×
گیفت کارت با قیمت استثنایی بخر

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

گیفت کارت با قیمت استثنایی بخر

آیا می دانید گیفت کارت چیست و چه کاربردهایی دارد؟ برای

گیفت کارت ها در دو نوع فیزیکی و مجازی عرضه می شوند و هر کدام از آنها مزایای خاص خود را دارند. گیفت کارت های فیزیکی مشابه کارت های هدیه هستند و می توان به اندازه میزان کارت به صورت حضوری به وسیله آنها خرید و پرداخت بانکی انجام داد.

اما نوع مجازی آن ساختار فیزیکی ندارد و فرد پس از خرید گیفت کارت ، یک کد چند رقمی را دریافت خواهد کرد ، که به وسیله آن می تواند به صورت آنلاین خرید انجام دهد.

انواع گیفت کارت

گیفت کارت ها انواع بسیار زیادی دارند. گونه ای از آنها که با نام مستر کارت و ویزا کارت عرضه می شوند، برای همه فروشگاه ها قابل استفاده هستند و فرد می تواند به صورت مجازی و فیزیکی نیز آنها را تهیه نماید.

گونه دوم گیفت کارت ها مخصوص شرکت و سازمان خاصی است و فرد فقط می تواند برای خرید از همان فروشگاه از کارت مورد نظر استفاده نماید.

برای مثال گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا را فقط برای خرید از فروشگاه اپل می توان به کار برد. گیفت کارت پلی استیشن (ps4) ، گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت نینتندو، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت آمازون ، گیفت کارت گوگل پلی انواع دیگر از این دسته هستند که فرد فقط می تواند برای خرید از فروشگاه سازنده از آن استفاده نماید.

گیفت کارت را با توجه به قیمت کارت و میزان اعتبار نیز ، دسته بندی می نمایند. برای مثال گیفت کارت های 1 دلاری ، دارای 1 دلار اعتبار بوده و فرد می تواند به اندازه 1 دلار با آن خرید انجام دهد. گیفت کارت های 2 دلاری ، 3 دلاری ، 5 دلاری ، 10 دلاری ، 20 دلاری و نمونه های دیگری از این کارت ها موجود می باشد. شما با توجه به میزان اعتبار مورد نیاز خود می توانید برای خرید اقدام نمایید.

با قیمت استثنایی و مناسب کدام فروشگاه می تواند انتخاب مناسبی باشد؟ آیا می دانید گیفت کارت های با قیمت پایین تر در کدام فروشگاه ها عرضه می شود.

با گسترش پرداخت های بین المللی و درون برنامه ای ، نیاز به گونه ای از کارت های اعتباری بیشتر احساس می شود، کارت هایی که با نام کارت هدیه نیز شناخته می شوند. این نوع کارت دارای میزان اعتبار مشخصی است و فرد می تواند به میزان اعتبار هر کارت ، خرید و پرداخت انجام دهد.

یکی از با سابقه ترین سایت های ارائه دهنده گیفت کارت ، سایت giftmax.ir است. این فروشگاه انواع گیفت کارت اپل ، گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت نینتندو، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت اوریجین و مستر کارت و ویزا کارت ، گیفت کارت ریزر گلد و … را در اعتبارهای مختلف عرضه می کند. شما دیگر نگران قیمت گیفت کارت نخواهید بود چرا که نمونه های 1 دلاری تا 100 دلاری این کارت ها در سایت وجود است.

نکته مهم درباره گیفت کارت دات آی آر این است که در دامنه سایت از پروتکل امنیتی https استفاده می شود. همین مساله تبادل اطلاعات کاربران با سایت را بسیار امن می نماید.

درگاه های پرداخت سایت بسیار امن هستند و فرد می تواند با خیال راحت تراکنش های مالی بسیار بالا را نیز انجام دهد و نگران پرداخت خود نباشد.

نکته دیگر اینکه در گیفت مکس دات آی آر بلافاصله پس از ثبت نام و خرید یک پنل کاربری در اختیار کاربران قرار می گیرد که در آن می توانند لیست تراکنش های خود ، تعداد و کدهای گیفت کارت خریداری شده را مشاهده نمایند.

همچنین چت آنلاین سایت و تیم آنلاین پشتیبانی گیفت کارت از طریق تلگرام به صورت تخصصی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران ، همچنین آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت و رفع مشکلات احتمالی همراه شما هستند.

giftmax.ir با سابقه درخشان خود در این زمینه توانسته است رضایت کاربران زیادی را به دست آورد از این رو می توانید با خیالی آسوده و مطمئن این سایت را انتخاب نمایید و خریدی آسان را تجربه کنید.

 

برچسب ها :


مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *