت های مهم خرید گیفت کارت پلی استیشن Play Station Giftcard می توان به نداشتن تاریخ انقضا اين كارت ها اشاره كرد که از این جهت می تواند هدیهای جالب و خوبی برای دوستان و عزیزان شما باشد.
كاربرد و مزايای خرید گیفت کارت PSN

امکانات پلی استیشن پلاس:

  • هر ماه تعداد زیادی بازی جدید رایگان
  • نزدیک به 3 گیگابات فضای هارد برای سیو شدن بازی به صورت آنلاین
  • دسترسی کامل برای بازی مالتی (چند نفره) در کنسول PS4
  • تقریبا 77 درصد تخفیف برای خرید از پلی استیشن استور PlayStation Store
  • یک اشتراک برای پلی استیشن و PSP vita

آموزش گيفت كارت پلی استیشن

پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن خود از طریق آموزش زیر اقدام به Redeem کردن اکانت پلی استیشن خود کنید.

نکته: پیشنهاد میشود برای بلاک نشدن اکانتتان آی پی IP خودتان را به ایالات متحده تغییر دهید.

آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن :

ابتدا در وبسایت سونی وارد اکانت پلی استیشن خود شوید.

درصورتیکه اکانت پلی استیشن ندارید میتوناید با کلیک  روی دکمه creat new account  ، اکانت خود را بسازید و ادامه کار رو بشکل زیرانجام بدهید .

  • پس از این مرحله از شما درخواست می‌شود که یک آدرس از کشور آمریکا وارد کنید. برای این کار می‌توانید از روی گوگل مپ خود یک آدرس پیدا کرده و یا از طریق فیک آدرس آمریکا، یک آدرس معتبر از این کشور گرفته و وارد کنید.(آموزش نحوه بدست آوردن آدرس فیک یا مجازی در بلاگ سایت توضیح داده شده است )
  • در این مرحله لازم است که اکانت خود را Verify کنید. برای این منظور ایمیلی به شما ارسال شده است که از طریق آن می‌توانید این کار را انجام دهید. پس از آن باید وارد پنل کاربری پلی استیشن خود شوید و به قسمت Account بروید.
گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

از منو account، گزینه Redeem Prepaid Card را انتخاب کنید.

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

کد گیفت کارت پلی استیشن که خریداری کرده اید را در فیلد مورد نظر وارد کنید و گزینه Continue را بزنید.

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

اکانت شما به مقدار گیفت کارت خریداری شده شارژ گردید.

درنهایت اگرشما برای لاولین بار هست دارید از سرویس پلی اسیتشن استفاده میکنید ، یا برای اولین بار هست میخوایید پر.فایل یا اکانت برای خودتان بسازین در کنسول پلی اسیتشن میتواندی از ا»وزش زیر برای ساخت اکانت پلی استیشن استفاده کنید

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن  یا ساخت اکانت Psn :

  • نکته مهم: با توجه به اینکه حساب پلی استیشن خودتان را به عنوان شهروند آمریکا ساختید، باید هنگام خرید گیفت کارت هم، کارت‌های هدیه کشور آمریکا را بخرید. پس در زمان خرید به این موضوع دقت داشته باشید.

برای ساخت PSN ابتدا وارد صفحه کاربر یاUSER  در پلی استیشن شوید. در این صفحه همانطور که در تصویر پایین هم مشخص است، باید گزینه New User را انتخاب کنید.

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

حالا این صفحه برای شما باز می‌شود. در این بخش Create a User را انتخاب کنید.

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

بعداز انتخاب کردن دکمۀ بالا، به صفحه Sign in to Playstation Network وارد می‌شوید.

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

 New to Playstation Network… که در انتهای صفحه وجود دارد را انتخاب کنید. حالا به بخش اصلی کارمان می‌رسیم.

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

متاسفانه در میان کشورهای موجود، نام کشور ایران وجود ندارد پس باید یک کشور دیگر را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که برای انتخاب کشور، از نام آمریکا استفاده کنید و در کادر بعدی هم زبان را روی انگلیسی بگذارید. حالا در کادر سوم نوبت به تاریخ تولدتان می‌رسد. اگر بالاتر از 18 سال سن دارید که تاریخ تولد خودتان را به میلادی وارد کنید. اگر کمتر از 18 سال هستید، ترجیحاً بهتر است ثبت نام نکنید. اما اگر می‌خواهید وارد شوید، پس تاریخ تولدی انتخاب کنید که سن شما را بیشتر از 18 نشان دهد. در آخر گزینۀNEXT  را بزنید.

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

بعداز انتخاب گزینۀNEXT  در صفحۀ جدید، باید اطلاعات دیگری را برای ساخت PSN وارد کنید. در کادر اول باید یک شهر را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم لس آنجلس انتخاب شود. سپس در کادر دوم که مربوط به ایالت است، از گزینۀ کالیفرنیا استفاده کنید. در نهایت در کادر انتهایی که مربوط به پستال کد است، عدد 90210 را وارد کنید. باز گزینۀ NEXT را بزنید.

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

در این صفحه به یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرآیند ساخت PSN می‌رسیم. در کادر اول باید یک ایمیل معتبر وارد کنید. در کادر دوم یک رمز برای خودتان بسازید و در کادر سوم هم همان رمز را دوباره تکرار کنید. بعد از زدن 2 تیک انتهای صفحه، باز هم NEXT را انتخاب کنید.

نکته: در انتخاب رمز باید مراقب چند نکته و موضوع باشید. نکته اول اینکه رمز عبور حداقل باید 8 کاراکتر باشد. نکته دوم اینکه ترجیحاً از چند کاراکتر متفاوت مثل عدد، حروف و حتی علامت‌های نگارشی برای ساختنش استفاده کنید. در نهایت و به‌عنوان نکته آخر اینکه نباید بیشتر از 2 رقم از کاراکترهای این رمز، مشابه به هم دیگر باشند.

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

حالا وارد این صفحه می‌شوید. این بخش مربوط به انتخاب آیدی شماست. در کادر اول باید یک نام کاربری یا همان  ID برای خودتان انتخاب کنید. دقیقاً مثل شبکه‌های اجتماعی، بقیه کاربران می‌توانند به کمک این آیدی و جستجو کردنش، اکانت شما را پیدا کنند. در دو کادر بعدی هم نام و نام خانوادگی‌تان را وارد کنید. گزینۀNEXT  را انتخاب کنید. بعدازاین به کمک رایانه یا تلفن همراه‌تان، وارد ایمیل‌های‌تان شده و ایمیلی که از طرف PS برای‌تان آمده را باز کنید.

درنهایت اکانت پروفایلی شما یا اکانت psn شما ساخته میشود و هر بازی یا هر گیفت کارتی خریداری کنید در این اکانتتون شارژ میشود و میتوانید براحتی استفاده کنید ، جهت خرید انواع گیفت کارت پلی استیشن  با بهترین نرخ و تحویل آنی و بدون واسطه مستقیم از تامین کننده فروشگاه گیفت مکس خریداری نمائید .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *