×
نحوه تشخیص ریجن  Region پلی استیشن PS4

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

نحوه تشخیص ریجن Region پلی استیشن PS4

با توجه به گستردگی استفاده از ریجن Region در کنسول PS4 در این آموزش بصورت کلی قصد داریم بصورت ساده و تصویری نمایش دهیم که ریجن چیست و چگونه میتوان ریجن اکانت ps4 یا کشور اکانت (حساب کاربری) کنسول خود را مشاهده کنیم و نسبت به همان ریجن گیفت کارت مورد نظر را خریداری نماییم.

این آموزش ساده تصویری را برای آن دسته از کسانی که ریجن اکانت خود را نمی دانند فراهم آورد. لطفا تا انتهای آموزش همراه ما باشید تا در خرید گیفت کارت به مشکل خاصی برخورد نکنید.

  • وارد سایت پلی استیشن می شویم. آدرس https://www.playstation.com می باشد.
  • پس از باز شدن سایت بر روی کلید Sign In موجود در بالا سمت راست صفحه کلیک کرده.

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

پس از هدایت به صفحه Sign In، کادر زیر نمایش داده می شود که اطلاعات PSN اکانت شما که حاوی ایمیل شما و رمز عبور شما می باشد را در ورودی ها می گیرد. در نظر داشته باشید که اطلاعات را بصورت صحیح وارد نمایید و در پس از تایید I’m not a robot بر روی کلید آبی رنگ Sign In کلیک فرمایید.

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

حال پس از ورود موفقیت آمیز شما به اکانت psn خود مجددا به صفحه اصلی سایت پلی استیشن هدایت می شوید، بر روی منوی Store در بالا رفته و از زیر منوی باز شده گزینه Shop Now را کلیک کنید (اینجا مسیر Store پلی استیشن هست).

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

پس از ورود به PlayStation STORE در بخش بالا سمت راست اطلاعات حساب کاربری شما را در ابتدا بصورت متنی نوشته که پس از کلیک روی آن زیر منوهای حساب کاربری psn باز شده. بر روی Account Settings کلیک می کنیم. (تصویر زیر)

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

 

پس از ورود به بخش Account Settings در بخش سمت چپ شاهد بخش های اصلی تنظیمات اکانت psn خود می باشید. بر روی گزینه Account Details کلیک کرده که با کمی اسکرول به سمت پایین شاهد قرارگیری بخش Location در اکانت psn خود می باشید. مثلا در تصویر زیر شما شاهد هستید که اکانت مربوط به ایالات متحده آمریکا United States می باشید و ایالت، شهر و زیپ کد آن قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که کشور اکانت شما همیشه حین ساخت psn ایدی قابل تغییر هست و پس از ثبت کامل امکان تغییر کشور نیست !

 

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

کلیه افرادی که قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت psn ، گیفت کارت ps4 را دارند تاکید میکنیم که پیش از خرید حتما کشور / ریجن psn خود را طبق آموزش بالا بررسی کرده و سپس با توجه به همان کشور نسبت به خرید گیفت کارت مورد نظرشان اقدام کنند.

گیفت مکس هیچگونه تعویضی پس از تحویل نهایی کد گیفت کارت خریداری شده ، انجام نخواهد داد. 

فروشگاه گیفت مکس ، جهت تکمیل بخش کنسول PS4 برای اکثر ریجن های مهم و پر استفاده ای چون آمریکا ، انگلیس ، امارات و اروپا بصورت اختصاصی فروش گیفت کارت psn را راه اندازی کرده است.

 

  • Region 1: امریکا و کانادا
  • Region 2: اروپا، ژاپن، خاورمیانه و آفریقای جنوبی
  • Region 3: آسیای شرقی
  • Region 4: آمریکای لاتین و استرالیا
  • Region 5: روسیه و آفریقا
  • Region 6: چین

گیفت کارت پلی استیشن -گیفت مکس

نقشه محدوده ریجن های پلی استیشن

تشخیص ریجن دستگاه با استفاده از مدل دستگاه:

مدل دستگاه در پلی استیشن معمولا بصورت یک عبارت به شکل CUH-XXXXH میباشد.

ریجن دستگاه پلی استیشن در این عبارت بصورت زیر میباشد:

  • CUH-XX15H : ریجن ۱ آمریکا و کانادا
  • CUH-XX00H : ریجن ۲ ژاپن
  • CUH-XX16H : ریجن ۲ اروپا، امارات و ایران
  • CUH-XX06H : ریجن ۳ – آسیای شرقی
  • CUH-XX18H : ریجن 3 کره جنوبی

انتخاب گیفت کارت مناسب بر اساس ریجن پلی استیشن:

خوشبختانه انتخاب گیفت کارت برای شارژ حساب PSN هیچ ارتباطی با ریجن دستگاه ندارد و فقط به کشور انتخاب شده در هنگام ساخت اکانت بستگی دارد.

برای مثال اگر در هنگام ساخت اکانت کشور امریکا را انتخاب کرده اید، دقت نمایید نمیتوانید از گیفت کارت امارات استفاده کنید. چرا که حتی واحدهای پول هم مختلف هستند.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *