×
آشنایی با گیفت کارت آیتونز اپل | itunes giftcard

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آشنایی با گیفت کارت آیتونز اپل | itunes giftcard

همه مردم  با نام کمپانی اپل apple  آشنا هستند اما با “ گیفت کارت اپل apple gift card” کمتر آشنایی دارند. ما در اینجا می خواهیم در خصوص این کارت ها توضیحاتی ارائه دهیم.

اول این کارت ها چگونه هستند. دوم تنوع آنها به چه صورت می باشد.همچنین این که می توانید با خرید آن از فروشگاه تخصصی گیفت کارت گیفت مکس به عنوان نمایندگی معتبر و فعال انواع گیفت کارت از امکانات App Store و iTunes Store بهره مند شوید. با ما همراه شوید…

گیفت کارت اپل Apple gift card چیست؟

برای این که با گیفت کارت اپل آشنا شویم نیاز به به مقدمه ای درباره App store و iTunes داریم.

  •  استفاده از app store با خرید گیفت کارت

فروشگاههای اپل یا App Store بعد از تاسیس شرکت در بسیاری از کشورهای جهان راه اندازی شده اند. این فروشگاهها امروزه به صورت نرم افزاری هم در محصولات اپل هستند. برای روشن شدن فعالیت این App Store ها بهتر است با روند توسعه اپل آشنا شوید.

شرکت اپل در سال 1971 با شراکت استیو جابز و دوستش متولد شد. شش سال بعد اولین کامپیوتر شخصی را تولید کرد. با عرضه این کامپیوتر به نام apple I به بازار تکنولوژی وارد شد. بعد از چندین سال وارد عرصه های دیگر فناوری دیجیتال مانند تلفن همراه و تولید نرم افزار نیز گردید. محصولات سخت افزاری این شرکت هم اکنون آی پد، آی مک، آیفون، اپل واچ و ایرپاد می باشد. پاداش تلاشهای این شرکت با ارزش ترین برند در حوزه فناوری است. این شرکت عنوان اولین شرکت را کسب نمود که ارزش سهام آن از مرز یک تریلیون دلار گذشت. بیشتر محصولات این شرکت طراحی زیبا دارند. به دلیلی همین طراحی مورد پسند کاربران در سراسر جهان قرار می گیرد.

تلفن های همراه اپل با نام آیفون از سال 2007 تولید شدند. این برند با سیستم عامل انحصاری ios متمایز از بقیه بود. مدلهای مختلفی از آن به بازار معرفی شده اند. جزء پرفروش ترین برندهای تلفن همراه می باشد. آیفون11 آخرین مدل آن است که در سال 2019 به بازار های جهانی آمد.

اپل در ادامه کار جهت سهولت استفاده کاربران از محصولاتش App Store، iTunes  و Apple Music تولید نمود.

  •  آیتونز  iTunes چیست؟

آیتونز نرم افزار طراحی شده برای استفاده محصولات شرکت اپل می باشد. برای دسترسی به موزیک ها،ویدیو ها و نرم افزارها در محصولات این شرکت از این نرم افزار استفاده می شود. با گیفت کارت آیتونز می توان از فروشگاه iTunes خرید کرد. همچنین توسط این نرم افزار قادر به انجام کارهایی از قبیل پخش و دانلود ویدیوها و موزیک های دیجیتالی و همچنین انتقال فایل های مختلف به iPod و iPhone (یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال) خواهید بود. در واقع قادر است تمامی وسایل سرگرمی شما را در هر زمان و مکانی فراهم کند.

ساماندهی موزیک، ویرایش اطلاعات فایل، انتقال فایل های مختلف و دانلود موسیقی، نرم افزار و بازی از قابلیت های آیتونز است.

  • اپل موزیک Apple Music چیست؟

هنگامی که  برنامه اپل موزیک Apple Music  معرفی شد،بسیاری از طراحی آن انتقاد کردند. اعتقاد این افراد این بود که این نرم افزار در حد برنامه های دیگر اپل نیست. این شرکت  همواره در جهت بروزرسانی این برنامه تلاش نموده تا قابلیت های آن را ارتقا دهد. این برنامه همانطور که از اسمش برمی آید مخصوص موزیک هست.

گیفت کارت اپل  Apple gift card

گیفت کارت اپل Apple Gift card در دو نوع گیفت کارت آیتونز و اپل موزیک معرفی شده است. این کارت ها با اعتبار شارژ شده مشخص از سوی شرکت اپل ارائه شده است. این کارت همانند گیفت کارتهای استیم، اوریجین ، گوگل پلی و پلی استیشن برای خرید در محصولات اپل طراحی شده است. با این کارت و شارژ Apple ID می توان خرید اپلیکیشن و بازی انجام داد.

گیفت کارت اپل رایگان

جیلبریک کردن محصولات اپل که نوعی کرک کردن محسوب می شود با نام گیفت کارت رایگان در میان بعضی کاربران شناخته می شود. جیلبریک کردن در سرعت بوت، قدرت پردازش و بسیاری از موارد دیگر اثر گذار خواهد بود و پایداری و امن بودن دستگاه شما را به خطر می اندازد. همجنین قیمت بسیار پایین نرم افزار ها و برنامه های اپل هم بی تاثیر نبوده به طوری که اکثر آن ها تنها ۱ دلار قیمت دارند. راحتی خرید گیفت کارت نیز سبب شده که مردم کمتر دستگاههای اپل خود را جیلبریک کنند.

گیفت کارت اپل آیتونز iTunes چیست؟

گیفت کارت اپل آیتونز جهت استفاده از محصولات موجود در iTunes استفاده می شود. عملکرد این کارت همانند گیفت کارت گوگل پلی می باشد که در  بخش مربوطه توضیح داده شده است. این محصولات نرم افزار، بازی و موزیک و ویدیو می باشد.

گیفت کارت اپل موزیک  Apple Music

گیفت کارت موزیک در ایران کمتر استفاده می‌شود. اما بهتر است با این نوع کارت آشنا شوید. با استفاده از این کارت می‌توانید اعتبار عضویت خود در سرویس اپل موزیک را افزایش دهید. اگر پیش از این در سرویس اپل موزیک عضو شده باشید، با استفاده از کارت موزیک تاریخ انقضای عضویت شما در این سرویس با توجه به شرایط کارت افزایش پیدا می‌کند.

اگر پیش از در اپل موزیک عضو نشده باشید، با استفاده از کارت اپل موزیک به طور اتوماتیک در این سرویس عضویت پیدا می‌کنید. به طور کلی استفاده از این نواع کارت ها در بین کاربران ایرانی به اندازه استفاده از گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Card)  محبوبیت ندارد.

خرید گیفت کارت آیتونز

خرید گیفت کارت را می توان از فروشگاه اینترنتی دیبا کارت انجام داد. این فروشگاه با تیم پشتیبانی قوی انواع مختلف این نوع کارت را عرضه می کند. افراد می توانند بسته به نیاز خود هر نوع کارتی که خواسته باشند خریداری کنند. انواع آن در ادامه توضیح داده می شود.

  • نکاتی در مورد استفاده از گیفت کارت اپل

در ادامه به شرح چند نکته مهم در رابطه با استفاده از کارت های هدیه اپل می‌پردازیم:

    • هنگامی که از یک گیفت کارت استفاده می‌کنید، اعتبار آن به اکانت اپل آیدی اضافه می‌شود. بنابراین اگر اپل آیدی خود را در هر دستگاهی لاگین کنید، اعتبار شما در آن دستگاه قابل استفاده خواهد بود.
    • بعضی مواقع پس از وارد کردن سریال گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Card) یا Apple Music Gift Card  جهت اعمال تغییرات نیاز به خروج و ورود از حساب اپل می باشد.
    • کارتهای اپل تاریخ انقضا ندارند و بعد از شارژ حساب کاربری تا پایان زمان آن اعتبار دارد.
  • انواع گیفت کارت آیتونز آمریکا و انگلیس

کارت های اپل با تنوع قیمتی و در کشورهای مختلف ارائه شده است. از این نمونه ها می توان به گیفت کارت آیتونز آمریکا،کانادا و انگلیس اشاره نمود. سوالی که پیش می آید از کارت کدام کشور باید استفاده نمود. در وسیله مورد استفاده خود تلفن همراه و تبلت به بخش تنظیمات اپل آی دی وارد شد. کشوری که اپل آی دی با ان ثبت شده را مشاهده می کنیم. گیفت کارت همان کشور را خریداری می کنیم.

    • آمریکا: این گیفت کارت ها از 2 دلاری آیتونز آمریکا تا 500 دلاری هستند.
    • انگلیس: این گیفت کارت ها از 5 پوندی آیتونز انگلیس تا 100 پوندی هستند.
    • کانادا: این گیفت کارت ها از 5 دلاری آیتونز انگلیس تا 50 دلاری هستند.
    • گیفت کارت سایر کشورها نیز هست.

گیفت کارت ایتونز آمریکا در اعتبارات:
گیفت کارت ایتونز 5 دلاری

گیفت کارت ایتونز 10 دلاری

گیفت کارت ایتونز 15 دلاری

گیفت کارت ایتونز 20 دلاری

گیفت کارت ایتونز 25 دلاری

گیفت کارت ایتونز 30 دلاری

گیفت کارت ایتونز 50 دلاری

گیفت کارت ایتونز 100 دلاری

و گیفت کارت آيتونز 3 و 12 ماهه اپل موزیک موجود می باشد.

مزایای گیفت کارت خرید گیفت کارت اپل

مزایای گیفت کارت اپل با خريد گیفت کارت آیتونز میتوانید از فروشگاه اپل ( iTunes Store ) نرم افزار، بازی، کتاب، موسیقی، فیلم و دیگر محصولات عرضه شده در اینفروشگاه را خریداری كنيد. استفاده از پلن های موسیقی نامحدود و خرید فضای آی کلود iCloud ( فضای ابری شرکت اپل ، شرکت اپل به همه کاربران استفاده کننده از محصولات این شرکت فضای 5 گیگابایتی ابری رایگان داده است که در صورت نیاز، کاربران می توانند به پلن های حجمی مختلف 50 گیگابایتی ، 200 گیگابایتی ، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی آن را ارتقاء دهند) را می توانيد از آيتونز خریداری کنید. می توانید فقط با چند دلار تقریبا تمام برنامه های مورد نیاز آیفون یا آیپد را خریداری نمایید. بعضی از محصولات ارائه شده در فروشگاه ها آنلاین آیتونز مجانی و بعضی دیگر مجانی نیستند و برای دریافت آنها باید مبلغی بپردازید که پایه ترین قیمت ۰٫۹۹ دلار برایاکثر برنامه های ایفون میباشد. برای خریدی آسوده از فروشگاه آیتونز و Mac App Store گیفت کارت های آیتیونز بهترین انتخاب میباشند. گیفت کارت آیتونز این امکان را به دارنده آن می دهد تا هرچه میخواهد از ویترین آن یعنی iTunes Store خریداری نمایید. با خرید گیفت کارت آیتونز می توانید بدون هیچ محدودیت زمانی (هفت روز هفته و بیست چهار ساعت شبانه روز) از آیتونز خرید کنید. با خرید گیفت کارت آیتونز میتوان تمامی محصولات موجود در این ویترین را خریداری کرد؛ موسیقی، فیلم، برنامه ها و جنگ های تلویزیونی، نرم افزار، کتب صوتی و غیره آپدیت رایگان نیز از مزایای خرید اپ می باشد.

استفاده از گیفت کارت آیتونز در كجا وجود دارد؟

امکان استفاده از گیفت کارت ایتونز Gift card itunes اپل Apple در Store ها یا فروشگاه های اپل وجود دارد. از میان آنها میتوان به فروشگاه های زیر اشاره کرد : فروشگاه iTunes یا iTunes Store فروشگاه دانلود اپ های اپل یا AppStore فروشگاه کتاب های مجازی ( به روز ترین فروشگاه مجازی کتاب ) iBooks Store Mac App Store فروشگاه مخصوص سیستم عامل مکینتاش

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *