×
چرا استیم مارکت (Steam Market) برای کاربرفعال نیست؟

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

چرا استیم مارکت (Steam Market) برای کاربرفعال نیست؟

در این آموزش بنا درخواست تعدادی از کاربران که بیان میکردن استیم مارکت برای آنها فعال نیست به دلایل محدودیت ایجاد شده از طرف استیم به این کاربران میپردازیم پس با گیفت مکس همراه باشید .

دلایل مختلفی وجود دارد که شما از استفاده و خرید و فروش در مارکت استیم محدود می شوید، این دلیل معمولا در همان قسمت مارکت استیم قابل مشاهده است. در ادامه مقاله این دلایل همراه با آموزش رفع آنها را می توانید مطالعه کنید.

استیم مارکت - گیفت مکس

لیست تمام دلایلی که ممکن است بخاطر آنها نتوانید از مارکت استیم استفاده کنید در ادامه آورده شده است:
* زمان انتظار آیتم
* وضعیت تایید یا رد آخرین معامله
* محدود بودن (Limit) اکانت استیم
* عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از ورود با دستگاه جدید
* فعال نبودن استیم گارد
* عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از فعال شدن استیم گارد
* عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از تغییر پسورد
* عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از فعال سازی استیم گارد موبایل
* عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از غیر فعال سازی استیم گارد موبایل
* عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از اضافه کردن روش پرداخت جدید
* عدم وجود پرداختی در استیم که 7 روز از آن گذشته باشد
* بن شدن از استیم مارکت یا کامیونیتی استیم
* VAC بن
* عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از تغییر ایمیل
* دیگر موارد
در ادامه هر مورد را کامل توضیح خواهیم داد.

زمان انتظار آیتم
آیتم های جدید شما باید مدتی در Inventory شما بمانند و نمی توانید بلافاصله آنها را به فروش برسانید. همچنین بعضی از آیتم ها در شرایطی خاص قادر به فروش نیستند و باید مدتی صبر کنید. این زمان دائمی نیست و پس از مدتی کوتاه شما قادر خواهید بود آن آیتم ها را به فروش برسانید یا منتقل کنید.

وضعیت تایید یا رد آخرین معامله
اگر یکی از معامله قبول شده خود را لغو کنید، حساب شما به مدت 7 روز از انجام هرگونه معامله ای در مارکت محدود خواهد شد.

محدود بودن (Limit) اکانت استیم
کاربرای که اکانت آنها لیمیت است از بسیاری ویژگی های استیم از جمله مارکت محروم هستند. برای رفع این محدودیت باید لیمیت اکانت استیم خود را حدف کنید، اینکار با خرید یک والت 5 دلاری و وارد کردن کد آن در اکانت امکان پذیر است.

عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از ورود با دستگاه جدید
این محدودیت فقط برای اکانت هایی است که از استیم گارد ایمیل استفاده می کنند.
اگر توسط دستگاه جدیدی که قبلا توسط استیم گارد ایمیل شناسایی نشده است وارد استیم شوید، به مدت 7 روز پس از اولین ورود قادر نیستید در مارکت فعالیت کنید. (این محدودیت فقط در دستگاه جدید است.)
همچنین اگر در مرورگر کوکی ها را پاک کنید یا از مرورگر جدید استفاده کنید نیز در مرورگر دوباره باید شناسایی شوید و 7 روز صبر کنید. پاک کردن ویندوز و یا دوباره نصب کردن استیم نیز باعث می شود شناسایی حذف شود و دوباره باید شناسایی را انجام دهید و با محدودیت 7 روزه مواجه شوید.
برای اکانت هایی که استیم گارد موبایل دارند، اگر 7 روز از فعال سازی استیم گارد موبایل گذشته باشد بدون محدودیت در هر سیستم و مرورگری می توانند وارد اکانت شوند و از مارکت استفاده کنند.

فعال نبودن استیم گارد
شما برای استفاده اولین بار از مارکت، نیاز است استیم گارد خود را (ایمیل یا موبایل) به مدت حداقل 15 روز فعال داشته باشید. اکانت هایی که در حال حاضر استیم گارد فعال دارند، با خاموش کردن آن از مارکت محروم می شوند.

عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از فعال شدن استیم گارد
اگر اخیرا استیم گارد را از طریق موبایل بر اکانت استیم خود فعال کرده اید، تا 15 روز نمی توانید از مارکت استفاده کنید. حذف استیم گارد، غیرفعال سازی یا دوباره فعال سازی استیم گارد نیز دوباره این محدودیت را فعال می کند.

عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از تغییر پسورد 
اگر رمز خود را فراموش کرده اید و با درخواست فراموشی رمز، رمز خود را عوض کرده اید، به مدت 5 روز نمی توانید در مارکت فعالیت داشته باشید. دقت داشته باشید اگر برای اکانتی که بیش از 2 ماه است که هیچ فعالیتی نداشته است رمز جدید تنظیم شود، این محدودیت به 30 روز افزایش می یابد.

عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از فعال سازی استیم گارد موبایل
استیم گارد موبایل امنیت اکانت شما را تضمین می کند و قبلا به این موضوع اشاره کرده ایم. اما فعال سازی استیم گارد موبایل بلافاصله محدودیت های مارکت شما را از بین نمی برد. شما در 7 روز اول اضافه کردن استیم گارد موبایل می توانید تا 15 معامله انجام دهید و پس از آن هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از غیر فعال سازی استیم گارد موبایل
با حذف استیم گارد موبایل، امنیت حساب شما کاهش پیدا می کند. به همین دلیل استیم برای محافظت از آیتم های شما به مدت 15 روز اکانت استیم را از فعالیت در مارکت محروم می کند.

عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از اضافه کردن روش پرداخت جدید
اگر از طریق کارت های خود (مسترکارت، ویزا، پی پال و …) قصد خرید آیتم های مارکت را دارید، ممکن است برای اولین بار با محدودیت هایی مواجه شوید. شما حتما باید کارت های جدید خود را در استیم Verify کنید. در صورتی که درخواست ارسال شده به بانک شما تایید شود، سفارش انجام و در صورتی که لغو شد ممکن است نیاز باشد تا 3 روز صبر کنید.

عدم وجود پرداختی در استیم که 7 روز از آن گذشته باشد
اکانت استیم شما برای فعالیت در مارکت استیم باید یک بازی در استیم خریداری کرده باشید که از آن حداقل 7 روز و حداکثر 1 سال گذشته باشد. خرید هر چیزی (بازی، دی ال سی، نرم افزار و …) شامل این موضوع می شود و قیمت محصول اهمیتی ندارد. دقت داشته باشید که فعال سازی سی دی کی یا دریافت گیفت این محدودیت را از بین نمی برد. همچنین درخواست ریفاند و بازگشت پول آن بازی خریداری شده به حساب شما این محدودیت را دوباره ایجاد می کند.

بن شدن از استیم مارکت یا کامیونیتی استیم
شما اگر برای فعالیت در مارکت استیم توسط پشتیبانی استیم بن موقت یا دائم شده باشید قادر به فعالیت نیستید. در این صورت با پشتیبانی استیم در تماس باشید.

VAC بن
اگر در بازی های آنلاین توسط سیستم VAC بن شده باشید (به دلیل چیت) دیگر قادر به خرید و فروش آیتم های بازی CS:GO نیستید. همچنین دیگر آیتم از بازی ها دریافت نمی کنید.
این بن دائمی است و قادر به حذف شدن نیست.

عدم گذشت مدت زمان مورد نیاز پس از تغییر ایمیل
تغییر ایمیل اکانت به مدت 5 روز مارکت را می بندد.

دیگر موارد
برخی آیتم های بازی ها قابلیت فروش را ندارند. این موضوع در صفحه Inventory و آیتم نوشته شده است.

امیدواریم این آموزش مفید واقع شده باشد ، جهت خرید انواع گیفت کارت استیم  با بهترین قیمت گیفت مکس آماده ارائه گیفت کارتهای قانونی استیم با کمترین نرخ خرید میباشد .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *