×
آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

آشنایی با اسپاتیفای (Spotify)

اسپاتیفای(Spotify) یکی از بهترین و قدرتمندترین سرویس‌ های موسیقی آنلاین در جهان می باشد. سرویس پخش موسیقی ای بسیار محبوب با رابط کاربری جذاب، زیبا و آسان که گلچینی از بهترین قطعات موسیقی جهان را جمع آوری کرده و در دسترس کاربران به دو صورت رایگان و پریمیوم قرار می دهد. محبوبیت این سرویس به اندازه ای است که بیش از ۸۶ درصد از بازار استریمینگ آمریکا به آن اختصاص دارد و در سایر کشورها نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

به کمک سرویس اسپاتیفای می‌ توانید به دنبال آهنگ‌ های مورد علاقه خود باشید و با کیفیت بالا به آنها گوش دهید. در واقع اسپاتیفای را یک بانک بزرگ موسیقی می توان دانست که در حدود ۱۵ میلیون قطعه موسیقی از بهترین موزیک ها، خواننده ها و هنرمندان را در خود جای داده است و به وسیله آن می توان یک آلبوم از خواننده محبوب یا مجموعه ای کامل از آهنگ های موردعلاقه، جدید و روز دنیا را ساخت و به آنها گوش کرد و حتی همزمان با 3 دستگاه مختلف به صورت آفلاین به آنها دسترسی داشت.

کاربرد اکانت اسپاتیفای پرمیوم

  • به موزیک ها به صورت نامحدود دسترسی دارید
  • می توانید به صورت نامحدود موسیقی ها را گوش دهید. برخلاف نسخه رایگان که در ماه فقط 20 ساعت می توانید موزیک گوش دهید.
  • موسیقی ها را با کیفیت بالاتر پخش می کنید.
  • به بخش های ویژه دسترسی پیدا می کنید.
  •  پخش موسیقی از Spotify روی موبایل و یا از طریق سیستم های صوتی
  • حالت آفلاین برای نسخه دسکتاپ و نسخه موبایلی برای شما فعال می شود.

نکته :‌ IP ورود شما به سایت Spotify و ثبت نام شما برای هر کشوری باشد، نام کشور شما نیز به هنگام ثبت نام به همان کشور وارد گردد. بدین صورت که اگر USA یا United Kingdom باشد دقیقا همان کشور برای اکانت شما وارد می شود.

خرید اکانت اسپاتیفای

گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا در اعتبارهای  10 دلاری، 30 دلاری و 60 دلاری و گیفت کارت اسپاتیفای انگلیس در اعتبارهای 10 پوندی ، 30 پوندی در گیفت مکس جهت خرید گیفت کارت اسپاتیفای قرار داده شده اند. توجه کنید که اسپاتیفای ایران یا آسیا، نیاز به اتصال و شناسایی شما با IP  آمریکا را دارد. به طور کلی گیفت کارت های معتبر و اصلی اسپاتیفای در اعتبارهای زیر موجود می باشند:

  • گیفت 10 دلاری (یک ماهه) اسپاتیفای امریکا
  • گیفت 30 دلاری (سه ماهه) اسپاتیفای امریکا
  • گیفت 60 دلاری اسپاتیفای امریکا
  • گیفت کارت 10 پوندی اسپاتیفای انگلیس
  • گیفت کارت 30 پوندی اسپاتیفای انگلیس

روش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای خریداری شده بسیار آسان می باشد، پس از خرید گیفت کارت اسپاتیفای و دریافت کد اسپاتیفای وارد سایت اسپاتیفای شده، وارد اکانت اسپاتیفای شوید وIP  را آمریکا انتخاب کرده و فعال سازی را انجام دهید. شما تا ۶ ماه پس از خرید مهلت دارید تا گیفت کارت اسپاتیفای خریداری شده خود را فعال سازی کنید.

علل کار نکردن گیفت کارت اسپاتیفای

ممکن است بعضی مواقع گیفت کارت اسپاتیفای شما کار نکند. ابتدا باید کد دریافت شده در پیامک را با کدی که در قسمت ردیم وارد کرده اید مقایسه کنید تا دقیقا مثل هم باشند. در صورتی که کد را درست وارد کرده اید از صفحه your account page بررسی کنید که گیفت کارت را ممکن است ردیم کرده اید اما به دلیل اشکال در سرعت اینترنت یا موارد دیگر، پیغام فعال سازی را دریافت نکرده اید.

در صورت درست نشدن و کار نکردن گیفت کارت ممکن است علل دیگری وجود داشته باشد که گیفت کارت شما به درستی کار نمی کند. مانند:

کد گیفت کارت برای Premium for Family یا هر پیشنهاد دیگر اسپاتیفای قابل استفاده نیست

اشکال در کشور انتخابی وجود دارد و اکانت اسپاتیفای شما مربوط به کشور آمریکا نیست.

ممکن است گیفت کارت اسپاتیفای که خریداری کرده اید از سمت کمپانی اسپاتیفای مشکل داشته باشد

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای بصورت تصویری

به منظور باز کردن یک اکانت اسپاتیفای، همانند تصویر زیر ابتدا روی Sign Up کلیک کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

  • آدرس ایمیل خود را در این کادر وارد کنید.
  • آدرس ایمیل خود را در این کادر دوباره وارد کنید. دقت کنید که آدرس ایمیل را در هر دو کادر تایپ کنید تا اشتباهی در وارد کردن آن صورت نگیرد.
  • یک رمز دلخواه و متشکل از اعداد، حروف بزرگ و کوچک به همراه کاراکترهای خاص انتخاب کنید.
  • نامی که مایل هستید در اکانت نمایش داده شود وارد کنید.
  • تاریخ تولد خود را بر اساس سال میلادی وارد کنید. اگر تاریخ تولد خود را به میلادی نمی‌دانید، می‌توانید از سایت ir که ابزار تبدیل تاریخ شمسی به میلادی را دارد کمک بگیرید.
  • جنسیت خود را مشخص کنید.
  • اسپاتیفای گاهی اوقات کدهای تخفیف و پیشنهاداتی را برای استفاده از نسخه پرمیوم از طریق ایمیل ارسال می‌کند؛ اگر مایل به دریافت این پیشنهادات هستید، این گزینه را فعال کنید. البته از این گزینه برای ارسال موزیک‌های جدید بر اساس علاقه‌مندی شما نیز استفاده می‌شود.
  • اگر به اسپاتیفای اجازه می‌دهید که از داده‌ها و رفتار شما برای استفاده بهتر از این برنامه آنلاین موسیقی استفاده کند، تیک این گزینه را فعال کنید.
  • برای اینکه ثابت کنید ربات نیستید، روی مربع کادر Google Captcha یک بار کلیک کنید تا تیک سبز در آن نمایش داده شود.
  • به منظور ثبت نام روی دکمه‌ی SIGN UP کلیک کنید

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

‌شما با موفقیت یک اکانت اسپاتیفای برای خود باز کردید. اگر خرید گیفت کارت اسپاتیفای خود را از سیم‌پی انجام داده‌اید و قصد فعالسازی آن را دارید به خواندن این مطلب ادامه دهید.

اکانت پرمیوم spotify چیست و چرا از اکانت رایگان spotify بهتر است؟

مدل کسب و کار اسپاتیفای بر مبنای فریمیوم (freemium) پایه گذاری شده است. مفهوم فریمیوم این است که یک شرکت محصول یا خدمت خود را با تعدادی ویژگی‌های پایه به صورت رایگان ارائه می‌دهد اما کاربر برای استفاده از کل پکیج آن شرکت باید هزینه پرداخت کند. اسپاتیفای دو نوع کاربری در سرویس خود تعریف کرده است: spotify free (اکانت رایگان spotify) و premium (پرداخت هزینه و استفاده از کلیه وجوه اسپاتیفای). در جدول زیر تفاوت‌های این دو کاربری را به طور کامل برای شما شرح داده‌ایم:

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

حال که با تفاوت‌های اکانت رایگان spotify و اکانت پرمیوم spotify آشنا شدید حتما این سؤال برایتان مطرح شده که چگونه اکانت اسپاتیفای خود را به اکانت پرمیوم spotify ارتقا دهید! شما از دو طریق می‌توانید این کار را انجام دهید:

  • روش اول که در دنیا پرکاربردترین است، ارتقای حساب کاربری به اکانت پرمیوم اسپاتیفای از طریق پرداخت مستقیم است. به منظور پرداخت مستقیم شما می‌توانید از سه روش کارت اعتباری، PayPal یا safecard استفاده نمایید اما از آنجا که ما در ایران عموماً به هیچکدام از این‌ها دسترسی نداریم از توضیح این مدل ارتقای اکانت spotify صرفنظر می‌کنیم.
  • روش دوم ارتقای اکانت اسپاتیفای از طریق خرید گیفت کارت Spotify می‌باشد. اگر تصمیم به خرید اکانت اسپاتیفای و ارتقای حساب کاربری خود به اکانت پرمیوم spotify را دارید به صفحه فروش گیفت کارت اسپاتیفای سیم‌پی سر بزنید و با خرید گیفت کارت اسپاتیفای به راحتی این کار را انجام دهید.

در ادامه این مقاله شما را با طریقه فعالسازی گیفت کارت اسپاتیفای آشنا می‌کنیم پس با گیفت مکس  سایت تخصصی خرید گیفت کارت اسکایپ همراه باشید.

آموزش تصویری نحوه استفاده ، شارژ یا ریدیم گیفت کارت اسپاتیفای

  •  ورود به وبسایت همانند عکس 1 با کلیک بر روی عبارت LogIn وارد ناحیه کاربری می شویم.

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

 

  •  در پنجره باز شده مانند شکل 2 نام کاربری اسپاتیفای و پسورد خود را وارد می کنیم.

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

 

  • پس از ورود به ناحیه کاربری اطمینان حاصل کنید که کشور (‌ Country ) اکانت شما همانند تصویر زیر آمریکا باشد . سپس برای وارد کردن کد گیفت کارت بر روی عبارت Redeem کلیک کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

 

  •  در صفحه وارد شده کد گیفت کارت را وارد کرده و بر روی دکمه Redeem کلیک کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

همانطور که در تصویرزیر  مشاهده میشود ممکن است هنگام ریدیم کد  صفحه زیر مشاهده شود ، در صفحه‌ی Account overview روی منوی Redeem کلیک کنید. در این صورت وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر می‌شوید که فرم وارد کردن گیفت کارت اسپاتیفای به شما نمایش داده می‌شود.

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

  • ردیم کد دریافتی که از سایت گیفت مکس خریداری کردید را در این کادر وارد کنید.
  • کد پستی خود را که برای کشور آمریکا در دسترس است وارد کنید. ( می‌توانید از کد 32810 استفاده کنید کد یا زیپ کد ایالتی در آمریکا در صورت نیاز در بخش بلاگ سایت لیست زیپ کد یا پستال کد  ایالتهای آمریکا موجود میباشد )
  • روی گزینه‌ی «I’m not a robot» کلیک کنید.
  • دکمه‌ی ENTER CODE را انتخاب کنید.

در این صورت ردیم کد بررسی شده و وارد مرحله‌ی بعدی می‌شوید.

یک نکته بسیار مهم در اینجا وارد کردن کد پستی است. شما باید در اینجا از کد پستی که مربوط به کشور آمریکاست استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید از کد 32810 استفاده کنید که یک کد پستی واقعی است.

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

در این مرحله جزییات گیفت کارت اسپاتیفای بررسی شده و بر اساس اعتباری که دارد مشخص خواهد شد که تا چه مدت می‌توانید از اکانت پرمیوم اسپاتیفای استفاده کنید. در این مرحله روی REDEEM CODE که کلیک کنید اکانت پرمیوم برای شما فعال خواهد شد.

  •  پس از کلیک بر روی دکمه Redeem باید یکی از اکانت های ویژه اسپاتیفای را انتخاب کنید تا اکانت spotify شما از حالت رایگان به حالت ویژه تغییر وضعیت دهد . اکانت های Premium قابلیت دانلود آهنگ و گوش دادن به آن را در هنگام وصل نبودن به اینترنت را دارا می باشند.

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

پس از وارد شدن به اکانت spotify خود در اولین اقدام، قسمت Account overview را چک کنید. اگر از ابتدا با VPN مراحل افتتاح حساب کاربری خود را انجام داده باشید، همانطور که در تصویر زیر هم مشاهده می‌کنید در قسمت Country (کشور) شما باید US نوشته شده باشد.

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

اما اگر اینگونه نبود در حالی که با IP آدرس غیر از ایران (ترجیحاً امریکا) به اینترنت متصل هستید، مطابق تصویر زیر از منوی سمت چپ وارد ویرایش پروفایل شده و کشور خود را به USA تغییر دهید.

گیفت کارت اسپاتیفای -گیفت مکس

 

در این آموزش از وبلاگ گیفت مکس به مراحل عضویت در اسپاتیفای و ساخت اکانت پرداختیم. سپس نکات امنیتی که باید برای تبدیل اکانت رایگان به پرمیوم اسپاتیفای به آنها دقت کنید را مورد بررسی قرار دادیم. در نهایت نیز به نحوه خرید گیفت کارت اسکایپ و شارژ اکانت اسپاتیفای پرداخته و به شما کمک کردیم که چگونه از ردیم کد اسپاتیفای استفاده کنید.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *