×
مشکلات استفاده از اکانت هکی

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

مشکلات استفاده از اکانت هکی

استفاده از اکانت هکی ps4 ٬ چرا نباید از اکانت هکی استفاده کنیم ؟

اکانت هک شده در کنسول به چه معناست؟

در شبکه های مجازی و فضای اینترنت ، اکانت‌ های هک شده کنسول های مختلف بسیار زیاد شده است.  افرادی هستند که با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ، اکانت های کاربران را در سایر نقاط دنیا هک می کنند و با مبلغ ناچیز به دیگران می فروشند.  در واقع صاحب اصلی اکانت کنسول ، از هک شدن اکانت ps4 و xbox خود بی اطلاع است و این عمل نوعی دزدی یا سرقت به حساب می آید.اگر با اکانتی روبرو شدید که مبلغ خرید آن نسبت به اکانت های دیگر پایین تر است بدانید این اکانت توسط هکرها به سرقت رفته و خرید آن مجاز نیست.  و برای شخصی می شود که اکانت هک شده ps4 را خریداری کرده پیامدهای خطرناک به دنبال دارد.

ایجاد تغییرات در اکانت هکی ps4 و xbox :

این نکته را به خاطر بسپارید راه های مختلفی جهت اینکه متوجه شوید اکانت شما هک شده وجود دارد . ما در این مقاله به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد :

اکانت هک شده ps4 و ایکس باکس چه مشخصاتی دارد :

  • اکانت هک شده ps4 و ایکس باکس به صورت مشترک هم توسط خود صاحب اصلی و هم از طریق شخص دومی که آن را به حالت هک شده خریداری کرده است مورد استفاده قرار می گیرد.

از همین رو زمانی که شما تغییراتی در اکانت سرقت شده انجام دهید، صاحب اصلی بلافاصله پس از روشن کردن کنسول خود متوجه تغییرات خواهد شد.

  • صاحب اکانت با اتصال به حساب کاربری و مراجعه به تنظیمات اکانت خود از طریق PC متوجه خواهد شد که دستگاه دیگری به جز دستگاه خود در قسمت تنظیمات ثبت شده است.

به این صورت صاحب اکانت متوجه هک شدن اکانت خود شده و همچنین شخص دوم به اکانتی که خریداری کرده است شک خواهد کرد .

هک اکانت ps4 در ایران  | خرید گیفت کارت پلی استیشن 

هک اکانت کنسول در ایران امکان پذیر است؟

کپی و هک کنسول‌های بازی از نخستین سال های ساخت کنسول وجود داشته و هکرها روز به روز با ارائه تکنیک های جدید در جهت هک اکانت کنسول های مختلف اقدام می کنند.

این موضوع درمورد ایران نیز صدق می کند و از زمان به وجود آمدن اولین کنسول ، هک کردن اکانت توسط هکرها رواج داشته است.

رفته رفته پس از عرضه کنسول های نسل هفتم و انجام اقدامات لازمه در جهت جلوگیری از دسترسی غیر مجاز ، هک کنسول سخت تر شده و باید هکرها از قدرت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند اکانتی را هک و کپی کنند.

با وجود سخت شدن شرایط هک شدن ، کنسول ایکس‌ باکس 360 اولین قربانی در این زمینه بود که شاهد هک کنسول و همچنین کپی بازی های آن در ایران با قیمت بسیار پایین شد .

مایکروسافت هنگام عرضه کنسول ایکس باکس متوجه این نابسامانی شد و تصمیم گرفت در جهت توسعه امنیت کنسول خود تلاش بیشتری انجام دهد تا محصولاتش کمتر در معرض هکرها قرار گیرد.

با ساخت و عرضه کنسول نسل هشتم به بازار ( پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ) دیوار بسیار محکمی جلوی هکرها قرار گرفت و تبدیل به دستگاه های شکست ناپذیر و غیرقابل نفوذ شده‌اند.

روش جلوگیری از هک اکانت توسط صاحب اصلی کنسول :

 

  • با تغییر رمز عبور ٬ کنسول فقط می تواند دسترسی هکر را به دستگاه قطع کند که این روند مانع دسترسی آن به بازی های اکانت نخواهد شد.
  • صاحب اکانت می تواند پس از اطلاع از هک شدن حساب کاربری خود ، دستگاه متصل شده به کنسول ( دستگاه شخص دوم )‌ را پاک کند.
    این عمل می تواند دسترسی هکر را به بازی های اکانت خود متوقف کند و تا هنگامی که خرید قانونی نداشته باشد قادر به بازگرداندن دستگاه خود نخواهد بود.
  • گزارش و اطلاع رسانی به کمپانی سازنده کنسول، روش دیگر برای بستن و حذف کامل دستگاه ( شخص دوم ) متصل شده به صاحب اصلی کنسول است که ارتباط را به کلی قطع خواهد کرد.
    از این رو شخص دوم دیگر نمی تواند وارد دستگاه خود شود و از آن استفاده کند.

نکته: به این نکته توجه داشته باشید با خرید و دریافت اکانت های هکی یا دزدی که با کمترین مبلغ ارائه می شوند ٬ می تواند منجر به حذف یا بسته شدن کنسول شما شود و مبلغ پرداختی شما به کلی از بین رود.

مراقب باشید!

دو مورد از روش هایی که متاسفانه برای مطلع نشدن صاحب اکانت از هک شدن حساب کاربری خود استفاده می کنند :

  • معمولا هکرها برای اینکه صاحب اکانت از هک شدن اکانت خود مطلع نشود ٬ هنگام دسترسی به بازی ها ، آن ها را دانلود کرده و پس از دانلود از آن ها استفاده کنید.
  • آنها هرگز بازی های آنلاین را اجرا نمی کنند زیرا در این صورت صاحب اکانت سریعا متوجه هک شدن اکانتش خواهد شد .

نحوه جلوگیری هک شدن اکانت ps4 و xbox توسط کمپانی های ساخت کنسول :

  1. سیستم‌های پیشرفته حفاظتی
  2. بروزرسانی‌های متعدد
  3. نظارت‌های امنیتی شرکت سازنده ی کنسول
  4. و نیاز برخی بازی‌ها به اتصال اینترنت

این چهار گزینه از جمله مواردی هستند که توسط کمپانی سازنده برای جلوگیری از هک شدن و کپی شدن کنسول به اجزای آن اضافه شد.

پیشنهاد ما به شما:

اگر چه بازی های نسل هشتم برای ما کاربران ایرانی تا حدودی گران قیمت هستند اما توصیه می کنیم بازی های پلمپ شده خریداری کنید و یا استفاده از راه ساده تر :
از گیفت کارت استفاده کنید تا از خطرات و نفوذ هکر ها در امان باشید. ما به شما  سایت فروشگاهی گیفت مکس مرجع تخصصی خرید اکانت پلی استیشن قانونی را پیشنهاد می کنیم .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *