×
ترفندهای بازی پابجی موبایل pubg mobile

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

ترفندهای بازی پابجی موبایل pubg mobile

ترفندهای بازی پابجی موبایل pubg mobile

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در بازی PUBG mobile از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این است که بازیکنان چگونه حرکت می کنند و مکانیزم reflex به چه شکل می باشد ! من در این مطلب تصمیم دارم که در رابطه با نحوه حرکت و همچنین مکانیزم reflex بازیکن در بازی پابجی موبایل صحبت کنم.

ترفندهای بازی پابجی موبایل pubg mobile

این دو مکانیزم در بازی پابجی موبایل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر بازیکنان بتوانند هر دوی آن‌ها را رعایت کنند به راحتی به یکی از حرفه ای در بازی پابجی موبایل تبدیل خواهند شد، در ادامه با من همراه باشید.

  • Bunny Hopping

اکثر بازیکنان حرفه ‌ای از این تکنیک علی الخصوص در هنگام تیراندازی استفاده می‌کنند اما باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

پابحی موبایل گیفت مکس

با استفاده از ترفند Bunny Hopping می توانید بسیار سریع تر از تپه ها بالا بروید، در واقع زمانی که سایر دشمنان به سمت شما شلیک می‌کند این مکانیزم حرکتی به شما کمک می کند که باعث فریب دادن نیروهای دشمن شوید و آنها نتوانند موقعیت دقیق شما را پیش بینی کنند. همچنین سرعت حرکت شما نیز افزایش خواهد یافت، تنها کاری که شما برای استفاده از این ترفند باید انجام دهید این است که بر روی گزینه jumping کلیک کنید.

  • Jiggle Peek

اگر سایر بازیکنان دشمن به سمت شما شلیک کنند و شما یک درخت و یک تخته سنگ به عنوان پوشش برای خود در نظر گرفته باشید با استفاده از این تکنیک باعث سردرگمی بازیکن دشمن خواهید شد.

پابحی موبایل گیفت مکس

البته این تکنیک زمانی که شما از جعبه ها و یا وسایل نقلیه نیز به عنوان پوشش برای خود استفاده کرده اید جواب می دهد زیرا، در این حالت بازیکن دشمن سردرگم می‌شود که سمت چپ را ببیند و یا سمت راست را! و باز هم در چنین حالتی پیروزی از آن شما خواهد بود.

  • Prone Jumping

یکی از سخت ترین مهارت های حرکتی در بازی پابجی موبایل این مهارت می باشد. شما برای استفاده از آن باید به منوی setting رفته و سپس بر روی گزینه jump/climp کلیک کنید.

سپس همزمان می توانید بر روی jump و یا Prone کلیک کنید، در واقع این مهارت حرکتی به شما کمک می کند تا بتوانید سریع تر از ساختمانی که درون آن هستید خارج شویم در واقع سرعت عمل شما به قدری بالا خواهد رفت که دشمنان شگفت‌زده خواهند شد.

پابحی موبایل گیفت مکس

یکی از مهم ترین نکاتی که در رابطه با این مهارت باید به آن توجه کنید که همین امر باعث سخت تر شدن این مهارت شده زمانبندی کلیک بر روی گزینه ها می باشد زیرا شما باید بتوانید به طور همزمان بر روی دو گزینه کلیک کنید.

  • Crouch Jumping

این مهارت نیز همانند مهارت قبلی می باشد شما باید همزمان بر روی گزینه prone , jumping کلیک کنید.

پابحی موبایل گیفت مکس

توجه داشته باشید که زمان بندی نیز در اینجا از اهمیت بالایی برخوردار است در واقع تنها رمز موفقیت شما این است که زمان بندی درستی داشته باشد علاوه بر این این مهارت به شما کمک می کند تا از طریق پنجره ها بتوانید با سرعت بسیار بالا وارد ساختمان شده و یا از ساختمان خارج شوید.

  • Jiggle Movement

یکی از مفید ترین و محبوب ترین ترفند ها در بازی پابجی موبایل این مهارت می باشد که در نبردهای دوربرد بسیار کاربردی بوده و به شما کمک می کند که پیروز شوید.

پابحی موبایل گیفت مکس

با استفاده از این مهارت شما می توانید به سمت چپ و یا راست به صورت رندم حرکت کنید و همین امر باعث می شود که بازیکنان دشمن سردرگم شوند و نتوانند موقعیت دقیق شما را تشخیص دهند. لارم به ذکر است که میتوانید برای خرید یوسی بازی پابجی موبایل با قیمتی بسیار مناسب و تحویل فوری به فروشگاه اینترنتی موجو شاپ مراجعه کنید.

  • Jump Shot

یکی از کاربردی ترین ترفند ها در بازی پابجی موبایل این مهارت است البته زمانی که شما بدانید موقعیت دشمن چگونه است.

پابحی موبایل گیفت مکس
اگر شما توانسته باشید موقعیت دشمن را حدس بزنید باید با سرعت بسیار زیاد به سمت او بدوید و همزمان به او شلیک کنید البته این نکته را فراموش نکنید که برای شلیک به سمت او باید به پرید و یا اینکه خود را در گوشه مخفی کنید تا دشمنان به شما نزدیک شوند زمانی که به شما نزدیک شد شما می توانید با یک پرش به سمت او شلیک کنید.

  • Monster Movement

این حرکت جزو ترفند هایی است که بسیار دیوانه وار به نظر می‌رسد اما، می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. شما با استفاده از این ترفند میتوانید در رقابت های دوربرد جان سالم به در ببرد، در این ترفند شما باید بتوانید به سمت چپ صفحه رفته و سپس joystick را همزمان به سمت چپ و راست حرکت دهید.

پابحی موبایل گیفت مکس

مطالبی که در بالا ذکر شد مورد توجه شما کاربران عزیز واقع شده باشد و در پیروزی شما می تواند تاثیر مثبتی بگذارد. برای خرید انواع گیفت کارت قانونی و همچنین خرید یوسی کش پابجی موبایل با بهترین قیمت میتوانید ازسایت گیفت مکس اقدام بخرید کنید .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *