×
آموزش حل مشکل بروزرسانی گوگل پلی سرویس

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش حل مشکل بروزرسانی گوگل پلی سرویس

در صورتی که مشکلی برای سرویس گوگل پلی تان به وجود بیاید، قطعا تاثیر منفی بر روی برنامه های دیگر شما خواهد داشت و به مشکلات بزرگی بر می خورید.
مشکلاتی که در حال حاضر گریبان موبایل شرکت هواوی که تحت تحریم آمریکا می باشد را گرفته است نگران نباشید، ما برای رفع مشکل بروزرسانی گوگل پلی سرویس‌، چندین راه حل قطعی را در این مقالهارائه خواهیم کرد پس با گیفت مکس سایت تخصصی فروش گیفت کارت گوگل پلی 100% قانونی |تحویل آنی | تضمین کمترین نرخ خرید گیفت کارت بدون واسطه مستقیم همراه باشید .

  • نحوه حل مشکل بروزرسانی گوگل پلی سرویس اندروید

How to Fix Google Play Ser­vices Won’t Update Issue

Google Play Services یک برنامه از پیش نصب شده در اندروید است که وجود آن در اندروید لازم است. اگر مشکلی در این برنامه به وجود بیاید، می تواند روی دیگر برنامه ها هم تاثیر گذار باشد. در صورت رو به رو شدن با مشکل آپدیت این برنامه، راه حل های زیر را دنبال کنید.

  • رفع مشکل آپدیت گوگل پلی سرویس با ریستارت گوشی

کلمات در توضیح قدرت یک ریستارت ساده برای گوشی های هوشمند ناتوان هستند! بدون این که فکر دیگری کنید، گوشی خود را خاموش کرده و مجدد روشن کنید. با این کار ساده بسیاری از مشکلات رفع می شوند.

  • بررسی حافظه برای حل مشکل بروزرسانی گوگل پلی سرویس

به طور معمول گوگل پلی سرویس در پس زمینه آپدیت می شود. اگر حافظه ذخیره سازی گوشی شما پر شده باشد، ممکن است در آپدیت آن مشکل به وجود بیاید. بنابراین مقدار حافظه خالی گوشی خود را افزایش دهید.

  • رفع ارور آپدیت گوگل پلی سرویس با تنظیم تاریخ و زمان

در مرحله بعد باید از درست بودن تاریخ و زمان گوشی خود اطمینان حاصل کنید. ما قبلا در انزل وب نحوه تنظیم تاریخ و زمان اندروید را به شما آموزش داده ایم.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

  • رفع مشکل آپدیت گوگل پلی سرویس با حذف کش

وجود داده های معیوب در حافظه کش و دیتا برنامه ها می تواند مشکلات مختلفی را به وجود آورد. به کمک مطلب آموزش حذف کش برنامه اندروید، اقدام به حذف این قسمت از حافظه برای برنامه های Play Services و Play Store کنید. در پایان گوشی را ریستارت کرده و مشکل را تست کنید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

  • چگونه گوگل پلی سرویس را فعال کنیم؟

یکی دیگر از دلایل احتمالی، غیر فعال کردن تصادفی Play Services در تنظیمات می باشد. برای فعال کردن مجدد آن وارد تنظیمات گوشی و قسمت Apps/Application Manager شوید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

در بخش All Apps به دنبال Google Play Services بوده و روی آن تپ کنید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

سپس در صفحه باز شده روی Enable تپ کنید. اگر این گزینه را ندیدید، احتمالا از قبل فعال بوده است.

  • رفع مشکل از کار افتادن گوگل پلی سرویس با غیر فعال کردن

همانند روش قبل وارد صفحه برنامه پلی سرویس شوید. سپس روی دکمه Disable تپ کنید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

اگر این دکمه برای شما غیر فعال بود، در تنظیمات وارد Security & location شوید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

روی Device admin apps تاچ کنید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

Find My Device را غیر فعال کنید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

حال به تنظیمات برگشته و پلی سرویس را غیر فعال کنید. پس از آن مدتی صبر کرده و مجدد پلی سرویس را فعال کنید. همچنین Find My Device را هم فعال کنید.

  • ریست کردن App Preferences برای حل مشکل به روز رسانی گوگل پلی

برای این کار به تنظیمات رفته و وارد System > Reset options شوید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

روی Reset app preferences تاچ کنید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

  • حذف آپدیت ها برای حل مشکل خدمات گوگل پلی مرتب متوقف می شود

ابتدا به بخش Settings > Apps > Google Play Services بروید. سپس روی آیکن سه نقطه تپ کنید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

در منوی باز شده Uninstall updates را انتخاب کنید.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

مدتی منتظر بمانید تا آپدیت های جدید شناسایی شوند.

  • چگونه گوگل پلی را بروزرسانی کنیم؟ دانلود گوگل پلی سرویس برای اندروید

شما از دو راه می توانید Google Play Services را آپدیت کنید. در ساده ترین راه وارد Play Store شده و Google Play Services را جستجو کنید. با باز کردن صفحه برنامه، در صورت مشاهده Update روی آن ضربه بزنید.

 

اگر این روش جواب نداد، می توانید به صورت دستی برنامه را آپدیت کنید. برای این کار ابتدا فایل Play Services را دانلود کنید. فایل دانلود شده را نصب کرده و در پایان گوشی را ریستارت کنید.

بروزرسانی کردن GOOGLE PLAY SERVICES 

دو روش برای حل مشکل آپدیت گوگل پلی سرویس‌ به صورت دستی وجود دارد. ​

  • بروزرسانی از طریق Play Store 

اگر در برنامه Play Store بدنبال Google Play Services بگردید، قطعا آن را پیدا خواهید کرد. با این حال، با جستجوی نام آن در گوگل، میتوانید پیدایش کنید.

  • به روزرسانی کردن گوگل پلی به صورت دستی 

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

برای این کار، شما باید فایل APK اپ Play Services را دانلود کرده و آن را به صورت دستی نصب کنید. این مراحل را طی کنید: ​

مرحله ۱: دانلود فایل APK برای آخرین نسخه از سرویس گوگل پلی از یک منبع معتبر مانند APKMirror.com​ ​​​​​​

مرحله ۲: فایل دانلودی را نصب کنید. از شما خواسته می‌شود که اجازه دهید برنامه‌های شخص ثالث برنامه‌های دیگری را روی گوشی تان نصب کنند ( give permission to let third-party apps install other apps). به آن اجازه دهید تا خدمات Play Services را نصب کند. ​

مرحله 3: حال گوشی تان را خاموش روشن کنید. مشکل دیگر باید حل شده باشد.​ ​​​​​​

تمامی روش های بالا انجامشان به صبر و شکیبایی نیاز دارد. از آنجا که خدمات گوگل پلی برنامه ای است که در پس زمینه گوشی تان عمل می کند، برای نصب کردنش و آپدیت کردن سرویس هایش باید حداقل 5 دقیقه صبر کنید تا به طور کامل موارد مورد نیاز انجام شوند. سعی کردیم هر آنچه که لازم بود را برای حل مشکل آپدیت گوگل پلی سرویس تان را ارائه دهیم.

در پایان امیدوار هستیم به سئوالات شما در این زمینه توانسته باشیم پاسخ مناسبی داده باشیم ، توصیه میکنیم در انتخاب فروشگاه مدنظرتون برای خرید گیفت کارت گوگل ، گیفت مکس سایت تخصصی فروش گیفت کارت گوگل پلی 100% قانونی |تحویل آنی | تضمین کمترین نرخ خرید گیفت کارت بدون واسطه مستقیم را هم در لیست انتخاب خود قرار دهید .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *