×
آموزش و مبانی خرید UC پابجی موبایل و نکات کلیدی

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش و مبانی خرید UC پابجی موبایل و نکات کلیدی

یکی از بازی هایی که این روزها طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است، بازی پابجی موبایل (Pubg Mobile) است. در این مقاله به نحوه خرید UC که واحد پولی در داخل این بازی است و توضیح آن میپردازیم.

پابجی موبایل : جزئیات اساسی

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile یا به اختصار PUBG Mobile توسط تنسنت گیمز عرضه و برای اندروید و اپل در دسترس است.

بازی از ۱۹ مارس ۲۰۱۸ بصورت آزمایشی در دسترس بود و در کشور انگلستان و تمام پلتفرم های اندرویدی قابل دسترس بود. در حال حاضر نسخه iOS نیز قابل دسترس است.

شما میتوانید براحتی نسخه اندرویدی این بازی را از گوگل پلی و نسخه اپل آن را از اپ استور دانلود بکنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای پابجی موبایل

پابجی موبایل یک بازی کاملا آنلاین است که لازم است در حین انجام این بازی بطور مداوم به اینترنت متصل باشید، و هرچقدر سرعت بهتری داشته باشید از بازی کردن لذت بیشتری خواهید برد.

  • مشخصات فنی برای دستگاه اندرویدی: سیستم عامل Android 5.1 به بالا و حداقل ۲ گیگابایت رم. ما این بازی را بوسیله Samsung Galaxy Note 8 انجام دادیم و مشکلی وجود نداشت.
  • مشخصات فنی برای دستگاه آیفون: سیستم عامل iOs 9.0 به بالا، یعنی این بازی در  آیفون های ۵s به بعد و iPad Mini 2 و iPod touch 6 قابل اجراست.

پابجی موبایل: مبانی گیم پلی

در وافع Battle Royale به معنی همه در برابر همه است، کمی شبیه به Hunger Games که شما میبایست بدون هیچ چیزی بازی را شروع کرده و برای بدست آوردن اسلحه و تجهیزات در محیط بازی جستجو میکردید. پابجی یک نبرد نهایی است که تا زنده ماندن آخرین بازیکن از بین ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره به ابعاد ۸ در ۸ کیلومتر ادامه دارد.

۳ مود مختلف برای بازی کردن وجود دارد: تک نفره، دو نفره و تیمی؛ که هرکدام این مود ها کمی متفاوت و با جوانب مثبت و منفی از یکدیگر هستند؛ مثلا نکته مثبت بازی تیمی این است که هم تیمی‌های شما میتوانند از شما پشتیبانی کنند و در صورتی که در بازی جان خود را از دست بدهید شما را زنده کنند.

بازی با پاراشوتینگ شما به جزیره شروع میشود. هنگامی که به زمین جزیره رسیدید ماموریت ما جمع آوری هرچیزی که بتواند به شما برای برنده شدن کمک بکند است. از لباس و لوازم پزشکی گرفته تا اسلحه و تجهیزات نظامی. جالب است بدانید طیف گسترده ای از سلاح ها و تجهیزات آنها در جزیره موجود است.

بازی پابجی موبایل گیفت مکس

این جزیره ترکیبی از محیط های شهری و روستایی است که به تفصیل در نقشه در گوشه سمت راست بالای بازی قرار دارد و برای شروع در تمام منطقه میتوانید بازی کنید اما، با گذشت زمان ابعاد مناطق بازی از نظر اندازه کاهش می یابد.

این سبک از کوچک شدن نقشه باعث میشود که بازیکنان با کوچک شدن دایره و منطقه امن بازی مواجه شوند و افرادی که خارج از این دایره امن هستند شروع به آسیب دیدن و در نهایت میمیرند. بازی زمانی به اوج خودش میرسد که چند بازیکن آخر در یک فضای کوچک متراکم شده و یک یازیکن یا تیم برنده و پیروز نهایی بازی است.

هر بازی میتواند به ۳۰ دقیقه بیانجامد، البته اگر جزو نفرات آخر و رنده مانده بازی باشید. البته این در صورتی است که بتوانید خودتان یا تیمتان را تا آخرین لحظه حفظ کنید که برنده نهایی میدان نبرد در این بازی باشید.

کنترل  کردن و تجربیات در بازی پابجی موبایل

در نسخه موبایلی پابجی، عناصر گیم پلی شباهت زیادی به این بازی در PC و XBOX دارد که البته دکمه های کنترل بر روی صفحه نمایش گوشی قرار دارند. همچنین شما قادرید تا بر اساس سلیقه خود چیدمان دکمه های کنترلی بازی را تغییر دهید. همینطور میتوانید دکمه های کنترل برای رانندگی ماشین را تغییر دهید که برای آن گزینه‌های زیادی در نظر گرفته شده است.

بازی پابجی موبایل گیفت مکس

محیط بازی به طرز شگفت انگیزی خوب و روان است، اگرچه برای کسانی که نمایشگرهای بزرگتر و گوشی‌های قدرتمندتری دارند مزیت بیشتری وجود دارد. در این بازی ۳ تنظیمات گرافیکی وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید و خود بازی یکی از آنها را بصرت اتوماتیک استفاده خواهد کرد. توصیه میکنیم برای دریافت بهترین تجربه از بازی تمام برنامه ها و اپلیکیشن های دیگر را ببندید و روشنایی تصویر و صدای گوشی را بالا ببرید.

قیمت بازی پابجی موبایل چقدر است؟

پابجی و بازی کردن در آن به تنهایی رایگان است. همچنین در بازی یک سیستم ارسال پاداش در نظر گرفته شده است که با مشارکت کردن در بازی و تکمیل چالش های مختلف، سکه بگیرید، منظور از مشارکت کردن چیزهایی مثل ورود روزانه به بازی یا طی کردن مسافت خاص در یک بازه زمانی و زنده ماندن است.

از این سکه ها میتوانید برای خرید اقلام مختلف در بازی مانند لباس استفاده کنید. در غیر اینصورت ناچارید که لباستان را در بازی جمع آوری کرده و هربار با لباس زیر بازی را شروع کنید.

خرید UC بازی پابجی موبایل

بطور خلاصه PUBG Unknown Cash یا PUBG UC واحد پولی درون برنامه ای بازی پابجی است. این پول برای خرید آیتم های مختلفی مثل اسلحه و پوسته اسلحه ها، لباس، پاراشوت، صندوقچه ها و بسیاری چیزهای دیگر استفاده میشود. همچنین در سایت گیفت مکس میتوانید برای خرید UC پابجی موبایل اقدام کنید و برای دریافت آن نیاز نیست نام کاربری و کلمه عبورتان را در اختیار ما قرار دهید. فقط با ارسال Profile ID ما UC خریداری شده را مستقیما به بازی شما واریز خواهیم کرد. ضمنا قیمت های UC  نسبت به بقیه فروشگاه ها ارزان تر و واریز آن سریع تر انجام خواهد شد.

چگونه Player ID خودم را پیدا کنم؟

  • با اکانت خود وارد بازی بشوید.
  • روی آواتار خود در گوشه سمت راست و بالا کلیک کنید.
  • Profile ID بازی پابجی شما نمایان خواهد شد. (تصویر زیر)

بازی پابجی موبایل گیفت مکس

گیفت مکس سایت تخصصی فروش گیفت کارت قانونی ، بهترین نرخ  در بین تمامی سایتهای فروش منتخب شعار مانیست ، ضمانت ماه هست .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *