×

آخرین اعلانات

سئوالات متداول در خرید ، ریدیم و هرگونه مشکلات متدوال دررابطه با گیفت کارت

تحویل آنی و اتومات کد خریداری شده بصورت پیامکی | اهراز هویت شماره موبایل & ثابت کاربر | خرید فقط با IP ایران مقدور میباشد

روبولاکس چیست ؟ آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت روبولوکس (Robolox)

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

روبولاکس چیست ؟ آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت روبولوکس (Robolox)

این روزها واژه گیفت کارت به وفور شنیده می شود. در واقع گیفت کارت ها نوعی کارت های اعتباری هستند که به صورت فیزیکی و یا مجازی عرضه می شوند. گیفت کارت های فیزیکی توسط دستگاه های بارکد خوان که با این گیفت ها همگام سازی شده اند کار می کنند و گیفت کارت های مجازی نیز از طریق یک آی دی برای خرید های مجازی مانند اپلیکیشن های مختلف قابل استفاده می باشند.

گیفت کارت ها دقیقا همانند کارت شارژ اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل عمل می کنند. یک کد خاص به عنوان رمز خرید بر روی آن ها درج شده است. این کارت ها از سال 2012 در کشور آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی و شیوع و گسترش بسیاری در بین مردم پیدا کرد و امروزه پا به بازار ایران نهاده است.

گیفت کارت ها معمولا گزینه های مناسبی برای هدیه دادن هستند، و همانند کارت های هدیه که از بانک های مختلف صادر می شوند فقط قابلیت خرید دارند و نم یتوان از آن ها پول برداشت و یا پولی انتقال داد.

تولید گیفت کارت ها برای شرکت های بزرگ یک مزیت داشت و آن این بود که کمپانی های معروف برای برند و نام تجاری خود گیفت کارت های مخصوصی تولید کردند که علاوه بر حفظ شهرت، باعث پایداری مشتریانشان شد.

حتما شما هم نام گیفت کارت اپل، آمازون، ماکروسافت و… را شنیده اید.  هریک از این برندها که دارای شهرت جهانی هستند ترجیح دادند در کنار محصولات و خدمات خودگیفت کارت نیز توزیع کنند. ما در این مقاله قصد داریم درباره گیفت کارت روبلاکس صحبت کنیم. لازم است قبل از معرفی گیفت کارت روبلاکس و نحوه خرید آن، ابتدا به معرفی خود روبلاکس بپردازیم.

آشنایی با روبلاکس 

روبولوکس گیفت کارت -گیفت مکس

همانطور که پیشتر گفتیم، گیفت کارت ها گزینه مناسبی برای انواع اپلیکیشن ها بالخصوص اپلیکیشن های بازی هستند.

روبلاکس یک بازی است. و در زمره یکی از بازی های پرطرفدار و سرگرم کننده ی شرکت ROBLOX Corporation  قرار گرفته است.

این بازی مهیج تا به امروز غریب بر 7میلیون کاربر به صورت ماهانه دارد.

بی شک هر فرد که علاقه مند به بازی سه بعدی است، بازی روبلاکس را در اولویت قرار می دهد. چراکه روبلاکس از آن دسته بازی های محبوب، اکشن و ماجراجو است که می‌توانید به صورت گروهی با دوستانتان بازی کنید. روبلاکس  تنها یک نوع بازی سرگرم کننده و جذاب نیست بلکه یک چالش فکری هم می باشد. شما در این بازی  با انبوهی از نقشه ها و محتویاتی که در داستان بازی طراحی شده، باید رمزگشایی هایی با استفاده از ذهن خود داشته باشید که لذت بازی را دو چندان می کند.

هرچند که کاربران در هر رده سنی به سراغ  این بازی می آیند اما اساسا بازی روبلاکس برای افراد زیر 18 سال در رده سنی کودکان و نوجوانان ساخته شده است.

با استفاده از گیفت کارت روبلاکس یا همان راب لوکس می‌توانید به مجموعه‌ای عظیم از بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشید. اگر از طرفداران بازی‌های چند نفره اینترنتی و آنلاین هستید، می‌توانید اقدام به خرید گیفت کارت روبلاکس کرده و از طریق آن به مجموعه بازی‌های آن دسترسی داشته باشید. استفاده از روبلاکس محدودیتی در پلتفرم در حال اجرا ندارد و شما می‌توانید از طریق ویندوز، مک، آی او اس، اندروید، ایکس باکس و پلتفرم‌های مبتنی بر واقعیت مجازی نظیر HTC Vive از بازی‌های آن لذت ببری

روبلاکس شهرتش را مدیون چه کسی است؟

الکس بینلو (Alex ­Binello) کودک سیزده ساله ای بود که  فعالیت و بازی خود را در وب سایت روبلاکس (Roblox) آغاز کرد.

الکس تمام وقت و تمرکز خود را صرف بازی های Work at a Pizza Place و Down Hill Smash   می کرد و به قدری تحت تاثیر این عناوین قرار گرفت که قاطعانه تصمیم به ساخت بازی انحصاری برای خود کرد. پس از گذشت یازده سال، این فرد به عنوان خالق بازی MeepCity  نقش آفرینی  کرد و موفق به جذب 15 میلیون کاربر برای اثر خود شد. الکس در سال 2016 از این بازی توانست میلیون ها دلار درآمد کسب نماید و با یک بازی به کل سرنوشت و آینده  خود را رقم زد.

روبلاکس فضایی برای ساخت بازی فراهم کرده، در واقع روبلاکس ساخته شده نوعی پلتفرم ترکیبی از فضای مجازی و بازی‌های ویدیویی است. هدف روبلاکس تشویق کاربران برای بازی کردن و همچنین ساخت بازی است.

شما در این روبلاکس می توانید، در میان میلیون ها بازی، یکی را انتخاب کرده و با دوستانتان اوقاتی را خوش بگذرانید.

شما به دو شیوه می توانید از گیفت کارت های روبلاکس Roblox استفاده کنید.

شیوه اول : شارژ اکانت با ریدیم کردن کد در اکانت || Robolox Giftcard

  • به این لینک رفته و وارد حساب کاربری خود بشوید.
  • کد خریداری شده را در قسمت PIN وارد کنید.

روبولوکس گیفت کارت -گیفت مکس

  • دکمه ی Redeem را کلیک کنید تا حساب کاربری شما شارژ شود.

شیوه دوم: ریدیم کردن کد برای انجام خرید

 

  • به این لینک رفته و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • توسط دکمه ی سبز رنگ آیتم مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید.

روبولوکس گیفت کارت -گیفت مکس

 

  • در قسمت payment type گزینه ی Redeem Roblox Card را انتخاب کنید.

روبولوکس گیفت کارت -گیفت مکس

  • کد را در قسمت PIN وارد کرده و دکمه ی Redeem را کلیک کنید.

روبولوکس گیفت کارت -گیفت مکس

  • قسمت Roblox Credit که آپدیت شد دکمه ی Submit Order را کلیک کنید.

روبولوکس گیفت کارت -گیفت مکس

  • صفحه ی جدید خرید شما را تایید می کند

روبولوکس گیفت کارت -گیفت مکس

مزایای خرید روباکس روبلاکس

در این بخش باید بگوییم که با استفاده از گیفت کارت‌های  جم روبلاکس می‌توان محتواهای مورد نظر را ساخت و یا به خرید درون بازی پرداخت .

همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از خرید گیفت کارت روبلاکس می‌توانید میلیون‌ها مدل را در بازی پیش بگیرید .

همچنین در این خصوص باید گفت که با استفاده از گیفت کارت‌های روباکس روبلاکس می‌توانید یک بازی به صورت شخصی بسازید که در آن فهرستی از لباس‌ها و آیتم‌ها به صورت مجازی برای بازی کننده‌ها فراهم شده است . در رابطه با ویژگی‌های خرید گیفت کارت روبلاکس باید بگوییم که با استفاده از این گیفت کارت می‌توانید Builders Club و یا روباکس را بدون اینکه نیازی به کارت اعتباری بانکی پیدا کنید ، خریداری نمایید .

خرید روباکس روبلاکس در اعتبارات زیر در گیفت مکس موجود و قابل سفارش میباشد :

80 روباکس بازی Roblox   || گیفت کارت 10 دلاری روبلاکس
160 روباکس بازی Roblox  || گیفت کارت 20 دلاری روبلاکس
240 روباکس بازی Roblox  || گیفت کارت 25 دلاری روبلاکس
400 روباکس بازی Roblox  || گیفت کارت 50 دلاری روبلاکس
480 روباکس بازی Roblox  || گیفت کارت 60 دلاری روبلاکس
640 روباکس بازی Roblox  || گیفت کارت 100 دلاری روبلاکس
800 روباکس بازی Roblox
1200 روباکس بازی Roblox
1600 روباکس بازی Roblox
2400 روباکس بازی Roblox

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد ، جهت خرید گیفت کارت روبولاکس و سایر گیفت کارتها پیشنهاد ما گیفت مکس میباشد تضمین کمترین نرخ خرید گیفت کارت 100% قانونی  ضمانت ما هست .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *