×

آخرین اعلانات

سئوالات متداول در خرید ، ریدیم و هرگونه مشکلات متدوال دررابطه با گیفت کارت

تحویل آنی و اتومات کد خریداری شده بصورت پیامکی | اهراز هویت شماره موبایل & ثابت کاربر | خرید فقط با IP ایران مقدور میباشد

×
بهترین بازی های ایکس باکس وان سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

بهترین بازی های ایکس باکس وان سال ۲۰۱۹

در این مقاله سعی می کنیم به معرفی بهترین بازی های ایکس باکس وان سال ۲۰۱۹ بپردازیم و ضمن ارائه توضیحات مختصر، دلیل خود را برای این انتخاب عنوان کنیم. با گیفت مکس همراه باشید .

سال ۲۰۱۹ در شرایطی رو به اتمام است که عمده توجه فعالان حوزه بازی های ویدیویی به کنسول ها و بازی های نسل بعد موطوف شده است. تعطیلات سال آینده زمانی خواهد بود که کنسول های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ به بازار عرضه شده و رسما نبرد نسل نهم کنسول های ویدیویی را آغاز خواهند نمود. این امر البته باعث نشده است که سال ۲۰۱۹ خالی از عناوین درخور برای ایکس باکس وان باشد. به همین جهت در ادامه به معرفی ۵ عنوان از بهترین بازی های ایکس باکس وان سال ۲۰۱۹ خواهیم پرداخت و جزئیات مختصری را در خصوص هریک ارائه خواهیم نمود.

از حیث عناوین انحصاری البته وضعیت مایکروسافت و ایکس باکس اصلا ایده آل نیست. علیرغم اینکه Gears 5 نقدهای نسبتا مثبت و فروش قابل قبولی را تجربه کرد، اما دیگر انحصاری این پلتفرم، Crackdown 3 که پس از تاخیر و هیاهوی فراوان سرانجام به بازار عرضه شد، هرگز نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد. به همین جهت پلتفرم ایکس باکس سال ۲۰۱۹ را نیز از حیث بازی های انحصاری، دقیقا مشابه با سال گذشته، با عملکردی غیر قابل دفاع در مقایسه با رقبایش، سونی و نینتندو سپری کرده است. علیرغم این امر، عناوین پرهزینه و یا مستقل زیادی توسط ناشرین شخصی ثالث به بازار عرضه شدند و خلا عناوین انحصاری این پلتفرم را به خوبی پر کردند.

با ما همراه باشید تا در کنار هم تعدادی از برتری بازی های پلتفرم ایکس باکس در سال ۲۰۱۹ را مرور کنیم و به ارائه توضیحاتی مختصر در خصوص هریک بپردازیم.

بهترین بازی های ایکس باکس وان سال ۲۰۱۹

Resident Evil 2

رزیدنت اویل ۲ چیزی بسیار فراتر از ریمیک کلاسیک است و به خوبی توانسته هر آنچه که نسخه پلی استیشن بازی در سال ۱۹۹۸ را به عنوان یک بازی ترسناک فوق العاده در اختیار داشت را با نوآوری های جدید خود در هم آمیزد و به محصولی شگفت انگیز تبدیل شود. در این عنوان که با دیدگاهی همسو با رزیدنت اویل ۵ طراحی شده است، گیمرها در نقش کلیر یا لیون قرار خواهند گرفت و همان هیجان، ترس و اضطرابی که در نسخه اوریجینال بازی تجربه کرده بودند را این بار با جزئیاتی بسیار بیشتر و طراحی فوق العاده هوشمندانه تر بازی به طرزی جدید تجربه خواهند نمود.

افزوده شدن قابلیت هدف گیری به بازی و سخت تر کردن گیم پلی از طریق قرار دادن مهمات کمتر در اختیار بازیکن، از جمله مواردی هستند که Resident Evil 2 را حتی از نسخه سال ۱۹۹۸ آن نیز رعب آورتر می نمایند. از سوی دیگر زامبی های بازی و مستر ایکس نیز با بازطراحی گرافیکی و صوتی که متحمل شده اند، به طرز عجیبی واقع گرایانه هستند و حس اضطراب و ترسی بی مانند را به گیمر منتقل می نمایند.

Apex Legends

درست زمانی که گمان می کردیم همه زیر و روی ژانر بتل رویال را دیده ایم و از این پس این سبک تازگی جدیدی نخواهد داشت، Apex Legends به بازار عرضه شد و با ترکیب کردن بهترین المان های گیم پلی بازی های بتل رویال سال های گذشته با عناصر گیم پلی بازی تایتان فال و افزودن ادویه های خاص خود در برخی مکانیزم های گیم پلی، به عنوانی منحصربفرد و بی نهایت سرگرم کننده تبدیل شد.

سیستم پینگ، مدیریت Inventory و لجندهایی متنوع و جذاب با توانایی های منحصربفرد در کنار گان پلی سریع از جمله مواردی هستند که Apex Legends را یک پله بالاتر از دیگر عناوین بتل رویال قرار داده اند و آپدیت های پرتکرار بازی تضمین کننده به روز بودن دائمی آن هستند. به نظر می رسد که سازندگان بازی در Respawn تلاش کرده اند که تمامی ایرادهای ژانر بتل رویال را برطرف کنند و عنوانی بی نقص در این سبک را به بازار عرضه نمایند. نتیجه این کار، محصولی فوق العاده از آب درآمده است که یکی بهترین بازی های ایکس باکس وان سال ۲۰۱۹ به شمار می رود.

Sekiro Shadows Die Twice

استودیوی From Software نیازی به معرفی و تمجید ندارد و عناوین پیشین آن، دارک سولز و بلاد بوردن، به خوبی گویای تبحر این استودیو در بازیسازی هستند. با این وجود، Sekiro Shadows Die Twice موفق شد بار دیگر همگان را شگفت زده کند و با وجود شباهت های کلیدی ای که با دیگر عناوین فرام سافتور دارد، به محصولی کاملا نو و متفاوت تبدیل شود. مبارزات بازی همچنان مهم ترین المان های آن به شمار می روند و ترکیبی از مخفی کاری و خشونت را به صورت توام در احتیار گیمر قرار می دهند.

Sekiro از یک روایت داستانی غنی بهره می برد و طراحی فوق العاده بصری نیز باعث شده است که محیط های واقع گرایانه بازی به خوبی در خدمت پیشبرد داستانی قرار گیرند. نقشه بازی Sekiro نیز کاملا یکپارچه طراحی شده و می توان بدون نیاز به هیچگونه بارگذاری اضافی به تمامی نقاط آن سفر کرد. همچنین، با پیشرفت در داستان بازی، بیشتر با جهان آن که آشنینا نام دارد و بر اساس روایت های اساطیری ژاپن طراحی شده است، آشنا خواهید شد.

به طور کلی، آنچه Sekiro را علیرغم عدم ارائه ویژگی یا بهبود خاص به عنوانی متفاوت تبدیل کردهاست، این است که تمامی مکانیزم های آن اعم از گیم پلی، گرافیک، صداگذاری و… به خوبی در هم تنیده شده و کاملا همگام با هم عمل می کنند. لازم به تذکر است که این بازی در رویداد The Game Awards 2019 به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۹ شناخته شد.

Outer Wilds

از هر منظری به Outer Wilds نگاه کنید، عنوان رازگونه و عجیب و غریب را مشاهده خواهید نمود که نظیر آن را تاکنون در دنیای بازی کمتر دیده ایم. در نگاه اول، ممکن است جستجو در سیارات و کهکشان های مختلف بازی، شما را به این فکر وادارد که شاید با یک بازی معمولی از جنس عناوین متعدد با تم جستجو در فضا طرف هستید. اما این امر، با نخستین باری که چرخه حیات متوقف شود و تمامی ساکنین هستی از بین رفته و مجددا خلق شوند، به طور کامل دستخوش تغییر خواهد شد!

به طور سیستماتیک، گیم پلی بازی بر پایه حل چندباره یک معمای تکراری استوار است و در هر مرحله تنها چیزی که در اختیار شماست، اطلاعاتی است که از چرخه های پیشین حیات در هستی به دست آورده اید. این سیستم فوق العاده جالب، باعث می شود که در هر چرخه با تغییری تازه روبرو شوید و بازی هرگز مسیر تکراری شدن پیش نگیرد. به این امر، گیم پلی جذاب بازی را نیز اضافه کنید تا متوجه شوید با چه عنوان باکیفیتی روبرو هستید.

Control

استودیو رمدی علاقه بسیاری به ژانر علمی تخیلی و پارانرمال دارد و پیش از این نیز با ساخت عناوینی نظیر Alan Wake و کوانتوم بریک این قضیه را به طور واضح نشان داده بود. Control اما بیش از هریک از عناوین پیشین این استودیو تجلی عطش بازیسازان این استودیو برای خلق بازی های رمزآلود علمی تخیلی است. داستان بازی صراحتا حول یک ارگان دولتی ایالات متحده در جریان است که مسئولیت نظارت بر اعمال ماورایی و پارانرمال را بر عهده دارد و به طور کامل به Remdey اجازه می دهد که بال های حلاقیت و هنرمندی خود در این ژانر را تا هرجا که می تواند بگستراند.

اکشن های بازی به لطف جلوه های ویژه مسحورکننده آن بسیار جالب از آب درآمده اند و هریک شما را برای مبارزه بعدی تشنه خواهند کرد. همچنین قدرت های ماورایی نظیر تله کینسیس و یا آهسته کردن زمان که پای ثابت گیم پلی بازی های رمدی به شمار می رود نیز به خوبی بر اکشن بازی نشسته و به لذت بخش تر کردن آن کمک شایانی کرده است. رمدی با Control بار دیگر توانسته است دنیایی خاص و کاملا منحصربفرد را خلق کند که کمتر کسی حتی توانایی تصور کردن آن را دارد. این عنوان بی شک یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان سال ۲۰۱۹ است که خاطرات تجربه نه چندان موفق Quantum Break را به طور کامل از ذهن گیمرهای ایکس باکس پاک خواهد کرد.

 

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *