×
سئوالات متداول و حل مشکلات پابجی موبایل

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

سئوالات متداول و حل مشکلات پابجی موبایل

درباره پابجی و پاسخ به سوالات پابجی موبایل با گیقت مکس همراه باشید.

امروز به تعدادی از سوالات درباره پابجی موبایل پاسخ می دهیم. شاید این سوالات از سوالات شما هم باشد و به شما در این زمینه کمک کند.

بازی پابجی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این بازی در سبک بتل رویال، پس از انتشار طرفداران زیادی را جذب خودش کرد و باعث شد بازی های دیگری در این سبک و با الگو گرفتن از گیم پلی آن ساخته شوند. در این بازی ۱۰۰ بازیکن به صورت تک نفره یا گروهی، از یک هواپیما به یک جزیره فرود می آیند. این بازیکنان باید از منابع موجود در جزیره استفاده کنند و رقیبان خود را از بین ببرند به طوری که آخرین فرد یا گروه باقی مانده در جزیره باشند.

خرید یوسی و الیت بازی پابجی موبایل در سریعترین زمان ممکن در گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت بدون واسطه و مستقیم از پخش کننده خرید کنید .

گیفت کارتپابجی موبایل -گیفت مکس

 

آیا می توانم بدون ذخیره بازی روی شبکه اجتماعی (مثل گوگل پلی) پابجی موبایل را بازی کنم؟

بله می توانید در حالت مهمان بازی کنید. اما در صورتی که بازی را از روی گوشی خود حذف کنید و یا گوشی خود را عوض کنید، بازی و پیشرفت های شما از بین می رود. بنابراین حتما بازی را ذخیره کنید.

 

اکانت من در حالت مهمان بوده است و اکنون حذف شده است آیا می توانم آن را بازگردانی کنم؟

اکانتی که ذخیره نشده باشد و روی حالت مهمان باشد، پس از حذف شدن قابلیت بازگردانی ندارد و شما نمی توانید از پیشرفت های خود در آن محافظت کنید. بنابراین راهی برای بازگردانی اکانت حذف شده در حالت مهمان وجود ندارد. حتما اکانت خود را روی یکی از شبکه های اجتماعی موجود در بازی ذخیره کنید.

گیفت کارت پابجی موبایل -گیفت مکس

پابجی موبایل روی گوشی من اجرا نمی شود، مشکل از چیست؟

ابتدا پیش نیاز های بازی که به صورت زیر هستند را در نظر بگیرید:

برای سیستم عامل اندروید : حداقل اندروید ۵.۱ و رم حداقل ۲ گیگ

برای سیستم عامل آی او اس : آی او اس نسخه ۹ و حداقل رم ۱ گیگ

 

اگر تلفن همراه شما پیش نیاز های بالا را داراست موارد زیر را چک کنید:

-فایل بازی دانلودی و دیتای آن کامل دانلود شده باشد و سالم باشد.

-اتصال اینترنت خود را چک کنید.

حل مشکل وارد نشدن به پابجی موبایل برای اندرویدی‌ها :

فیلتر کردن به معنای محدود کردن دامنه اینترنتی شما است به طوری که هر گوشی موبایل از یک آیپی اختصاصی استفاده می‌کند و این آیپی، دامنه شما در اینترنت است.

زمانی که این دامنه توسط پایگاه‌های داده اینترنتی کشور محدود می‌شود، دیگر شما نخواهید توانست به بازی یا صفحه اینترنتی مورد نظر وارد شوید.

اما یک راه حل برای دور زدن فیلترینگ وجود دارد که مشکل وارد نشدن به بازی پابجی موبایل را به طور کامل برطرف می‌کند به طوری که شما می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن، دامنه اتصالی خود را عوض کنید و از یک دامنه اتصالی آزاد استفاده کنید تا تمام محدودیت‌های شما از بین برود.

با این راه حل‌هایی که در ادامه بررسی خواهیم کرد شما پاسخ مناسبی برای سوال “چرا پابجی موبایل وارد بازی نمی‌شود؟ ” پیدا خواهید کرد که این راه یکی از راه حل‌های اصلی برای رفع مشکل وارد شدن به پابجی موبایل است.

همچنین یک سری از سایت های خارجی در رابطه با وارد نشدن بازی پابجی موبایل به بازی مقالاتی اراعه داده اند نظی وب سایت theverge که میتوانید ان ها را نیز مطالعه نمایید اما ما راه کار هایی را در قسمت پاببن به شما بیان خواهیم داشت .

چرا پابجی موبایل وارد بازی نمی‌شود ؟ و راه حل ان چیست ؟

راه حل اول :

برای عوض کردن آدرس آیپی خود می‌توانید از اپلیکیشن Next DNS استفاده کنید.

اپلیکیشن Next DNS این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا شما به یک آیپی آزاد و بدون فیلتر وصل شوید تا تمام محدودیت‌های فیلتری شما از بین برود.

از آنجا که بازی پابجی نیز از طرف کشور ایران فیلتر شده است شما باید قبل از اجرای بازی، وارد اپلیکیشن Next DNS شوید و فیلتر شکن را روشن کنید.

سپس چند لحظه صبر کنید تا آدرس آیپی شما عوض شود و با آبی شدن چراغ فیلتر شکن آدرس آیپی شما با موفقیت عوض می‌شود و شما می‌توانید بدون هیچ گونه محدودیتی از بازی پابجی استفاده کنید.

راه حل دوم:

اگر بنابر هر دلیلی به اپلیکیشن Next DNS دسترسی نداشته باشید، می‌توانید مراحل این قسمت را انجام دهید تا فیلتر بازی پابجی شما به صورت همیشه از بین برود.

نکته مهم: همه اپلیکیشن‌هایی که در گوشی استفاده می‌کند باید از گوگل پلی دانلود کنید چرا که اگر از سایت‌های نامعتبر اقدام به دانلود اپلیکیشن‌های مختلف کنید می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

برای رفع فیلتر باید وارد گوگل پلی خود شوید و سپس اپلیکیشن (DSN Changer (not root 3G/WIFI را در قسمت سرچ گوگل پلی جستجو کنید.

بعد از کلیک بر روی آیکون اپلیکیشن اقدام به دانلود اپلیکیشن کنید و سپس منتظر بمانید تا دانلود به اتمام برسد و سپس اپلیکیشن (DSN Changer (not root 3G/WIFI  را روی گوشی خودتان نصب کنید.

سپس وارد اپلیکیشن شوید و مجوزهای لازم را تایید کنید تا اپلیکیشن به صورت کامل برای شما باز شود، این مجوزها به خاطر دسترسی اپلیکیشن به قسمت آیپی دستگاه شما است و اگر اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کنید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

سپس وارد قسمت Cloudflare DNS شوید و ۱.۱.۱.۱ را به جای قسمت خالی وارد کنید و سپس گزینه ریستارت را انتخاب کنید تا گوشی شما با اپلیکیشن ارتباط برقرار کند.

پس از کامل شدن چراغ فیلتر شکن شما می‌توانید به راحتی از بازی پابجی استفاده کنید و دیگر مشکل وارد نشدن به بازی پابجی موبایل را تجربه نکنید.

از این روش به عنوان یکی از روش‌های حل مشکل وارد نشدن به پابجی موبایل استفاده می‌شود که در بین کاربران بسیار محبوب است.

در بیشتر مواقع این روش یکی از مطمعن طریق روش‌های رفع تحریم و فیلتر بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف است و شما می‌توانید برای رفع فیلتر اپلیکیشن‌های دیگر نیز از این ابزار استفاده کنید.

هر دو اپلیکیشن نام برده شده، در گوگل پلی موجود است و می‌توانید به راحتی دانلود و استفاده کنید و سعی کنید بازی یا اپلیکیشن‌های مختلف را از سایت‌های نامعتبر دانلود نکنید چرا که با این کار امنیت گوشی شما بسیار پایین خواهد آمد.

 

رفع مشکل اجرا و وارد نشدن پابجی روی سیستم کامپیوتری:

بسیاری از کاربران از شبیه سازهای مختلفی برای اجرای بازی پابجی روی کامپیوتر استفاده می‌کنند اما با مشکل اجرا نشدن بازی پابجی مواجه می‌شود. و با این سوال روبرو میشوند که چرا پابجی موبایل وارد بازی نمی‌شود ؟

برای اینکه تمام محدودیت‌های بازی پابجی را روی سیستم کامپیوتری خود از بین ببرید، پیشنهاد می‌کنم ادامه مقاله را مطالعه کنید.

همه سیستم‌های دیجیتالی جهان برای متصل شدن به اینترنت جهانی به یک آیپی یا دامنه نیاز دارند اما این دامنه‌ها بنابر هر دلیلی در کشور ایران محدود می‌شوند و اجازه دسترسی به تمام سایت‌ها و بازی‌های جهان را ندارید اما شما می‌توانید با استفاده از DNS ها سیستم‌های فیلترینگ را دور بزنید و تمام محدودید‌های اعمال شده را بی اثر کنید.

بازی پابجی یک بازی آنلاین است که از سرورهای مختلفی استفاده می‌کند اما متاسفانه این سرورها در ایران فیلتر شده‌اند و شما برای دسترسی به این سرورها نیاز دارید آیپی خود را تغییر دهید.

آیپی‌ها به شما کمک می‌کنند تا به سرور اصلی بازی متصل شوید و از تمام امکانات بازی به صورت آنلاین استفاده کنید.

آیپی لوازم دیجیتالی مانند شماره تلفن هر فرد، کاملا اختصاصی است و شما باید از آیپی خود به خوبی مراقبت کنید تا مورد سوء قصد سود جویان قرار نگیرید.

مشکل در بازی پابجی موبایل :  Server is Busy

پابجی استراتژی‌های بسیار زیبایی را برای جذب بازیکنان به خود به کار برد. یکی از این استراتژی‌های موفقیت‌آمیز که باعث شد میزان بازیکنان این بازی بیش از تصور شود، قابلیت اجرای این بازی بر روی گوشی‌های هوشمند بود. این نسخه بازی به صورت رایگان این امکان را به بازیکنان می‌داد تا بتوانند در مکان و زمانی وارد بازی شوند.

ناگفته نماند که نسخه دسکتاپی این بازی به صورت پولی در دسترس عموم قرار گرفت که همین موضوع باعث شد تا عده بیشتری به نسخه رایگان موبایل بازی پابجی روی آورند. از همین رو در زمان اجرای بازی، بازیکنان با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که به راحتی قایل حل نیستند.

تغییر سرور بازی پابجی موبایل

در این روش شما می‌توانید با انتخاب دیگر سرورها مشکل خود را مرتفع کنید. اگر با این مشکل روبه‌رو شدید در سمت راست – پایین صفحه نمایش بر روی آیکون کره زمین کلیک کنید تا بتوانید سرورهای دیگری را برای بازی‌کردن انتخاب کنید.

گیفت کارت پابجی موبایل -گیفت مکس

در ادامه به یکی از مشکلات عمده، مشکل Server is Busy است که در هنگام ورود به بازی نمایش داده می‌شود. این ارور در حقیقت به دلیل شلوغ‌بودن سرورهای بازی پابجی نمایش داده می‌شود که در ادامه قصد داریم راه حل هایی برای حل این مشکل خدمت شما عرض کنیم.

  • تغییر DNS

یکی از راه حل ها برای حل مشکل شلوغی سرور پابجی، تغییر DNS است. برای انجام این کار در بایستی DNS (دی ان اس) را در گوشی هوشمند خود تغییر دهید. برای انجام این کار دو راه وجود دارد. راه اول، نصب برنامه DNS Changer است. شما با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی آدرس DNS را تغییر دهید. آدرس سرورهایی که می‌توان برای حل این مشکل جایگزین کردن آدرس‌های سرور‌های زیر می‌باشد.

  • DNS Server 1: 1.1.1.1
  • DNS Server 2 : 1.0.0.1
گیفت کارت پابجی موبایل -گیفت مکس
                                                            تغییر DNS – حل مشکل Server is Busy در پابجی موبایل
گیفت کارت پابجی موبایل -گیفت مکس
                                                             تغییر DNS – حل مشکل Server is Busy در پابجی موبایل

که این آدرسها توسط CloudFlare ارائه شده‌اند. آدرس‌های دیگری هم وجود دارد که می‌توانید با یک جست‌وجو ساده در گوگل به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت پابجی موبایل -گیفت مکس

ریست کردن مودم (تغییر IP)

یکی دیگر از روش‌ها تغییر IP دستگاه است که اگر تغییر DNS مشکل شما را حل نکرد بهتر است که IP خود را تغییر دهید. اگر برای اتصال به اینترنت به مودم متصل شده اید بایستی که مودم را ریست کنید و اگر هم از دیتا گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید، بایستی گوشی خود را بر روی حالت (Flight Mode) فعال کنید و بعد از چند ثانیه آن را غیرفعال کنید. با این کار IP دستگاه شما تغییر می‌کند.

بازی من آپدیت نمی شود، باید چکار کنم؟

مطمئن شوید که فضای ذخیره سازی کافی دارید در صورتی که فضا کافی نبود، مقداری فضا خالی کنید تا بازی بتواند آپدیت شود.

اتصال خود به اینترنت را چک کنید.

 

بازی خود به خود خارج می شود، چکار کنم؟

-نرم افزار ها و بازی هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند را ببندید.

– رزولیشن و گرافیک بازی را در بخش تنظیمات پابجی کاهش دهید.

-مطمئن شوید اینترنت قطع نشده و با سرور بازی در ارتباط هستید.

-مطمئن شوید تلفن همراه شما با پیس نیاز های اجرای بازی مطابقت داشته باشد.

 

اگر چت صوتی  در بازی کار نکند چه کار کنیم؟

به بازی دسترسی به میکروفون برای ارسال صدا را بدهید. مطمئن شوید که بلندگو ها و میکروفون تلفن همراه شما سالم هستند.

 

در هنگام بازی پابجی موبایل باتری تلفن همراهم زود خالی میشود آیا راه حلی وجود دارد؟

تنها راه حل موجود در بازی برای کاهش مصرف باتری و کاهش گرم شدن تلفن همراه، کاهش دادن تنظیمات گرافیک در تنظیمات بازی است.

 

چگونه می توانم یوسی و الیت پابجی را خریداری کنم؟

شما می توانید با اطمینان و به سرعت اقدام به خرید های درون برنامه ای بازی پابجی موبایل از سایت گیفت مکس ،  مرجع تخصصی خرید گیفت کارتو انواع کارتهای معتبر ، جم را تهیه کنید. ابتدا وارد سایت گیفت کارت گیفت مکس شوید و از بین بسته های موجود خرید خود را انجام دهید. با خرید جم بازی پابجی از بازی خود لذت ببرید.

 

اگر میخواهید بازی پابجی را به خوبی آموزش ببینید و در بازی موفق باشید حتما از شبیه سازهای اندروید برای بازی کردن استفاده کنید.

شاید به عنوان یک تقلب دیده شود، اما یک شبیه ساز رسمی برای PUBG Mobile وجود دارد که در سال 2018 به نام Tencent Gaming Buddy منتشر شده است و دقیقا همان بازی موبایل است با این تفاوت که با موس و کیبورد امکان بازی فراهم شده است.

دانلود شبیه ساز Tencent Gaming Buddy

بله ممکن است با خود فکر کنید که اگر می خواهید در رایانه بازی کنید، نسخه اصلی PUBG را دریافت می کنید. اما شبیه ساز چندین مزیت دارد.

این برنامه رایگان است. در صورتی که نسخه رایانه PUBG بر خلاف رقیب خود Fortnite پولی است. این شبیه ساز بازی PUBG Mobile را اجرا می کند، که همیشه رایگان بوده است.

همچنین با وجود قابلیت Cross-Platform این امکان وجود دارد که بازیکن با دوستان خود که موبایل دارند به رقابت بپردازد.

البته این باعث می شود تا مسابقه با دیگر بازیکنان که از طریق رایانه وصل شده اند انجام شود و هم تیمی های بازیکن که با موبایل بازی می کنند بازی سخت تری تجربه کنند.

آخرین مزیت Tencent Gaming Buddy، دسترسی ساده و آسان تر آن است.

اجرای بازی از طریق این شبیه ساز نسبت به بازی اصلی بسیار سریع تر و راحت تر است و برای کسانی که سیستم قدرتمندی برای اجرای بازی اصلی ندارند می تواند گزینه مناسبی باشد.

امیدواریم که از ترفندها و آموزش بازی پابجی موبایل استفاده کرده باشید و برای بازی بهتر برای شما کاربردی بوده باشد.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *