×
رفع ارور اپدیت گوگل پلی سرویس

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

رفع ارور اپدیت گوگل پلی سرویس

ارور اپدیت گوگل پلی

رفع ارور اپدیت گوگل پلی سرویس

یکی از دلواپسی های کاربران گوگل پلی ، عدم عملکرد آپدیت گوگل پلی برای دستگاه های اندروید می باشد که هنگام آپدیت گوگل پلی با ارورهای گوناگونی مواجه می شوند که اکثر کاربران هم برای رفع این خطا با مشکل مواجه هستند.  ناتوانی در عدم رفع ارور آپدیت گوگل پلی باعث می شود کاربران از بسیاری از قابلیت های اندروید بی بهره بمانند اینجاست که این سوال برای هر کاربری پیش می آید که چگونه باید مشکل و ارور آپدیت گوگل پلی را از بین ببرند.  عدم عملکرد صحیح گوگل پلی استور یکی از مشکلات بزرگ برای دستگاه های اندروید بشمار می آید که ضرورت دارد برای رفع این مشکل اقدام نمایید.

چرا که این مشکل ممکن است در برنامه های کاربردی گوگل نظیر گوگل مپ ، پلی استور ، کروم و برنامه های دیگر مشکلاتی ایجاد کند و باعث از کار افتادن این برنامه ها گردد.

به همین منظور در این مقاله می خواهیم شما را با مشکلات آپدیت Google Play Services آشنا کنیم و پس از بررسی مشکل آپدیت گوگل پلی سرویس ، راه حل مناسبی برای رفع آن در اختیارتان قرار دهیم.  خرید گیفت کارت گوگل پلی

با توجه به توضیحاتی که داده شد این گونه نیست که مشکل آپدیت گوگل پلی سرویس برای تمام کاربران اندروید اتفاق بیفتد حتی ممکن است خیلی از کاربران اندروید هیچگاه با این ارورها مواجه نشوند . در واقع این مطلب برای کاربران گوشی های اندرویدی است که در هنگام آپدیت گوگل پلی سرویس با ارور و خطای عدم آپدیت سرویس های گوگل پلی مواجه می شوند. پس با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی   و انواع گیفت کارت  قانونی همراه باشید .

ارور آپدیت گوگل پلی سرویس

دلیل از کار افتادن گوگل پلی سرویس در ایران چیست؟

مهم ترین دلیل ایجاد ارورهای آپدیت گوگل پلی سرویس برای کاربران اندروید ، تحریم های تایید شده توسط ایالات متحده آمریکا علیه ایران است.

تحریم گوگل پلی در ایران

چگونه تحریم گوگل پلی را برداریم

تنها راه برای رهایی از مشکل تحریم ها علیه ایران می تواند استفاده از آی پی غیر از ایران باشد که با قرار دادن آی پی خود به غیر از ایران می توانید هویت اصلی خود را از شرکت گوگل مخفی نگه دارید.

هنگامی که گوگل هویت واقعی شما را شناسایی نکند تا حدودی می توانید از ارورهای آپدیت گوگل پلی سرویس در امان باشید و از سایر برنامه های گوگل پلی استور استفاده کنید.

رفع مشکل آپدیت گوگل پلی سرویس

روش های گوناگون برای جلوگیری از ارورهای ناشی از آپدیت گوگل پلی سرویس

  • همانطور که گفته شد یکی از روش های رایج که اکثر کاربران می توانند برای دور شدن از مشکلات آپدیت سرویس گوگل پلی استفاده کنند ، استفاده از تغییر آی پی برای مخفی کردن هویت اصلی خود از شرکت گوگل است اما برخی از کاربران اعتقاد دارند که امنیت کامل در این نوع ابزارها وجود ندارد به این منظور روش دیگری را پیش روی شما قرار خواهیم داد.
  • روش ساده تر برای از بین بردن ارور آپدیت سرویس گوگل پلی استفاده از برنامه هایی است که مطابق با این وضعیت برنامه نویسی و طراحی شده اند. شما با نصب این برنامه روی تلفن همراه خود قادر هستید آخرین نسخه آپدیت گوگل پلی سرویس را دریافت کنید.

پس از آپدیت و بروز رسانی گوگل پلی سرویس ، تمام ارورهای موجود پاک خواهد شد و به راحتی می توانید از برنامه های گوگل پلی استور استفاده کنید.

نکته : دقت کنید همه برنامه هایی که برای گوگل پلی سرویس ارائه شده اند جایز نیستند زیرا امنیتی که باید برای گوگل پلی سرویس فراهم کنند در آن ها دیده نشده است. بنابراین باید از برنامه هایی استفاده کنید که شناخته شده و مورد تایید قرار گرفته اند.

طبق گزارشات بدست آمده می توان برنامه Google play services updater را به عنوان یکی از برنامه های شناخته شده به شما معرفی کرد که امنیت بسزایی را در بردارد.

نحوه رفع مشکل آپدیت Google Play Services

  • ابتدا برنامه Play Services info را دانلود کنید و روی تلفن همراه خود نصب نمایید.
  • پس از این که برنامه ی Play Services info را اجرا کردید سپس گزینه ی APK MIRROR را انتخاب نمایید.
  • بعد از آن صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا قسمت All Versions قابل مشاهده شود.
  • پس از جستجو در لیست ٬ جدیدترین نسخه بروز گوگل پلی سرویس را انتخاب کنید.

توجه : بهتر است برای اپدیت سرویس گوگل پلی از انتخاب نسخه های بتا Beta صرف نظر کنید.

  • پس از ورود به صفحه بعدی ، به قسمت پایین صفحه بروید و در بخش Download نسخه متناسب با تنظیمات سیستم تلفن همراه خود را گزینش کنید.
  • با نصب نسخه ی جدید ، به راحتی می توانید مشکل آپدیت گوگل پلی سرویس را در تلفن همراه خود برطرف کنید.

 اگر گوگل پلی غیر فعال شده است. با آموزش زیر مشکلات ناشی از کار افتادن گوگل پلی را بر طرف کنید:

با فورس استاپ کردن برنامه گوگل پلی و راه اندازی مجدد آن می توانید به مشکلات گوگل پلی استور خاتمه دهید. 

 

  • ابتدا در تنظیمات گوشی خود وارد شوید.
  • روی گزینه Apps، Applications یا App Manager کلیک کنید.
  • بعد از آن به قسمت تب All (مشاهده همه برنامه ها) بروید.
  • لیست برنامه ها را مشاهده کنید و برنامه Google Play Store را انتخاب کنید.
  • گزینه Force Stop (توقف اجباری) ظاهر می شود ٬ روی آن کلیک کنید.
  • سپس وارد هوم اسکرین گوشی اندرویدی خود شوید و برنامه گوگل پلی استور را مجددا اجرا کنید.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *