×
آموزش خرید اشتراک Xbox Game Pass با یک دلار

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش خرید اشتراک Xbox Game Pass با یک دلار

یکی از خبر‌های خوبی که ما در کنفرانس مایکروسافت شنیدیم؛ عرضه سرویس Xbox Game Pass روی رایانه شخصی بود. سرویسی که دارندگان ایکس باکس حتما با آن و مزایای بی‌نظیر آن آشنا هستند. سرویسی که می‌توانید با بهره بردن از آن وارد دنیای بزرگی از بازی‌های ویدئویی شوید و بدون پرداخت هزینه‌ای آن‌ها را تجربه کنید. برای مثال شما می‌توانید بازی Gears 5 که با قیمت ۶۰ دلار عرضه می‌شود را به صورت رایگان و تنها با پرداخت اشتراک ماهانه، بدست بیاورید و تجربه کنید.

حتما پیش خودتان سوال پیش می‌آید که با توجه به تحریم‌های موجود و نبود اسم ایران در لیست سرویس‌دهندگان این محصول، به چه نحوی باید به آن دسترسی پیدا کنیم. جواب تمام سوالات شما و آموزش گام به گام تهیه این محصول، در ادامه به زبانی ساده بیان شده است.

 

باور اینکه با پرداخت تنها یک دلار می‌توان به این حجم از بازی‌ها دسترسی پیدا کرد؛ واقعا عجیب است. اما این اتفاق شدنی است و شما زمان کمی برای استفاده از تخفیف ۸۰ درصدی مایکروسافت دارید. در صورتی که بعد از تاریخ (‌‌ ۲۳ خرداد ) این سرویس را خریداری کنید؛ باید تنها پنج دلار در ماه پرداخت کنید. در ادامه به چگونگی پرداخت هزینه‌های این سرویس نیز اشاره شده است.

مرحله اول: سیستم مورد نیاز

در وهله اول این را به یاد داشته باشید که سیستم موردنیاز برای اجرا این سرویس، ویندوز 10 است. البته این نسخه به صورت آزمایشی منتشر شده است و احتمال اینکه برای نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز نیز منتشر شود وجود دارد؛ اما نباید فراموش کنیم که مایکروسافت در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر ویندوز 10 و تعامل کنسول ایکس باکس با این ویندوز گذاشته است. پس بهتر است برای داشتن یک تجربه بهتر از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده کنید. همچنین در لیست تعداد زیادی بازی‌های مستقل به چشم می‌آید که می‌تواند برای کسانی که سیستم‌ها و پردازنده‌های قدرتمند ندارند؛ ایده آل باشد.

مرحله دوم: خرید گیفت کارت

تا به این جای نسل هشتم بازی‌های ویدیویی، به احتمال زیاد با مفهوم و چگونگی خرید گیفت کارت‌ آشنا شده‌اید. اما برای آن گروه از دوستانی که هنوز نمی‌دانند گیفت کارت چیست و چگونه باید آن را خریداری و وارد کنند در ادامه نکاتی آورده شده است.

دو راه برای خرید روی هر پلتفرمی مانند استیم، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وجود دارد. یکی از این راه‌ها پرداخت مستقیم وجه از طریق کارت‌های معتبر بانکی مانند VISA و… است که به دلیل گران قیمت بودن تهیه آن، برای بسیاری این امکان میسر نیست. راه دوم، خرید گیفت‌هایی است که توسط خود شرکت‌های صاحب پلتفرم بازی، به فروش می‌رسد. هر کدام از این گیفت کارت‌ها دارای منطقه جغرافیایی منحصر به فردی هستند. دلیل این موضوع، جهانی بودن پلتفرم‌های بازی است. به عنوان مثال شخصی که در کانادا زندگی می‌کند، از گیفت کارت منطقه کانادا و شخصی که در انگلستان زندگی می‌کند، از گیفت کارت منطقه انگلستان استفاده می‌کند و به موازات آن، وجهی که پرداخت می‌کند نیز با پول رایج آن منطقه است.

ما برای این آموزش از منطقه آمریکا استفاده می‌کنیم و پولی که باید بابت آن بدهیم به دلار است. اما به دلیل اینکه نمی‌توانیم مانند راه حل اول، از کارت‌های معتبر بانکی استفاده کنیم، این گیفت کارت‌ها را از واسطه‌هایی تهیه می‌کنیم. خوشبختانه سایت پی‌اس پرو توانسته به عنوان یکی از این واسطه‌ها در کشور ایران فعالیت داشته باشد و به فروش این گیفت کارت‌ها با قیمت مناسب بپردازد. شایان ذکر است کد‌های گیفت کارت سریعا بعد از خرید در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته باید گفت که نباید این کد‌ها را در اختیار هیچکس قرار دهید؛ زیرا به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

خرید گیفت‌ کارت‌ ایکس‌باکس 

مرحله سوم: ثبت نام

در ابتدا برنامه Xbox Game Pass برای ویندوز 10 را از این صفحه دانلود کنید. بعد از دانلود، برای ثبت نام در این سرویس تنها کافی است وارد سایت Xbox شوید. سپس روی گزینه Join کلیک کنید. بعد از کلیک صفحه‌ای برایتان باز می‌شود. در صورتی که قبل‌تر در این سرویس مایکروسافت برای ویندوز 10 ثبت نام کرده‌اید؛ مشخصات پیشین خود را وارد کنید و در غیر این صورت ثبت نام کنید.

مرحله چهارم: وارد کردن Redeem Code

بعد از طی کردن مراحل ثبت نام، وارد صفحه‌ای همانند بالا می‌شوید. در این صفحه به شما این هشدار داده شده است که هزینه یک دلاری، تنها برای ماه اول است و بعد از آن باید پنج دلار بپردازید. حال به شما می‌گوید که برای شروع یک راه پرداختی انتخاب کنید. برای رفتن به مرحله بعد روی گزینه Get started! Add a way to pay کلیک کنید.

در این صفحه چند روش برای پرداخت این هزینه به شما پیشنهاد می‌شود. در صورت داشتن یک کارت اعتباری معتبر به راحتی می‌توانید وارد مرحله بعد شوید؛ اما در غیر این صورت باید روی Redeem a gift card کلیک کنید.

 در این صفحه شما باید کد ۲۰ رقمی گیفت کارتی که در مرحله قبل راه و روش خرید آن را یاد دادیم وارد کنید.

بعد از وارد کردن این کد، شما به صورت قانونی و رسمی می‌توانید از سرویس Xbox Game Pass  استفاده کنید و تنها کافیست مشخصاتی که در زمان ثبت نام وارد کردید را در نرم افزاری که در ابتدا به آن اشاره کردیم اضافه کنید.

به همین راحتی و با پرداخت یک دلار، توانستید به ۱۰‌ها بازی روز دنیا دسترسی پیدا کنید.

شایان ذکر است که به گفته مایکروسافت، بازی‌های بیشتری در ماه‌های پیش آینده، روی این سرویس دردسترس قرار می‌گیرد و مشترکین این سرویس به هیچ وجه نباید نگران بروز نشدن لیست بازی‌های این سرویس باشند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به کراس پلتفرم بین ویندوز و ایکس‌باکس اشاره کرد. شما با استفاده از این سرویس می‌توانید با دوستان ایکس‌باکسی خود به تجربه بازی‌های چند نفره بپردازید و از گپ و گفت‌های حین بازی با دوستانتان لذت ببرید. خرید گیم پس

در انتها شایان ذکر است که بگوییم این تخفیف ویژه تنها برای کسانی که برای اولین بار ثبت نام کرده‌اند دردسترس قرار گرفته است و مابقی افراد باید مبلغ پنج دلار را پرداخت کنند. به طور حتم این سرویس باعث صرفه جویی در پرداخت ده‌ها دلار برای خرید بازی‌های ویدئویی می‌شود و می‌توانید در ماه با پرداخت مبلغ کمی، به ده‌ها بازی دسترسی پیدا کنید. | با تشکر گیفت مکس

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *