×
بررسی خطاهای رایج گیفت کارت ریزرگلد و تغییر ریجن اکانت ریزر

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

بررسی خطاهای رایج گیفت کارت ریزرگلد و تغییر ریجن اکانت ریزر

باتوجه به اینکه گیفت کارت ریزرگلد در دونوع گلوبال و آمریکا قابل تهیه میباشد گاها کاربران هنگام خرید و بعد از استفاده دچار مشکلاتی میشوند که در این آموزش به بررسی و نحوه حل این مشکلات رایج میپردازیم پس با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت قانونی | خرید گیفت کارت ریزرگلد در دو ریجن گلوبال و آمریکا همراه باشید .

در این آموزش با پیغام خطاهای گیفت کارت ریکستی با شما هستیم

ممکن است هنگامی که ریکستی کارت خود را خریداری کردید و برای شارژ اکانت خود اقدام نمودید با خطاهایی هنگام شارژ اکانت ریکستی روبه رو شوید.

در این مواقع لازم است بدانید هر خطا مربوط به چه موردی بوده تا بتوانید سریع تر و راحت تر مشکل خود را پیدا کرده و آن را رفع نمایید.

اکنون با ما همراه باشید تا در صورتی که زمان استفاده از گیفت کارت ریکستی و یا شارژ اکانت ریکستی Rixty یا همان گیفت کارت ریزرگلد خود با مشکل مواجه شدید با چگونگی و نحوه برطرف کردن این خطاها نیز آشنا شوید.

گیفت کارت ریرگلد -گیفت مکس

1) در صورتی که با خطای Code is not a valid Rixty code مواجه شدید :

به این معناست که کد گیفت کارت ریکستی که وارد کرده اید اشتباه است. اگر از صحت کد وارد شده اطمینان دارید جهت برطرف کردن مشکل با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

2) اگر با ارور Invalid card status : DEPLETED مواجه شدید :

به این معناست کد گیفت کارتی که وارد کرده اید ریکستی نبوده و به اشتباه وارد شده است.

3) اگر با ارور Invalid card status : REDEEMED مواجه شدید :

به این معناست کدی که وارد کرده اید استفاده شده است. در این صورت ابتدا مطمئن شوید که کد گیفت کارت را دوبار وارد نکرده اید.

گاهی ممکن است شما با یک کد اکانت خود را شارژ نموده اید و به اشتباه و مجددا در حال ردیم کردن کد قبلی می باشید. اگر از صحت وارد کردن کد مطمئن هستید با پشتیبانی تماس بگیرید.

آموزش تغییر ریجن اکانت ریزرگلد : گلوبال به آمریکا | آمریکا به گلوبال

اگر قصد استفاده از گیفت کارت های گلوبال گیفت مکس را دارید، نیازی به ساخت اکانت جدید و تغییر کشور مدنظر نیست.  تنها کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد اکانت ریزرگلد Razer Gold خود شوید.
  • حال باید به بخش Ticket بروید و برای واحد پشتیبانی یک پیام را ارسال کنید.
  • بخش … را انتخاب کنید و متن زیر را برای آنها ارسال کنید. با این پیام شما از آنها میخواهید تا ریجن اکانت شما را تغییر دهند.

Hello , I need to change my Razer account’s region to Global, And I confirm that. Thank YOU 🙂

  • بعد از ارسال متن بالا، باید منتظر پاسخ باشید.
  • در نظر داشته باشید احتمالا پیامی برای تاییدیه شما می آید. پیام حاوی : آیا شما قطعا میخواهید این کار را انجام دهید یا خیر؟
  • در پاسخ برای تایید نهایی، شما یک پیام با محتوای Yes I Confirm را ارسال کنید.

کسانی که مایل هستند، گیفت کارت Rixty شارژ کنند، باید روال بالا را با متن زیر برای Razer ارسال کنند.

Hello , I need to change my Razer account’s region to United States, And I confirm that. Thank You .

اکنون از پیغام خطاهای گیفت کارت ریکستی رایج در زمان استفاده یا شارژ اکانت خود مطلع شدید. برای خرید گیفت کارت ریکستی می توانید این کارت را از سایت گیفت مکس خریداری نمایید.

این کارت با اعتبارهای زیر در سایت موجود می باشد. که باعنوان ریکستی یا ریزرگلد قابل خریداری میباشد و هیچ تفاوتی بین گیفت کارت ریکستی و ریزرگلد نمیباشد .

خرید کارت اعتباری 5 دلاری ریکستی ، خرید کارت اعتباری 10 دلاری ریکستی ، خرید کارت اعتباری 20 دلاری ریکستی ، خرید کارت اعتباری 25 دلاری ریکستی ، خرید کارت اعتباری 50 دلاری ریکستی و خرید کارت اعتباری 100 دلاری ریکستی ، خرید گیفت کارت 5 دلار ریزرگلد ، خرید گیفت کارت 50 دلار ریزرگلد ، خرید گیفت کارت 10 دلار ریزرگلد ، خرید گیفت کارت 100 دلار ریزرگلد

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *