×
آموزش خریدجم فری فایر و استفاده فری فایر ( free fire )

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش خریدجم فری فایر و استفاده فری فایر ( free fire )

Free Fire از پر مخاطب ترین بازی هایی است که نیازی به معرفی ندارد؛ این بازی موبایلی به حالتی از نبرد رویال است که از سبد بازی های پابجی موبایل ، Call of duty Mobile و سایر سبک ها پیشی گرفته است. بازی فری فایر بیش از 60 میلیون کاربر و همچنین 500 میلیون بار بارگیری از پلی استور را داشته است که درواقع کار کمی نیست. این بازی در زمانی که به بازار سرگرمی های روز دنیا ورود پیدا کرد بتل رویال هنوز نسبتا جدید بود.

اگر به دنبال بازی متفاوت می باشید که به حالت اکشن و پر حادثه باشد و فقط هدف بازی حفظ حیات خود باشد فری فایر حتما به شما کاربر عزیز پیشنهاد می شود. این بازی جنگی ، بازیکن را برای حفظ جان خود تشویق به کشتن کارکتر های حریف می کند و با سلاح های کمکی که با توجه به امتیازات موجود تحویل و در اختیار گیمر می گذارد به کشتن افراد سد راه بازیکن کمک می کند.در ادامه با گیفت مکس سایت تخصص خرید گیفت کارت همراه باشید تا بصورت دقیق و کلی به معرفی فری فایر و ویژگیها و نحوه خرید جم فری فایر و استفاده از آن بپردازیم .

فری فایر، جذاب و سرگرم کننده

این بازی توسط استودیو بازی سازی ویتنامی ۱۱۱dots Studio در سبک شوتر سوم شخص، در پلتفرم های Android و iOS به بازار آمده و توانسته طرفداران خاصی را به خود جلب کند.

Garena Free Fire یک بازی مهیج است که در آن با 49 بازیکن دیگر در 10 دقیقه نبرد می کنید تا در نهایت مشخص شود چه کسی توانایی این را داشته که زنده بماند. این بازی جزو بازی های اکشن است و به صورت آنلاین رقابتی در بین بازیکنان ایجان می کند.

الماس گرفتن فری فایر از پابجی

این بازی توانسته با الهام گیری از بازی پابجی صحنه های نبرد آن را طراحی کند اما با این تفاوت که در این بازی به جای 100 بازیکن، 30 بازیکن دارد. اگر می خواهید در این بازی برنده ی نبرد گرنا فری فایر باشید باید هوشمندانه عمل کنید و ذهن دشمنان را بخوانید و از ایده های آن ها که برای کشتن شما در نظر گرفته اند، جان سالم به در ببرید.

از مزایای این بازی می توان به کیفیت عالی گرافیک آن، وجود اسلحه ها و مکان های متنوع آن اشاره کرد. هم چنین در این بازی به راحتی می توانید تیم سازی کنید و با افراد تیم خودتان صوت یا چت رد و بدل کنید و باهم هماهنگ شوید.

خرید جم فری فایر ، خرید الماس فری فایر

Garena Free Fire (فری فایر) یکی از محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی 111dots Studio است. در بازی Garena Free Fire که به صورت سوم شخص طراحی و ساخته شده است، 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت! برنده ی میدان کسی خواهد بود که بتواند از ایده های های کشنده دیگر بازیکنان و موانع جان سالم به در ببرد!

در دنیای آزاد Garena Free Fire که به صورت اچ دی و گرافیک بالا و جزئیات زیاد طراحی شده است، بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند! با خرید الماس Garena Free Fire می توانید اصلحه،تجهیزات،لباس ها و … را فعال کنید و اکانت و کارکتر خود را ارتقا دهید. خرید الماس Garena Free Fire از سایت گیفت مکس خرید گیفت کارت معتبر با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان واریز به شما در پیشرفت سریعتر و پیشه گرفتن از دوستانتان کمک میکند.

گیفت کارت فری فایر -گیفت مکس

چند ویژگی بازی فری فایر:

  • پیدا کردن سلاح ها و دیگر آیتم ها
  • بازی در برابر 50 بازیکن واقعی و تبدیل شدن به آخرین مرد ایستاده در میدان نبرد.
  • دوستان خود را به پیروزی برسانید و آخرین تیمی شوید که در آن قرار دارید
  • ایجاد سبک اختصاصی خود با کارهای مختلف
  • کنترلرهای لمسی خوب + طراحی و ساخت عالی و گیم پلی هیجان انگیز و اعتیاداور.

حالت های بازی گارنا فری فایر

این بازی فوق العاده حالت های مختلفی دارد؛ کاربر با خرید الماس بازی فری فایر سطح بازی را برای خود جذاب تر و حالت های نمایشی صحنه ها را به روز تر می کند. این حالت ها  شامل موارد زیر است :

classic : تجربه استاندارد BR که در آن حداکثر 50 بازیکن باید با یک دیگر بجنگند تا ببینند چه کسی بهترین است.

Clash Squad : یک حالت از بازی شامل دو تیم با چهار بازیکن که هر کدام با هدف شکست دادن تیم دشمن می باشد. تیمی که بعد از 7 دور بازی بیشترین برد را کسب کند، برنده است.

هر کشتن و برد باعث می شود بازیکنان پول نقد بدست آورند که در این صورت می توانند از آنها برای خرید سلاح در ابتدای هر دور استفاده کنند. این حالت بازی بسیار شبیه CS: GO است.

Rush Hour : نسخه مختصر نبرد رویال معمولی که فقط 20 بازیکن در یک منطقه بسیار کوچک رها می شوند. ایده آل برای کسانی که مسابقات سریع نبرد رویال را می خواهند.

Kill Secured : یک حالت بازی موقتی که از قالب deathmatch تیمی پیروی می کند و هدف آن کشتن تعداد افراد بیشتری از تیم دشمن است.

Big Head : یک حالت سرگرم کننده به سبک بازی deathmatch که در آن هر شخصیت دارای سرهای بزرگ می باشد.

از حالت هایی که در بالا ذکر شد، حالت های اصلی Classic و Clash Squad هستند. سایر موارد فقط در روزهای خاص در دسترس هستند و اغلب بطور منظم با حالت های جدید بازی کاملاً جایگزین می شوند. با خرید الماس Free Fire از سایت گیفت مکس  ، خرید گیفت کارت قانونی با بهترین قیمت سطح بازی را لذت بخش تر کنید.

نقشه های فری فایر

این بازی در ابتدا با یک نقشه از جزایر برمودا برای حالت نبرد رویال خود منتشر شد و سپس دو نقشه دیگر توسط توسعه دهندگان بازی با عناوین purgatory و Kalahari به فری فایر اضافه کردن. اگر چه که این نقشه ها از نظر وسعت و سایز هیچ تفاوتی با یک دیگر ندارن اما با این حال از دیگر جنبه ها کاملا متنفاوت هستند که در ادامه توضیح می دهیم.

شما می توانید با دریافت الماس و یا خرید جم بازی Free Fire اقدام به ایجاد امکانات جدید در فضای بازی بکنید.

جزیره برمودا Bermuda : برمودا از جزایر گرمسیری با علفزار های فراوان می باشد که در بازی دارای مکان های مختلف از جمله : کارخانه کشتی سازی ، مجتمع های مسکونی ، و مواردی از این قبیل را دارد. این نقشه که دارای استاندارد لازم می باشد به محض بارگیری بازی برای همه در دسترس است.

نقشه purgatory : این مپ با فضای متفاوت تری در بازی ایجاد شده است و نشان دهنده یک تکه زمین با صحنه ای برزخی مانند که به واسطه یک رودخانه به 3 منطقه تقسیم شده است. ناحیه شمالی بزرگترین منطقه است که دارای بیشتر مکانهای موجود در نقشه می باشد.

این در حالی که دو منطقه دیگر بسیار کوچک هستند ولی مکانهای مناسبی را برای بازیکنان فراهم می کنند تا در چند دقیقه اول مسابقه در آن با هم دیگر به جنگ و مبارزه بپردازند. این نقشه هر روز در یک ساعت مشخص در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

نقشه کالاهاری Kalahari : در این مپ هم با داشتن آیتم جدید ی صحنه نمایشی متفاوت را دارد ، این بخش شامل کویر وسیعی با مکان های عجیب و غریب رو به همراه  دارد که شما را شگفت زده می کند. کالاهای یکی از نقشه های آشفته است که دارای سلاح های بسیار خوبی در مناطق مختلف است. خرید جم بازی فری فایر Free Fire حتما به شما دوستان عزیز پیشنهاد می شود.

لول آپ پس چیست؟

– بازیکنان Free Fire می توانند Level Up Pass را برای دریافت الماس بیشتر و سرعت بیشتر پیشرفت در بازی خریداری کنند.

– هزینه لول آپ پس فری فایر سه دلار می باشد است و به بازیکنان اجازه می دهد صدها الماس برنده شوند.

در بازی فری فایر انبوهی از پوست اسلحه ، بسته های شخصیت ، عواطف و سایر لوازم آرایشی بصری وجود دارد. برای به دست آوردن بیشتر این موارد ، بازیکنان ملزم به خرید جم فری فایر درون بازی است، برای خرید الماس بازیکنان نیاز به هزینه و خرج مبلغ نسبتا زیادی دارند. که صرف این هزینه برای بعضی افراد ممکن نیست.

Level Up Pass راهی عالی برای بدست آوردن الماس و با هزینه بسیار کمتر برای بازیکن می‌باشد. در ادامه مقاله در مورد جزییات جوایز لول آپ پس فری فایر توضیحاتی ارائه خواهد شد.

از طریق این پیشنهاد منحصر به فرد ، بازیکنان می توانند با هم سطح شدن در بازی ، الماس بدست آورند. با خرید LEVELUP PASS فری فایر ، آنها ۴۰۲٪ الماس یا جم اضافی به دست می آورند. که بسیار ارزان تر از خرید مستقیم جم فری فایر می باشد.

نکته:

  • جم موجود در اکانت شما قابل انتقال نیست. اگر برای اکانتی غیر از خودتان جم می خرید، برای Redeem کردن، آیدی اکانت مورد نظر را وارد کنید.
  • گیفت کارت جم فری فایر تاریخ انقضا ندارد. پس از شارژ کردن اکانت، در زمان دلخواه می توانید از اعتبار خود استفاده کنید.

اموزش گرفتن جم رایگان فری فایر با کمک از ربات تلگرام

سلام دوست عزیز دوست داری تو فری فایر جم داشته باشی ؟ پول نداری که جم بخری ؟ دیگه از رفتن به لابی و جم جمع کردن خسته شدی ؟ هیچ راهی پیدا نکردی که جم رایگان بگیری ؟ از سایت های هک و برنامه های جم فری فایر خسته شدی ، خب پس تا اخر این مطلب با ما همراه باش.

همون طور که میدونید فری فایر یک بازی خیلی خوب و بی نظیر در سبک بتل رویال است اما خیلی ها دوست دارن که داخل بازی جم داشته باشه الوک بخرن یا هر چیز دیگه ایی.

حالا سوال اینجاست باید چیکار کنیم که جم بگیریم ایا راهی هست که بتونیم بدون پول دادن جم بگیریم و بن هم نشیم ؟

بله هست اما خب این روش ها خیلی ریسک دارن و خیلی وقتا جم نمیدن اما امروز اومدم دو تا ربات بهتون معرفی کنم که اگه کار هایی که میگه رو انجام بدید احتمالش هست بهتون جم فری فایر بده اونم رایگان !

اما ادامه مطلب خب ربات اولی که میخام بهتون معرفی کنم ربات fftoken است اولین بار که این ربات رو استارت میکنید و میزنید رو گزینه جم بهتون میگه که باید چند نفر به ربات دعوت کنید هر چقدر بیشتر ادم به ربات دعوت کنید شانستون بالاتره و امکان داره تو قرعه کشی ربات شما برنده شید و بهتون جم تعلق بگیره البته کسانی که دعوت میکنید حتما باید با شماره ایران باشند و من این رباتو تضمین میکنم که جم میده و الکی نیست.

لینک این ربات:

http://t.me/FFTOKEN_bot

اما ربات بعدی این ربات همین اول میگم که تضمین نمیکنم حتما براتون جم بریزه پس نیاید بگید دروغ بود و جم نداد و از این جور حرفا چون همین الان گفتم اما شرایط این رباته اینه که شما باید ۱۰ نفر رو دعوت کنید با لینک خودتون به این ربات حالا مهم نیست شمارشون چی باشه یا مال کجا باشن و بعدش از اینکه دعوت کردید میتونید با ایدی جم بگرید تعداد جم هارو نمیدونم و در ادامه میگم که چطوری ده نفرو به این ربات دعوت کنید.

لینک ربات:

http://t.me/FREEFIRE_MIXbot

خب اما با لینک این سایتی که براتون میزارم میتونید برید و شماره مجازی امریکا بگیرید و ده تا اکانت مجازی بزنید و اونارو با لینک خودتون به ربات دعوت کنید.

برای رفتن به سایت شماره مجازی روی لینک زیر کیلیک کنید

سئوالات متداول

چطور از الماس فری فایر خود استفاده کنم؟

به اکانت فری فایر خود وارد شوید؛ در قسمت Redeem منو، کد گیفت کارت فری فایر خود را که هنگام خرید به ایمیل شما ارسال می‌شود را وارد کنید.

مدت زمان اعتبار الماس‌های فری فایر چقدر است؟

این الماس‌ها به عنوان موجودی درون بازی شما تا زمانی که از آن استفاده کنید اعتبار دارند.

موارد قابل استفاده با گیفت کارت فری فایر

با خرید الماس فری فایر از کافه ارز شما می‌توانید از فروشگاه این بازی آیتم‌های مختلف را خریداری کرده و در این بازی پیشرفت کنید. داشتن جم فری فایر یا الماس فری فایر به شما این امکان را می‌دهد تا از میان آیتم‌های مختلف بازی، همچون اسلحه و مهمات و پوسته‌های مختلف را خریداری کنید. همچنین برخی از شخصیت‌های بازی فری فایر تنها با داشتن الماس قابل خریداری است.

مشکلات رایج بازی فری فایر: لگ (Lag)

ممکن است علت این مشکل مربوط به اتصال شما به اینترنت باشد، با این حال اگر پینگ شما خوب باشد، به احتمال زیاد لگ به دلیل مسئله دیگری ایجاد شده است. برای برطرف کردن این مشکل فری فایر شما باید دستگاه خود را بررسی کنید، اگر دستگاه شما بیش از حد گرم می شود، باید بازی را متوقف کنید تا خنک شود. همچنین می توانید برای کاهش لگ روی دستگاه خود و استفاده کردن کمتر از پردازنده گوشی خود، تنظیمات گرافیکی را به کمترین حالت برسانید.

مشکلات رایج بازی Free Fire: عدم بارگیری بازی

از مشکلات معمول بازی فری فایر عدم بارگیری بازی می باشد. گاهی اوقات دستگاه پس از بارگیری فایل بازی یا داده های بازی برای مدت زمان مشخصی پیغام خطایی را نمایش می دهد. این ممکن است به دلیل مشکل های دستگاه موبایل یا کمبود فضای ذخیره سازی باشد. در کل برطرف کردن مشکل های معمول فری فایر ساده می باشد و برای این مشکل در ابتدا شما باید بررسی کنید که دستگاه شما به اندازه کافی حافظه دارد یا نه، علاوه بر این باید مطمئن شوید که دستگاه شما از یک اتصال قوی برخوردار است یا خیر. اگر دستگاه شما حافظه کافی ندارد، حذف برنامه های دیگر را برای آزاد کردن برخی از برنامه ها در نظر بگیرید. اگر مشکل ذخیره سازی نیست، می توانید حافظه پنهان بازی را پاک کرده و دوباره بازی را بارگیری یا نصب کنید.

مشکلات رایج بازی فری فایر: مسدود شدن دستگاه

چهارمین مورد از مشکل های معمول در Free Fire مسدود شدن دستگاه می باشد. اگر حساب شما مسدود شود، احتمال مسدود شدن دستگاه شما نیز وجود دارد. اگر می خواهید فری فایر را بیشتر بازی کنید، ممکن است این برای شما دردسر ایجاد کند. برای برطرف کردن این مشکل می توانید برنامه های IMEI Changer را در پلی استور بارگیری کنید تا بتوانید IMEI تلفن خود را اصلاح کنید. مسدود شدن دستگاه ها بر اساس شماره IMEI می باشد.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *