×
آموزش تعویض باطری کنترلر کنسول بازی پلی استیشن 4

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش تعویض باطری کنترلر کنسول بازی پلی استیشن 4

ابتدا خدمتتان عرض کنیم که اگر یک درصد تصور می‌کنید نمی‌توانید این روند را انجام دهید، بهتر است کار را به فردی که در این زمینه مهارت دارد بسپارید تا خسارتی به کنترلرتان وارد نشود.

باتری استفاده شده در کنترلر DUALSHOCK 4 توجه کنید که 3.7 ولتی است اما دقت داشته باشید که هر باتری 3.7 ولتی نمی‌تواند جایگزین باتری کنترلر شود. پس حتما مدل مربوطه را از روی توضیحات پشت کنترلرتان چک کنید. به عنوان مثال بعضی کنترلر‌ها از مدل CUH-ZCT1E پشتیبانی می‌کنند و بعضی دیگر از مدل CUH-ZCT2.

همچنین قبل از شروع به این کار توجه کنید که طول این پروسه را در مکانی انجام نمایید که قسمت های کوچک و ریز داخل کنترلرتان گم نشود ، برای مثال داخل کنترلر فنر های خیلی ریزی وجود دارد که در صورت گم شدن پیدا کردن آنها بسیار سخت است. بعد از اطمینان خاطر از نکات بالا مراحل زیر را دنبال کنید :
خرید گیفت کارت

  • ابتدا باید 4 پیچی که پشت کنترلرتان هستند را باز کنید. دقت کنید، زیرا این پیچ‌ها کوچک‌ هستند. پس از باز کردن حتما آن‌ها را در جای مناسبی قرار دهید که گم نشوند.
    خرید گیفت کارت گیفت مکس
  • حال باید با اسپاجر(صفحه‌جداکن‌) به آرامی صفحات کنترلر را از یکدیگر جدا کنید. برای این کار بهتر است این روند را طی کنید: مابین دو آنالوگ حرکتی، دقیقا کمی پایین‌تر از دکمه PS، درگاه یو‌اس‌بی را می‌توانید بیابید. در اولین مرحله باید اسپاجر را بین نوار نازکی که دو صفحه را از یکدیگر جدا می‌کند قرار دهید و به آرامی و با کمی زور درز این قسمت را باز کنید. سپس به سراغ دو دکمه R1 و L1 رفته از طریق درزهای آن، دو صفحه کنترلر را از یکدیگر جدا کنید.
    خرید گیفت کارت گیفت مکس
  • حالا می‌توانید به راحتی صفحات را از یکدیگر جدا کنید. فقط مواظب باشید، زیرا کابلی را خواهید دید که دو برد مربوط به نوارنورانی کنترلر را به یکدیگر وصل می‌کند. برای راحت‌تر شدن کار، کافی‌ست یک‌ طرف کابل را باز کنید (البته به این قسمت کابل نمی‌توان گفت و بیشتر شبیه به یک صفحه الکترونیکی است)؛ فقط باید طرفی که این صفحه به کنترلر وصل شده است را به یاد داشته باشید تا در انتها بتوانید بار دیگر آن‌ها را به یکدیگر وصل کنید.
    خرید گیفت کارت گیفت مکس
  • باتری قدیمی را از سیم‌هایش از درگاهی که به آن وصل شده است جدا کنید و باتری جدید را درست همانطور که باتری قدیمی قرار گرفته بود، درجایش محکم کنید. سپس مراحل قبل را معکوس انجام دهید تا دوباره صفحات به یکدیگر وصل شوند.
    خرید گیفت کارت گیفت مکس
  • باتری‌ها اغلب می‌توانند از قبل شارژ در خود داشته باشند؛ اما اگر دیدید کنترلر روشن نمی‌شود، می‌توانید آن را به یو‌اس‌بی‌ شارژ کننده وصل کنید. فراموش نکنید که برای بهره بردن از باتری‌ها باید آن‌ها را شارژ کنید تا از راه دور بتوانید با کنترلر کار کنید.

در انتها دوباره خدمتتان عرض کنیم که اگر یک درصد تصور می‌کنید نمی‌توانید این روند را انجام دهید، بهتر است کار را به فردی که در این زمینه مهارت دارد بسپارید تا خسارتی به کنترلرتان وارد نشود.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *