×
انواع گیفت کارت به طور خلاصه

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

انواع گیفت کارت به طور خلاصه

گیفت کارت‌های اپل

شرکت اپل در 1 آوریل 1976 در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفرنیای آمریکا توسط استیو جابز، استیو وزنیاک و رونالد وین ایجاد شد این شرکت در دهه 70 میلادی با ایجاد رایانه‌های اپل 1، اپل 2، اپل 3 و مکینتاش به گسترش کامپیوترهای شخصی کمک فراوانی کردند.

کمپانی اپل به دلیل تولید محصولات سخت افزاری با کیفیت و نوآورانه بسیار معروف می‌باشد محصولاتی از قبیل آیفون، آیپد، آیپاد، اپل واچ، اپل تیوی، ای‌مک و مک بوک.

همچنین این شرکت دارای نرم افزارهایی از قبیل آیتونز، آی‌بوک استور، اپ استور و اپل موزیک می‌باشد سرویس‌های پولی که در این نرم افزارها ارائه شده است را کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت‌های آیتونز استفاده کنند.

با خرید گیفت کارت‌های این شرکت شما می‌توانید نرم افزارهای غیر رایگان را از اپ استور دریافت نمایید، از آیتونز موسیقی گوش دهید، کتاب الکترونیکی بخوانید و حق اشتراک اپل موزیک را پرداخت نمایید.

در بخش خرید گیفت کارت ایتور شما می‌توانید گیفت کارت‌های 5، 10، 15، 20 و 50 دلاری اپل را خریداری کنید. توجه داشته باشید که تمامی گیفت کارت‌ها دارای اسکن می‌باشند و با استفاده از حسابهای معتبر خریداری شده اند.

گیفت کارت‌های گوگل

گوگل در چهارم سپتامبر 1998 توسط لری پیج و سرگئی برین به منظور جستجو در وب، تبلیغات و رایانش ابری تاسیس شد. این شرکت صاحب برنامه‌های اینترنتی جی‌میل، گوگل پلاس، یوتیوب و دابل کلیک می‌باشد همچنین صاحب یکی از بزرگترین سیستم عامل‌های جهان به نام آندروید می‌باشد و مرورگر گوگل کروم یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این شرکت می‌باشد.

گوگل نیز به کاربران گیفت کارت‌های مخصوص خود را به نام گیفت کارت گوگل پلی ارائه می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید بین هزار موسیقی از هزارن خواننده به گشت و گذار بپردازید، کتاب الکترونیکی تهیه کنید و فیلم و سریال تماشا کنید.

همچنین با خرید گیفت کارت گوگل پلی شما امکان استفاده از نرم افزارهای پولی موجود در گوگل پلی را خواهید داشت.

گیفت کارت گوگل پلی -گیفت مکس

گیفت کارت‌های آمازون

آمازون شرکتی آمریکایی است که در سال 1994 توسط جف بزوس با هدف فروش کتاب به صورت آنلاین راه اندازی شد و رفته رفته بر تنوع محصولات این شرکت افزوده شد و علاوه بر فروش کتاب، گجت‌های الکترونیکی، لوازم صوتی و تصویری، وسایل خانه، لباس، مواد غذایی، موسیقی و … به لیست محصولات این شرکت افزوده شد.

در حال حاضر آمازون به عنوان بزرگترین خرده فروشی جهان با دارا بودن میلیون‌ها قلم کالا، خدمات خود را به اکثر کشورهای جهان ارائه می‌کند.

این شرکت گیفت کارت‌های ویژه خود را ارائه کرده است که با کمک آن می‌توانید اکانت خود را به میزان اعتبار گیفت کارت شارژ کنید و از سایت آمازون خرید نمایید.

تمامی گیفت کارت‌ها دارای کد ووچر بوده و بدون تاریخ انقضا ارائه می‌گردد. | خرید giftcard   | خرید گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت‌های مایکروسافت

در چهارم آوریل 1975 شرکت مایکروسافت توسط بیل گیتس در شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا بنا نهاده شد. این شرکت بزرگترین کمپانی ارائه کننده نرم افزارهای رایانه‌ای در دنیا می‌باشد از مهمترین تولیدات این شرکت؛ ویندوز، آفیس، اینترنت اکسپلورر می‌باشند.

مایکروسافت نیز مانند سایر شرکت‌ها به منظور استفاده از برنامه و بازی‌های موجود در ویندوز استور گیفت کارت‌هایی را ارائه کرده است که با استفاده از این گیفت کارت‌ها می‌توانید برای ویندوز و وینفون، نرم افزار و بازی خریداری کنید و از آپدیت‌های آن بهره مند شوید.

گیفت کارت‌های ارائه شده توسط این شرکت در قیمت‌های متنوعی قابل خرید می‌باشد.

گیفت کارت‌های ایکس باکس

در سال 2001 مایکروسافت با ساخت کنسول ایکس باکس رسماً وارد نبرد کنسول‌های بازی با سونی و نینتندو شد و حالا از رونمایی ایکس باکس 16 سال میگذرد و مایکروسافت آخرین نسل ایکس باکس به نام اسکورپیو را معرفی نموده است.

با استفاده از ایکس باکس لایو شما قادر خواهید بود که به صورت آنلاین با هر شخصی در هر کجای دنیا بازی کنید، موسیقی گوش بدهید و فیلم و سریال مشاهده نمایید. برای بهره مندی از این قابلیت‌ها شما نیاز به تهیه گیفت کارت‌های ویژه ایکس باکس دارید.

در بخش خرید گیفت کارت سایت شما می‌توانید گیفت کارت‌های ایکس باکس را خریداری نمایید.

با ما همراه باشید

برچسب ها :


مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *