×
هر آنچه که در مورد اپیک گیمز ( Epic games ) باید بدانید

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

هر آنچه که در مورد اپیک گیمز ( Epic games ) باید بدانید

دراین آموزش بطور کامل در مورد نحوه ساخت اکانت اپیک گیمز، نحوه تشخیص و تغییر ریجن اکانت اپیک گیمز و همچنین نحوه خرید گیفت کارت اپیک گیمز و مشکلات رایج بطور کامل بحث و بررسی خواهد شد ، پس با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت | خرید گیفت کارت ارزان با تضمین بهترین نرخ خرید گیفت کارت بدون واسطه و مستقیم از تامین کننده خرید نمائید ، در این آموزش کاربردی همراه باشید .

خرید بازی از اپیک گیمز Epic Games

خرید بازی از اپیک گیمز Epic Games  چگونگی خرید از فروشگاه گیمز و نحوه تغییر کشور و ساخت اکانت کاربری در اپیک گیمز از دغدغه های گیمران ایرانی و کسانی که علاقه به بازی های ویدئویی دارند، می باشد. متاسفانه با توجه به تحریم های ایران امکان خرید بازی های اپیک گیمز با دشواری های بسیاری همراه است. در سال های گذشته استیم به عنوان یک فروشگاه بازی به شمار می رفت و افراد بسیاری برای خرید بازی های مورد علاقه خود به سراغ آن می رفتند. ولی در سالهای اخیر فروشگاه اپیک گیمز نیز راه اندازی شد. این فروشگاه با بازی های انحصاری و شگفت انگیز خود، خیلی سریع به شهرت رسید.

اپیک گیمز چیست؟

اپیک گیمز یا Epic Games یک شرکت توسعه دهنده بازی های ویدئویی و نرم افزار است که تا سال ۱۹۹۹ با نام اپیک مگاگیمز شهرت داشت. همه کاربران و گیمران با این نام این شرکت را میشناختند. محل استقرار این شرکت در کری، کارولینای شمالی می باشد.

اپیک گیمز از سال 1991 با تیم سوئینی در راکویل، مریلند با عنوان سیستم‌های کامپوتری پوتوماک کار خود را شروع کرده است. بیش از 40 دفتر در سراسر جهان دارد امروز اپیک یک شرکت سرگرمی تعاملی پیشرو و ارائه دهنده فناوری موتور سه بعدی است. بزرگترین بازی های جهان را اداره می کند.

نحوه خرید بازی از اپیک گیمز

فروشگاه Epic Games Store یک ویترین فروشگاه دیجیتالی برای رایانه های شخصی و مک است. این فروشگاه یک محل فوق العاده بر روی ارائه بازی ها برای گیمرها و معامله عادلانه برای توسعه دهندگان بازی است. هنگام خرید یک بازی در فروشگاه اپیک گیمز 88٪ قیمت را مستقیماً به توسعه دهندگان می دهد. در حالی که در فروشگاه های دیگر تنها 70٪ از این قیمت در اختیار شما قرار میگیرد. همین امر به توسعه دهندگان کمک می کند تا در ساخت بازی های بزرگتر و بهتر سرمایه گذاری کنند.

Epic در فروشگاه خود با همکاری توسعه دهندگان و ناشران بازی هایی را ارائه می دهد. در ازای انحصار بازی ها، Epic به ناشران و توسعه دهندگان کمک مالی برای توسعه و بازاریابی میکند.

ساخت اکانت اپیک گیمز

اولین اقدام شما برای خرید از سایت اپیک گیمز باید ساخت اکانت اختصاصی برای خود باشد. در واقع شما در این فروشگاه آنلاین بازی حتما باید یک اکانت داشته باشید. برای ساخت اکانت Epic Games مراحل زیر را انجام دهید.

ساخت اکانت اپیک گیمز چگونه است؟

اولین قدم برای دریافت بازی رایگان از فروسگاه اپیک گیمز، این است که یک اکانت در آن داشته باشید. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا به سایت استور به آدرس https://www.epicgames.com/store بروید
  • در قسمت پایین سمت راست روی گزینه‌ی Sign In کلیک کنید
  • در این‌جا گزینه‌های مختلفی وجود دارد و می‌توانید به کمک جیمیل یا اکانت فیسبوک یا موارد دیگر وارد شوید. اما پیشنهاد می‌دهیم به سراغ گزینه‌ی Sign Up بروید که پایین‌تر از همه قرار دارد
  • در بخش ثبت نام هم باز گزینه‌های مختلفی مثل ثبت نام با ایمیل یا اکانت فیسبوک قرار دارد. این‌جا باز هم بهترین پیشنهاد، استفاده از ایمیل است
  • در قسمت بعدی باید مشخصات خود را وارد کنید که اولین مورد، کشور است. توجه داشته باشید که کشور ایران در این فهرست وجود ندارد و باید کشور دیگری را انتخاب کنید. پیشنهاد ما انتخاب آمریکاست
  • پس از آن باید موارد زیر را وارد کنید:
    • نام (First Name)
    • نام خانوادگی (Last Name)
    • نام کاربری برای نمایش (Display Name)
    • آدرس ایمیل (Email Address)
    • رمز (Password)
  • پس از این موارد، دو گزینه برای تیک زدن وجود دارد که اولی، دریافت اخبار و آپدیت‌ها از طریق ایمیل و دومی موافقت با قوانین و چارچوب‌های استور است. از این دو مورد تیک زدن گزینه‌ی دوم اجباری است
  • در مرحله‌ی بعد، باید کاری را انجام دهید که تایید می‌کند شما یک انسان هستید و یک بات مجازی اقدام به ثبت نام نمی‌کند. در این تست باید چهار تصویر را بچرخانید تا در راستای درست قرار بگیرند
  • در مرحله‌ی بعدی باید یک کد را وارد کنید که به ایمیل شما ارسال شده است. با ثبت این کد ایمیل و اکانت شما به تایید نهایی می‌رسد و سپس می‌توانید وارد آن شوید

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس

آموزش نحوه فعال کردن سی دی کی بازی در اپیک گیمز ( Epic games )

به منظور فعال کردن سی دی کی بازی در اپیک گیمزکافیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

1-وارد اکانت خود شوید

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس

2-از منوی سمت چپ روی پروفایل خود و سپس زدن گزینه ی Redeem Code کلیک کنید.

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس

3-سپس صفه ای جدید نمایش داده میشود و با واردن کردن سی دی کی یا کد یا همان خرید گیفت کارت اپیک گیمز  و زدن گزینه ی Redeem محصول به Library شما اضاف شده و میتوانید دانلود را شروع کنید.

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس

دانلود برنامه اپیک گیمز و دریافت بازی چگونه است؟

در این مرحله ابتدا باید به صفحه‌ی اصلی استور باز گردید که آدرسش را بالاتر قرار داده‌ایم. در این صفحه بخشی به نام Free Games قرار دارد که بازی‌های رایگان فعلی و عناوینی را که در آینده رایگان می‌شوند، مشخص کرده است. البته یک سری عناوین به صورت جداگانه ممکن است رایگان شوند که آن را می‌توانید از طریق دنبال کردن اکانت اپیک استور در شبکه‌های اجتماعی مختلف متوجه شوید.

در این مرحله روی بازی‌ای که می‌خواهید دریافت کنید، کلیک کنید تا به صفحه‌ی مربوطش منتقل شوید. در صفحه‌ی مختص بازی یک دکمه وجود دارد که در قسمت پایین سمت راست اسلایدشوی مربوط به تصویر و ویدیو است. این دکمه سه حالت مختلف دارد؛ اول Get که با زدن آن مستقیم بازی را دریافت می‌کنید، دوم See Editions که شما را به فهرست نسخه‌های مختلف هدایت می‌کند و سوم See Offers که علاوه بر بازی اصلی محتواهای اضافه هم در این فهرست قرار دارد. در صورتی که مورد دوم یا سوم برای‌تان پیش آمد، در خود فهرست می‌توانید موارد رایگان را پیدا کنید که علامت Free در کنارشان درج شده است.

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس

پس از زدن دکمه‌ی Get وارد صفحه‌ی ثبت سفارش می‌شوید. در این قسمت تنها کاری که باید بکنید، کلیک روی دکمه‌ی سبز Place Order است و نیاز به انجام کار اضافه‌ای ندارید. سپس باید دوباره یک چالش دیگر برای تایید انسان بودن خود را رد کنید که شامل فقط یک تصویر است.

تبریک می‌گویم، حالا شما این بازی را به صورت رایگان و برای همیشه در اکانت خود در اختیار دارید. برای بازی کردن نیاز دارید که ابتدا کلاینت اپیک گیمز را دانلود کنید که از طریق کلیک روی دکمه‌ی Get Epic Games در سمت راست بالای صفحه‌ی اصلی استور قابل انجام است. پس از دانلود و نصب این کلاینت، وارد اکانت خود شوید و در نهایت با دانلود بازی مورد نظر، از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

آموزش پیدا کردن ریجن اکانت اپیک و لینک کردن اکانت به اپیک گیمز

نکته مهم: ریجن اکانت اپیک گیمز به ریجن اکانت کنسول شما (مانند پلی استیشن یا ایکس باکس) مرتبط نیست و ممکن است اکانت اپیک و اکانت کنسول شما ریجن های مختلفی باشند. در صورت تغییر ریجن اکانت اپیک گیمز به کشوری دیگر، ریجن کنسول شما هیچ تغییری نخواهد کرد.

www.epicgames.com/id/login

بعد از ورود، از طریق یکی از گزینه های زیر، وارد اکانتتان شوید.

* نکته: کاربران پلی استیشن: روی لوگوی پلی استیشن کلیک کنید و اکانت PSN خود را وارد کنید.

* نکته: کاربران ایکس باکس: روی لوگوی ایکس باکس لایو کلیک کنید و اکانت Xbox خود را وارد کنید.

* نکته: کاربران سایر کنسول ها و پلتفرم ها: روی لوگوی پلتفرم خود کلیک کنید و مشخصات اکانت مربوط به پلتفرم خود را وارد کنید.

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس

بعد از لاگین و ورود به اکانت و پنل کاربری وارد صفحه زیر می شوید:

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس
                                          صفحه مشخصات اکانت اپیک گیمز

کمی پایین تر و در قسمت Address میتوانید کشور و ریجن اکانت اپیک گیمز خود را مشاهده کنید.

در صورتی که ریجن اکانت شما قابل تغییر باشد، قسمت Region/Country به صورت زیر نمایش داده می شود:

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس
                                                                                   ریجن اپیک گیمز قابل تغییر

در صورتی که ریجن اکانت شما قابل تغییر نباشد، قسمت Region/Country به صورت زیر نمایش داده می شود:

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس
                                                                                  ریجن اپیک گیمز غیرقابل تغییرآموزش نحوه فعال کردن اکانتهای غیرفعال یا inactive  در اپیک گیمز :
گاهی پیش میاد که شرکت اپیک گیمز Epic Games برخی اکانتهای بازیکنان را به هر دلیلی غیرفعال میکند، البته خودشون میگن که بیشتر به خاطر ملاحضات امنیتی و جلوگیری از هک شدن اطلاعات بازیکنان این کار رو انجام میدن. قصد داشتم، اینجا در مورد این اتفاق کمی توضیح بدم و اینکه چطور این مشکل رو برطرف کردم.اول از هر چیز باید بگم که روند فعال کردن یک اکانت inactive شده، یکم زمانبر هست، پس لازم هست که در این مورد صبور باشید. دومین مطلب مهم این هست که بخش پشتیبانی شرکت اپیک گیمز، علیرغم لحن بیان خوبی که در نامه‌هاشون هست، یکم در این زمینه کند هستند. البته خودشون در ایمیل‌هایی که میفرستن، بیان میکنند که این روندی که شما میخواهید دنبال کنید، زمانبر است و باید در این مورد صبوری کنید. و البته این هم ذکر کنم که، بخاطر اینکه اپیک گیمز به کشور ایران ( سوریه، کوبا، کره شمالی و … ) اجازه دسترسی مستقیم نمیدهد، میتواند دلیل دیگری برای عدم پاسخگویی شفاف آنها باشد.خب، بعد از اینکه فهمیدید اکانتتون inactive شده (نمایش این پیام : Sorry, your account is inactive and may not login ) شما باید با شرکت اپیک گیمز تماس برقرار کنید و مساله را با آنها در میان بگذارید. برای برقراری ارتباط، ابتدا به سایت اپیک گیمز و بخش Help -> Contact us مراجعه کنید. در ادامه باید به این صفحه برسید :گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکسشرکت اپیک گیمز، برای اینکه هویت شما را بشناسد، یکسری اطلاعات را از شما میخواهد ، از جمله :

  • تاریخی که شما اکانت خود را ساخته‌اید. اگر تاریخ را دقیق نمیدانید، در هنگام ساختن اکانت، اپیک گیمز یک ایمیل برای شما ارسال کرده است. اگر آن ایمیل را از صندوق خود حذف نکرده باشید، میتونید به اون مراجعه کنید و تاریخ رو پیدا کنید. اگر هم پیدا نکردید، تاریخ حدودی را وارد کنید.
  • آیدی اکانتی که با آن بازی میکنید. این آیدی را هنگام بازی کردن قطعا مشاهده کرده‌اید.
  • رسید فاکتوری که قبلا از اپیک گیمز خرید کرده‌اید. این فاکتور، بعد از تکمیل خرید از فروشگاه اپیک، برای شما ایمیل شده است. این فاکتور شامل یک شناسه است که با یک حرف انگلیسی شروع و سپس ۹ رقم بعد از آن می‌آید.
  • بعضا افراد خریدهای خودشون رو یا با کارت انجام میدن، یا از طریق گیفت کارتها. اگر با کارت خرید کرده باشید، ۴ رقم آخر شماره کارت رو از شما میخوان. اگر با گیفت کارت انجام داده باشید، براشون توضیح بدید که از گیفت کارتها خرید کرده‌اید.
  • تاریخ آخرین باری که با اپیک گیمز بازی کرده‌اید.
  • آدرس Public IP Address شما که میتوانید از سایتهای مختلف از جمله این سایت ببینید. دقت کنید که از ف***رشکن یا وی***ان استفاده نکنید و مطمین باشید که آنها قطع هستند.

بعد از اینکه این اطلاعات را برای تیم پشتیبانی فرستادید، اپیک گیمز درخواست شما را بررسی میکند و جواب شما را از طریق ایمیل ارسال میکند. همانطور که در ابتدا هم گفتم، این یک روند زمانبر هست و نیاز هست که با بخش پشتیبانی مدارا کنید.

آموزش رفع تحریم اپیک گیمز

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس

در این آموزش میخوایم روشی رو به شما یاد بدیم که بدون استفاده از  ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن و برنامه های دیگر بدون محدودیت به تمامی بازی ها و امکانات برنامه اپیک گیمز دسترسی داشته باشید.
پس در ادامه همراه آموزش رفع تحریم اپیک گیمز باشید

 

توجه داشته باشید این روش روی پینگ شما و سرعت دانلود و اپلود اینترنت هیچ گونه تاثیری نمیگذارد و هم برای دانلود بازی ها و هم بازی کردن مناسب است !

خب بریم سراغ آموزش رفع تحریم اپیک گیمز :

ابتدا باید DNS زیر رو روی سیستم عامل خودتون ست کنید کار زیادی نمیخواد انجام بدید فقط کافیه مث اموزش زیر پیش برید :

  1. روی منوی Start کلیک کنید و سپس روی کنترل پنل (Control Panel) کلیک کنید.
  2. روی گزینه Network and Internet کلیک کنید.
  3. روی گزینه Change Adapter Settings کلیک کنید.
  4. روی شبکه وای‌فای یا شبکه LAN که به آن متصل هستید راست کلیک کنید و سپس Properties را انتخاب کنید.
  5. گزینه Internet Protocol Version 4 را انتخاب کنید.
  6. دکمه Properties را بزنید.
  7. اگر نشانی DNS وجود دارد آن را جایی یادداشت کنید و برای مراجعات بعدی نگه دارید. سپس آنها را پاک کنید.
  8. نشانی 178.22.122.100 و 185.51.200.2 را در بخش‌های مربوط به DNS وارد کنید

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس

  • دکمه OK را بزنید و پنجره را ببندید.
  • مرورگر خود را ری‌استارت نمایید.

خب حالا فقط کافیه که برنامه ی اپیک گیمز رو باز کنید و بدون محدودیت استفاده بکنید و لذت ببرید !

آموزش حل مشکل لگ یا کاهش پینگ در اپیک گیمز

روش های کاهش پینگ اپیک گیمز

اگر در زمان انجام بازی‌های آنلاین با مشکل وقفه مواجه هستید ، این امکان وجود دارد که پینگ شما بیش از اندازه بالا باشد. پینگ یک واحد اندازه گیری برای سرعت اتصال شما، یا به طور دقیقتر مدت زمان تاخیر اتصال به اینترنت است.

خیلی از مردم تصور می‌کنند که معیار یک اینترنت سریع و پاسخگو تنها بر اساس سرعت دانلود و آپلود سنجیده می‌شود، اما موضوع فراتر از اینها است. یکی از مشخصه‌های سنجش کیفیت دسترسی به اینترنت پینگ است که به زمان پاسخگویی یک اتصال اینترنتی مربوط می‌شود. اگر شما یک پینگ 98ms (میلی ثانیه) داشته باشید، این نشان دهنده زمانی است که طول کشیده تا کامپیوتر شما به درخواست یک کامپیوتر دیگر پاسخ دهد.

  • خب میریم سراغ روش های کاهش پینگ :
  • استفاده از DNS :

یکی از راه هایی که میتوان با استفاده از آن پینگ خود را کاهش داد استفاده از DNS است .

DNS ها را هم به صورت پولی هم رایگان میتوان دریافت کرد .

چند نمونه از دی ان اس های رایگان :

DNS سرویس اولیه: 208.67.222.222
DNS سرویس ثانویه: 208.67.220.220

DNS اولیه:  8.8.8.8
DNS ثانویه: 8.8.4.4

DNS اولیه: 8.26.56.26
DNS ثانویه:8.20.247.20

امیدوار هستیم این آموزش مورد پسند شما کاربر گرامی قرار گرفته باشد تحریرهه  فروشگاه گیفت مکس در این آموزش تمام سعی خودرا کرده است تا بصورت آسان و بدون هیچ پیچیدگی برخلاف سایر آموزشهای سایتهای دیگر بطور کامل و دقیق و آسان این آموزش رو در اختیار شما قراردهد، درصورت نیاز به خرید گیفت کارت اپیک گیمز  | خرید epic games  |خرید گیفت کارت ارزان انواع گیفت کارتهای معبر با بهترین نرخ توصیه میکنیم فروشگاه گیفت مکس را در لیست سایتهای مورد انتخاب جهت خرید  قرار بدهید بدون واسطه و مستقیم از تامین کننده خرید کنید  .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *