×
آموزش استفاده از گيفت كارت بتل نت | Battle.net

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش استفاده از گيفت كارت بتل نت | Battle.net

  • گيفت كارت بتل نت چيست

بلیزارد Blizzard یک شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای است كه در سال 1996 با عنوان بتل نت ( سرویس بازی های آنلاین ) کالیفرنیا تولید شد و در همان ابتدا با انتشار بازی های نقش آفرینی به سبك اکشن و ماجرایی و بازی های جذاب و پر هيجان  شهرت بسيار زيادی يافت و به عنوان اولين سرویس دهنده ی آنلاین با عرضه ی مستقیم بازی های اکشن شهرت يافت. بتل نت ( Battle.NET ) را می توان به عنوان مادر وارکرافت لقب داد كه سرور اصلی آن بوده و چکیده ای از همه ی بازی های جذاب و پر هيجان این کمپانی بزرگ است. يكی از مهمترين و اصلی ترین ویژگی بليزارد بتل نت را می توان عدم وجود هزینه‌های عضویت و آسان سازی ساخت حساب کاربری نام برد كه همين موضوع مخاطبين زيادی را به خود جذب كرده است.
برای استفاده از بازی های آنلاين و جذاب سرویس بتل نت و استفاده از خدمات و امكانات اين شركت بزرگ نیاز به خريد گیفت کارت بلیزارد بتل نت دارید كه در فروشگاه ماتریکس گیم گيفت كارت بليزارد امريكا در نرخ های ( 20 دلاری و 50 دلاری ) ، گيفت كارت بليزارد انگليس ( 15 پوندی و 19.98 پوندی ) و خريد گيفت كارت بليزارد 20 يورو اروپا موجود می باشند.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

نحوه خرید گیفت کارت BattleNet

همانطور که می دانید، بلیزارد بتل نت یک شبکه آنلاین بازی‌ های اینترنتی است. از طریق آن می‌توانید به مجموعه از بازی ‌های ویژه به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید. شما با استفاده از خرید گیفت کارت، محدودیت ها را برای خود از بین می برید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که ابتدا محصول مورد نظر خود را که قصد خرید آن را در استور بلیزارد بتل نت دارید، را انتخاب کنید. حال بر حسب مقدار همان محصول به دلار یا یورو گیفت کارت Battlenet مورد نظر خود را خریداری نمایید. حالا با یک گیفت کارت و شارژ اکانت خود می‌توانید به تمامی بازی‌ های کمپانی بلیزارد دسترسی داشته باشید.

  • نحوه ساخت اکانت بلیزارد بتل نت
  •  IP خود را به آی پی غیر از ایران تغییر دهيد و وارد سایت بتل نت شوید.
  •  روي گزينه create a free blizzard account كليك نماييد.
  • در كادر اول کشور مورد نظر خود را انتخاب كنيد برای انتخاب کشور ترجیحا آن را آمریکا ( united states ) انتخاب كنيد
  • اما دقت داشته باشید كه بعد از ساخته شدن اكانت بليزارد بايد گيفت كارتی را خريداری كنيد كه با كشور اكانت شما يكسان باشد.
  •  Select a Question : در این جا یک سوال امنیتی را انتخاب کنید.
  •  Select a Answer : یک پاسخ برای سوال امنیتی که انتخاب کردید وارد كنيد.
  •  در پايان روی گزينه create a free blizzard account کلیک نماييد.
  • سپس ایمیلی سایت بلیزارد برای شما ارسال می كند كه حاوی لينك فعال سازی اكانت شما است
  • به ايميل خود برويد و روی لينك فعال سازی كليك كنيد تا ساخت اكانت شما تكميل شود.

آموزش فعال سازی گیفت کارت بتل نت بلیزارد

برای فعال سازی گیفت کارت های بتل نت بلیزارد شما باید ابتدا ریجن اکانت خود را مشخص کنید. توجه داشته باشید ریجن شما باید قبل از ساختن اکانت تعیین شده باشد. سپس متناسب با همان ریجن، گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری و سپس اکانت خود را شارژ نمایید.

توجه داشته باشید: به طور مثال اگر اکانت شما روسیه می باشد. باید از گیفت کارت های بتل نت روبل روسیه استفاده نمایید و با آی پی روسیه نیز خرید خود را تکمیل کرده و کد را Redeem کنید.

  • ابتدا با آی پی مورد نظر اکانت خود Log In کنید و وارد اکانت شوید.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

  • سپس روی گزینه Account Settings کلیک کنید تا وارد پنل تنظیمات اکانت خود شوید.
  • طبق تصویر زیر از منوی سمت چپ، بر روی گزینه Payment Methods کلیک کنید. یا اگر درصورت نبود این گزینه کلمه shop>services  رو مشاهده کردید کلیک نمایید طبق تصاویر زیر ..

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

سپس بعد از لاگین در سایت بلیزارد از تب های بالا گزینه ی shop را انتخاب کنید.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس
بعد از باز شدن آن صفحه، از تب های بالا  گزینه ی services را انتخاب کنید.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

حال گزینه redeem a code را کلیک کنید.

  • از بخش باز شده مطابق با تصویر زیر روی گزینه Redeem Code کلیک فرمایید.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

  • پس از کلیک بر روی گزینه Redeem Code، وارد بخش فعالسازی گیفت کارت بتل نت خواهید شد. در این بخش حتما باید آی پی شما روی کشور اکانت شما باشد.

گیفت کارت بتل نت -گیفت مکس

  • طبق تصویر بالا در بخش باکس کد گیفت کارت بتل نت بلیزارد خود را وارد کرده و روی گزینه Redeem Code بزنید. به همین راحتی بالانس اکانت شما شارژ خواهد شد.

مزایای خرید گیفت کارت بلیزارد

يكي از مهمترين و اصلی ترین ویژگی بتل نت كه كاربران زيادی را به خود جلب كرده است ، عدم وجود هزینه‌های عضویت و آسان سازی ساخت حساب کاربری است.

گیفت کارت بلیزارد bellizard كه با نام های خريد بالانس كارت بليزارد بتل نت ، خريد گيم كارت بليزارد و خريد اعتبار گيفت كارت بتل نت ( Battle.net ) نيز شناخته شده است  و در اعتبارات:

گیفت کارت 20 دلاری بلیزارد بتل نت
گیفت کارت 50 دلاری بلیزارد بتل نت
گیفت کارت 15 پوندی بلیزارد بتل نت
گیفت کارت 19.98 پوندی بلیزارد بتل نت

موجود و قابل عرضه می باشد كه پس از خريد از گيفت مکس ميتوانيد به صورت آنی گيفت كارت اصلی و اورجينال خريداری شده خود را تحويل بگيريد.

درپایان درصورت نیاز به خرید گیفت کارت بتل نت و سایر گیفت کارتهای قانونی پیشنهاد میکنیم نرخ های رقابتی گیفت مکس رو مدنظر قرار بدهید بدون واسطه ومستقیم از پخش کننده خرید کنید .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *