×
ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) چیست و چگونه استفاده می شود؟

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) چیست و چگونه استفاده می شود؟

ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) چیست و چگونه استفاده می شود؟

به عنوان یک عضو ایکس باکس لایو طلایی (Xbox Live Gold)، شما امتیازات زیادی مانند استفاده از بازی های گروهی، بازی های جایزه دار و گرفتن تخفیف های منحصر بفرد برای اعضاء در فروشگاه ایکس باکس (Xbox) را دارید. توسط ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) شما میتوانید به دوستان، خانواده و دیگر اعضای ایکس باکس لایو (Xbox Live) در سرتاسر جهان متصل شوید. برای اینکه بتوانید از این قابلیت ها استفاده کنید تنها لازم است عضویت طلایی خود را در دستگاه ایکس باکس خود فعال نمایید.

ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) چیست؟

Xbox Live Gold، بلیط شما برای دستیابی به شبکه سرگرمی های جذاب می باشد. ایکس باکس لایو طلایی امکانات بیشتری را برای شما فراهم می کند. در صورتی که شما عضویت آن را داشته باشید به مدت یکسال به صورت نامحدود میتوانید بازی های آنلاین چند کاربر بازی کنید و همچنین به هزاران فیلم و سریال HD دسترسی داشته باشید. توسط ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) میتوانید از بازی های رایگان نیز استفاده کنید و همچنین از تخفیفات 50 تا 75% بهره مند شوید.

عضویت تک نفره Xbox Live Gold، دسترسی چند نفره را برای هر عضو در خانه فراهم می کند.

مزیت

غیر از تمام مزیت هایی که در بالا ذکر شد مانند استفاده از بازی های رایگان، تخفیفات بالا و… یکی دیگر از مزیت های Xbox Live Gold این است که شما دو بار در ماه به صورت رایگان می توانید از فیلم های پر بیننده، بخش های پر طرفدار و … انتخاب کنید.

به عنوان یک عضو ایکس باکس لایو طلایی (Xbox Live Gold)، شما امتیازات زیادی مانند استفاده از بازی های گروهی، بازی های جایزه دار و گرفتن تخفیف های منحصر بفرد برای اعضاء در فروشگاه ایکس باکس (Xbox) را دارید. توسط ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) شما میتوانید به دوستان، خانواده و دیگر اعضای ایکس باکس لایو (Xbox Live) در سرتاسر جهان متصل شوید. برای اینکه بتوانید از این قابلیت ها استفاده کنید تنها لازم است عضویت طلایی خود را در دستگاه ایکس باکس خود فعال نمایید.

ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) چیست و چه مزایایی دارد؟

ایکس باکس لایو طلایی یک سرویس اشتراک برای کنسول Xbox One و Xbox 360  است که به شما یک بسته نرم افزاری از ویژگی ها اعطا می کند. مهم ترین این ویژگیها عبارتند از:

  • بازی های چند نفره آنلاین
  • بازی های رایگان در هر ماه
  • تخفیفات منحصر بفرد بازی ها

Xbox Live Gold، بلیط شما برای دستیابی به شبکه سرگرمی های جذاب می باشد. ایکس باکس لایو طلایی امکانات بیشتری را برای شما فراهم می کند. در صورتی که شما عضویت آن را داشته باشید به مدت یکسال به صورت نامحدود میتوانید بازی های آنلاین چند کاربر بازی کنید و همچنین به هزاران فیلم و سریال HD دسترسی داشته باشیدتوسط ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) میتوانید از بازی های رایگان نیز استفاده کنید و همچنین از تخفیفات 50 تا 75% بهره مند شوید.

یکی از دلایلی که افراد زیادی تمایل به داشتن  ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) دارند، انجام بازی های گروهی آنلاین می باشد. بدین معنی که شما با افرادی که در حال حاضر در کنار شما نیستند می توانید به صورت آنلاین و گروهی بازی کنید. غیر از تمام مزیت هایی که در بالا ذکر شد مانند استفاده از بازی های رایگان، تخفیفات بالا و… یکی دیگر از مزیت های Xbox Live Gold این است که شما دو بار در ماه به صورت رایگان می توانید از فیلم های پر بیننده، بخش های پر طرفدار و … انتخاب کنید.

مجموعه گیفت مکس ارائه دهنده انواع کارت های کنسول Xbox می باشد. برای خرید گیفت کارت Xbox Live Gold به سایت ما گیفت مکس مراجعه فرمائید.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *