×
آموزش  کامل یو پلی و نحوه استفاده از Uplay

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش کامل یو پلی و نحوه استفاده از Uplay

در این آموزش سعی داریم شمارو با نرم افزار و لانچر یوپلی از کمپانی محبوب یوب سافت آشنا کنیم یا بطور خلاصه یوپلی چیست و کاربردش در کجا هست و و چه تفاوتهایی با سایر لانچرها دارد پس با گیفت مکس  سایت تخصصی خرید گیفت کارت همراه باشید تا شما را بطور دقیق  با این بسته نرم افزاری گیمینگ آشنا کنیم .

Uplay چیست ؟

Uplay  نام نرم افزار رسمی کمپانی یوبی سافت، به منظور مدیریت کامل بازی های خریداری شده این شرکت بازی سازی است. اگر از گیمرهای بازی های کامپیوتری، کنسول ها و حتی دستگاه های اندروید و iOS باشید، احتمالا با شاهکارهای متعدد یوبی سافت آشنایی دارید. شرکت های بزرگ تولید کننده بازی های ویدیویی، به منظور جلوگیری از هک و کرک شدن گیم های خود، همواره سعی بر آن دارند که بازی های خود را در یک استور مخصوص عرضه کرده تا کاربر با وارد کردن سی دی کی خریداری شده، بتواند محصول مربوطه را دانلود کند.

Uplay نرم افزاری محبوب و شناخته شده در زمینه بازی های یوبی سافت است، به کمک برنامه یوپلی شما همواره می توانید به جدیدترین اخبار بازی های این کمپانی، بازی های خریداری شده، وضعیت حساب کاربری و … دسترسی داشته باشید. با نصب و اجرای یو پلی، شما می بایست مشخصات حساب کاربری خود را وارد کرده تا به مجموعه ای از محتوای ارائه شده از یوبی سافت دسترسی داشته باشید.

آموزش کامل نرم افزار یوپلی uplay

با توجه به وجود هكرها ، سازندگان برای جلوگیری از هك شدن بازی ها و جلوگیری از رایج شدن آنلاین بازی ها و رعایت حقوق كپی رایت ، نرم افزاری را طراحی كرده اند كه توسط این نرم افزار هر گیمر باید سی دی كی را خریداری می كند.

سی دی كی در واقع كدی است كه گیمر آن را از فروشگاه ها یا سایت های فروشگاهی دریافت می كنند و با استفاده از آن و وارد كردن كد ، بازی را فعال می كند . سپس به صورت كاملا قانونی و با رعایت حقوق سازندگان ، بازی را دانلود می كنند ٬ با این كار در واقع درآمد اصلی كه مربوط به سازندگان بازی می باشد ، به آن ها بر می گردد و حق آنها پایمال نمی شود.

شركت یوبی سافت به دلیل ساخت بازی های آنلاین و در آمد خوبی كه از فروش آنها دارد ، اخیرا سعی كرده است كه نسخه های جدید بازی ها را به شكل چند نفره و آنلاین بسازد . همانطور که گفته شد باید هر گیمر برای دانلود و فعال سازی آن ، سی دی كی را خریداری كند و از این طریق درآمدی برای شركت یوبی سافت باشد.

هدف سازندگان از طراحی نرم افزار یوپلی Uplay

شرکت های سازنده به وسیله بازی های آنلاین ارائه شده درآمد کسب می کنند به همین دلیل درصدد تلاش برای ایجاد مودهای جدید بازی های چند نفره و ایجاد امکانات جدید آنلاین هستند که کاربر با خرید سی دی کی می تواند به فعال سازی بازی ها بپردازد.

مشکلات Uplay یا یوپلی

شرکت یوبیسافت ،سیستم DRM را برای بازی های خود عرضه کرده است که نقایضی در این سیستم دیده می شود. البته DRM برای تشخیص اصل بودن بازی ارائه شده و میخواهد از ورود بازی های کرک شده جلوگیری کند.

نکته : سیستم  DRM تنها با اینترنت قابل استفاده است و به محض قطع شدن اینترنت قادر به استفاده و انجام بازی ها نخواهد بود.

برنامهUPLAY  با نصب یک پلاگین امکان دسترسی به تمام اطلاعات سیستم را فراهم می کند که این موضوع خیلی خوشایند نیست زیرا اطلاعات سیستم را بدون آگاهی شما در اختیار هکرها یا اشخاص دیگر قرار می دهد.

شرکت یوبیسافت با شنیدن این موضوع patch جدیدی را برای رفع مشکل ارائه داد و به سرعت به کاربرانی که از نرم افزار یوپلی استفاده می کنند اطلاع داد بدون باز کردن صفحه مرورگر ، نرم افزار UPLAY خود را آپدیت کنند.

یوپلی ، استیم و اوریجین از نظر کارایی نرم افزاری هستند که از لحاظ موارد زیر شباهت زیادی با یکدیگر دارند :

  • پخش و خرید بازی ها به صورت مجازی
  • ارتباطات دیجیتالی
  • بازی های آنلاین
  • دسترسی به بازی های Ubisoft

هر چه به نسخه های آخر یوپلی نزدیک می شویم رابط کاربری آن تغییر می کند و این اتفاق باعث می شود امکاناتی نظیر وارد کردن CD Key و دیدن DLC های بازی را برای کاربر فراهم کند.

نصب و ساخت اکانت در نرم افزار Uplay:

  •  ابتدا نرم افزار  یوپلی ( uplay ) را دانلود کنید.
  •  پس از دانلود کردن نرم افزار آن را بر روی سیستم خود نصب کنید و پس از نصب شدن آن را باز کنید

گیفت کارت اپیک گیمز -گیفت مکس

در این مرحله اگر در گذشته برای خودتان حساب جدیدی ایجاد کرده باشید میتوانید با وارد نمودن یوزر و پسورد وارد اکانت خود شوید در غیر این صورت اگر شما برای اولین بار است که قصد استفاده از این نرم افزار را دارید باید حساب جدیدی را ایجاد نمایید. برای ایجاد کردن حساب جدید بر روی Create a new account کلیک کنید

گیفت کارت یو پلی -گیفت مکس

به همین سادگی ثبت نام انجام شد که بعد از این مرحله اهراز هویت دو مرحله ای میباشد که رد صورت نیاز تایید و ادامه کارو انجام دهید  درنهایت  وارد برنامه شدید.

مطابق شکل زیر مشاهده میکنید که اکانتتون ساخته شده:

گیفت کارت یو پلی -گیفت مکس

خب فقط حالا فقط کافیه که تایید کنید ایمیلی که در اول کار ساخت اکانت Uplay وارد کردید متعلق به شماست.
برای این کار وارد حساب کاربری ایمیلی که در ابتدا وارد کردید بشید.
یک پیام از طرف Ubisoft به شما ارسال شده که با باز کردن اون تصویری مشابه تصوبر زیر میبینید:

گیفت کارت یو پلی -گیفت مکسکه با کلیک کردن بر روی گزینه ی verify your email address ایمیل شما تایید میشه و میتونید از اکانتتون استفاده کنید.

خوب تا اینجا نحوه ساخت و آنچیزی که در مورد یو پلی هست را درحد نیاز به شما ارائه کردیم داشتن اکانت به تنهایی کافی نمیباشد پس نحوه خرید و بازی و فعال سازی بازه در یو پلی از الزامات آن میباشد  در ادامه با نحوه فعال سازی بازیها بیشتر آشنا خواهید شد .

آموزش فعال سازی بازی ها در uPlay

رای فعال سازی بازی های uPlay مراحل زیر را طی نمایید.

ابتدا وارد لینک روبرو شوید. http://uplay.ubi.com/

1. بر روی دکمه ی دانلود کلیک کنید.

 

گیفت کارت یو پلی -گیفت مکس
2. زمانی که برنامه را دانلود و نصب کردید با استفاده از یوزرنیم و پسورد خودتون وارد شوید. ( در صورت نیاز یک اکانت ایجاد کنید. )
3. پس از وارد شدن بر روی گزینه ی Activate a Key کلیک کنید.
گیفت کارت یو پلی -گیفت مکس
4. سپس CD Key را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و بر روی Activate کلیک کنید. (خرید سی دی کی یوپلی )

5. پس از کامل شدن روند تایید کد , شما می توانید بازی مورد نظر را در لیست بازی های خود ببینید.

6. بر روی گزینه ی Install کلیک کرده و پس از اتمام دانلود، می توانید از بازی لذت ببرید.

لیست بازهای یو پلی بصورت روزانه و یا بصورت تخفیف در سایت یو بی سافت ویا در نرم فازا لانچر یوبی سافت در بخش استور یوپلی در دسترس میباشد .

امیدوار هستیم این آموزش جامع در مورد یو پلی مورد قبول ما واقع شده باشد قابل ذکر میباشد فروشگاه گیفت مکس قادر میباشد در صورت نیاز بصورت پیش سفارش  و تحویل 24  ساعته سی دی کی هر بازی در هر ریجن مورد نیاز برا تمامی لانچرهای شرکتهای مختلف از جمله بوپلی را با کمترین نرخ در اختیار شما قراردهد پس در صورت نیاز به تهیه سی دی کی یو پلی |  سی دی کی اورجین | خرید گیفت کارت ارزان  با پشتیبانی گیفت مکس در ارتباط باشید .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *