×
ترفندهای استفاده از کنسول نینتندو سوئیچ

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

ترفندهای استفاده از کنسول نینتندو سوئیچ

کنسول جدید نینتندو به نام سوئیچ (Switch) یک کنسول دستی/خانگی است که به شما اجازه می‌دهد تا هر جایی که هستید، بتوانید بازی مورد علاقه خود را انجام دهید. اگرچه سیستم عامل این کنسول همچنان در حال توسعه است و به مرور، ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود، اما همین نسخه از سوئیچ نیز ویژگی‌ها و ترفندهای بسیاری در خود جای داده که با هم نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

Switch-808x511

چگونه کنسول خود را خاموش کنیم؟

اگر سوئیچ را خریده‌اید، حتما می‌دانید که فشار دادن دکمه پاور روی کنسول، در واقع آن را وارد حالت Sleep Mode می‌کند. در خود کنسول نیز تنها گزینه Sleep Mode را خواهید یافت که در واقع کنسول شما را وارد حالت کمترین استفاده از برق می‌کند، اما کنسول شما همچنان روشن است. برای خاموش کردن کنسول، باید دکمه Power روی کنسول را نگه‌دارید تا منویی با گزینه‌های Sleep Mode و Power Options ظاهر شود. با انتخاب گزینه Power Options می‌توانید کنسول را کاملا خاموش کنید. توجه کنید که برای نصب یا در آوردن SD card، حتما باید کنسول را کاملا خاموش کنید.

آیا می‌دانستید که هنگام روشن کردن کنسول، هر دکمه صدایی متفاوت دارد؟

هنگامی که کنسول سوئیچ را از حالت Sleep Mode خارج می‌کنید، کنسول از شما می‌خواهد تا یک دکمه را سه بار فشار دهید تا وارد کنسول شوید. در این جا، هر دکمه‌ای صدایی متفاوت را ایجاد می‌کند که در نوع خود جالب توجه است.

اسکرین شات‌های خود را به اشتراک بگذارید

روی جوی کان سمت چپ، دکمه‌ای با یک دایره درون آن پیدا خواهید کرد. با فشار دادن این دکمه می‌توانید از بازی خود اسکرین شات بگیرید. اگر یک SD Card در کنسول قرار داده‌اید، می‌توانید عکس‌های خود را در کامپیوتر یا گوشی خود ذخیره کنید یا از درون کنسول در فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارید. در حال حاضر امکان ذخیره گیم پلی در کنسول سوئیچ برای تعدادی بازی انحصاری نینتندو وجود دارد و محدودیت آن، 30 ثانیه است. در آینده باید منتظر بهبود کارایی این ویژگی باشیم.

NintendoSwitch-PhotoAlbum_02-e1492635607350

یک کیبورد به سوئیچ وصل کنید

هنگامی که کنسول شما به تلویزیون متصل است، می‌توانید یک کیبورد را به کنسول متصل کنید. در حال حاضر، استفاده از کیبورد محدود به جستجو در فروشگاه نینتندو یا نوشتن کپشن برای اشتراک عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی است اما در آینده، با اضافه شدن اپلیکیشن‌های بیشتر به این کنسول، کاربردهای یک کیبورد نیز بیشتر خواهند شد.

پایه کنسول شما از جا در می‌آید

احتمالا شما هم متوجه شده‌اید که پایه کنسول سوئیچ، به نظر بسیار شکننده و غیر قابل اتکا است. اما خوب است که بدانید، این پایه به گونه‌ای طراحی شده که تحت فشار زیاد، از جای خود در بیاید و نمی‌شکند و به راحتی نیز در جای خود قرار می‌گیرد.

کنسول سوئیچ از نظر ریجن آزاد است

کنسول نینتندو سوئیچ محدودیت مکانی ندارد و علاوه بر این که بازی‌های آن با توجه ریجن محدود نیستند، بلکه می‌توانید از فروشگاه‌های مخصوص ریجن‌های دیگر نیز استفاده کنید. برای این کار کافی است یک اکانت جدید بسازید و کشور محل سکونت را یک کشور مختلف انتخاب کنید. برای مثال، اگر اکانت اصلی شما با ریجن آمریکا ساخته شده، می‌توانید یک اکانت با ریجن ژاپن بسازید و از فروشگاه ژاپنی آن خرید کنید که محتوای منحصر بفردی دارد.

حتما اکانت خود را ریجن آمریکا بسازید

اگرچه داشتن چندین اکانت مرتبط با ریجن‌های مختلف مفید است، اما بهتر است بدانید که برای ما ایرانی‌ها، داشتن اکانت با ریجن آمریکا ضروری است، زیرا در حال حاضر، تمام گیفت کارت‌های این کنسول در بازار ایران، متعلق به ریجن آمریکا هستند، پس حتما یک اکانت با ریجن آمریکا بسازید تا بتوانید از فروشگاه نینتندو استفاده کنید.

کنسول خود را نامگذاری کنید

در صورت پیش فرض، نام کاربری شما، به عنوان نام کنسول شما انتخاب می‌شود اما با مراجعه به تنظیمات کنسول و منوی System، می‌توانید با انتخاب گزینه Console Nickname، یک نام جدید برای کنسول خود انتخاب کنید.

درصد باتری کنسول خود را مشاهده کنید

برای مشاهده مقدار باتری کنسول، کافی است در صفحه اصلی کنسول، دو دکمه ZL و ZR را با هم فشار دهید تا درصد باتری نمایان شود. در حالت دستی با لمس نشان باتری در صفحه نیز می‌توانید مقدار باتری را مشاهده کنید.

با تشکر

گیفت مکس -سایت تخصصی فروش گیفت کارتهای 100% قانونی

 

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *