×
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت استیم | شارژ گیفت کارت steam

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت استیم | شارژ گیفت کارت steam

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم – خرید گیفت کارت استیم – استیم یک نرم‌افزار انجام توزیع دیجیتال، مدیریت حقوق دیجیتال، بازی ویدئویی چندنفره و پلت‌فرم‌های ارتباطی است که توسط شرکت والو توسعه می‌یابد. این نرم‌افزار برای توزیع بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های مرتبط آنلاین استفاده می‌شود؛ به صورتی که داده‌های مرتبط با آن‌ها توسط بازیبازان یا توسعه‌دهندگان مستقل کوچک‌تر به خانه‌های نرم‌افزار بزرگ‌تر به اشتراک گذاشته می‌شود. در اکتبر ۲۰۱۲، شرکت والو ویژگی جدیدی را فراهم کرد تا داده‌های از نوع غیر بازی‌های رایانه‌ای نیز در محیط انجمن استیم به اشتراک گذاشته شود، که این خود شامل قابلیت‌های گسترده‌ای شامل فهرست دوستان، گروه‌ها، ذخیره‌سازی ابری داده‌ها، چت صوتی و تصویری بازیبازان برای بازی‌های آنلاین و … نیز می‌شود.

در این آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت استیم و مراحل خرید بازی از این فروشگاه بزرگ بازی را به شما آموزش خواهیم داد .

گیفت کارت استیم -گیفت مکس

ابتدا برنامه استیم را دانلود می کنیم . لینک دانلود

بعد از نصب برنامه و وارد شدن به حساب کاربری خود در بالای برنامه سمت راست نام کاربری شما نوشته شده است . با کلیک بر روی نام کاربری خود منوی جدید برای شما باز خواهد شد که باید بر روی گزینه Account Details کلیک کنید تا به صفحه اطلاعات حساب کاربری خود وارد شوید .آموزش استفاده از گیفت کارت استیم
در صفحه باز شده در سمت راست کشور اکانت استیم شما درج شده است . برای استفاده از گیفت کارت های ما اکانت شما باید برای کشور آمریکا باشد . اگر کشور اکانت شما کشوری جز آمریکا می باشد یا باید کشور اکانتتان را تغییر دهید و یا اکانت جدیدی ایجاد کنید .در سمت چپ صفحه بر روی دکمه Add funds to your steam wallet کلیک می کنیم تا صفحه بعدی انتقال داده شویم .

تصویر گیفت کارت استیم

نکات مهم :

اگر در طول این مراحل استیم از شما درخواست وارد کردن آدرس را کرد آدرس زیر را وارد کنید :

Address: ۱۰۳ W Broadway St
Zip/Postcal Code : ۵۹۸۵۸
State : MT
City : Philipsburg
Phone: ۴۰۶-۸۵۹-۸۰۰۰

درصورت نیاز به آدرس فیک یا مجازی کشور دیگر از آموزش پیدا کردن آدرس مجازی معتبر  یا همان فیک آدرس در وبلاگ سایت میتوانید بهره مند شوید .

اگر در طول مراحل وارد کردن گیفت کارت و یا خرید از استیم با مشکل مواجه شدید آیپی خود را به آمریکا تغییر دهید .
سعی کنید در استیم اقدام به خرید و فروش اقلام داخل بازی با سایر بازیکنان نکنید ٬ زیرا اگر اشکالی در اکانت آن ها وجود داشته باشه اکانت شما نیز به دلیل انجام تراکنش با آنها مسدود می شود .

آموزش کامل و تصویری ساخت اکانت استیم و نحوه خرید و ریدیم گیفت کارت استیم در اکانت بشرح زیر میباشد :

ساخت اکانت استیم و نحوه استفاده از گیفت کارت Steam

در صورتی که شما اکانت استیم ندارید باید نرم افزار استیم Steam را نصب کنید. بعد از دانلود و در اختیار داشتن نرم افزار استیم نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام کنید. پس از نصب، نرم افزار استیم را باز کنید و گزینه create new account انتخاب نمایید و یک اکانت استیم بسازید.

گیفت کارت استیم -گیفت مکس

وارد Steam شوید و همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، از منوی کشویی “مشاهده کیف پول من” یا “View my wallet” را انتخاب کنید.

گیفت کارت استیم -گیفت مکس

بعد از اینکه به صفحه Wallet منتقل شدید، “Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code” را انتخاب کنید.

گیفت کارت استیم -گیفت مکس

سپس گیفت کارت خود را کپی کرده و در قسمت Steam Wallet Code وارد کنید، سپس روی “ادامه” کلیک کنید.گیفت کارت استیم -گیفت مکس

آموزش فعال سازی گیفت کارت استیم

آموزش فعالسازی گیفت کارت استیم را با توجه به این که شما حساب کاربری خود را ایجاد کرده اید، ادامه می دهیم. پس وارد بر روی گزینه login کلید کنید و یوزرنیم و پسورد خود را وارد کنید.

گیفت کارت استیم -گیفت مکس

بعد از ورود بر روی نام کاربری خود کلیک کرده و گزینه Account Details را انتخاب کنید. در صفحه پروفایل خود میتوانید بخش های مختلف اکانت خود را ببینید و در صورت نیاز تغییرات دلخواه خود را انجام داده و آن را ذخیره نمایید.

گیفت کارت استیم -گیفت مکس

در مرحله بعد عبارت Add funds to your steam wallet را انتخاب نمایید و در صفحه باز شده روی گزینه Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code کلیک کنید.

گیفت کارت استیم -گیفت مکس

در مرحله بعد باید بر روی گزینه “REDEEM A STEAM WALLET CODE” کلیک کنید.

گیفت کارت استیم -گیفت مکس

آخرین مرحله Redeem کردن گیفت کارت Steam خریداری شده، میباشد. کد گیفت کارت استیم خود را وارد کرده و بر روی گزینه ادامه یا continue کلیک کنید. بعد از وارد کردن کد اکانت شما شارژ میشود.

گیفت کارت استیم -گیفت مکس

نکته های مهم در هنگام شارژ گیفت کارت steam

  • اگر شما برای اولین بار است که وارد اکانت استیم خود می شوید و برای بار اول است که میخواهیدخرید گیفت کارت استیم خود را شارژ کنید. باید بدانید با هر آی پی کشوری وارد اکانت خود شوید و گیفت کارت اون کشور را شارژ کنید. ریجن شما تغییر خواهد کرد در غیر این صورت یا گیفت کارت عمل نخواهد کرد و یا بر روی ریجنی که هستید برای شما شارژ خواهد شد.
  • پس دقت کنید مقابل کلمه Country باید United state باشد. اگر غیر از این باشد باید کشور خود را به United States تغییر دهید. برای تغییر کشور روی گزینه Update Store Country کلیک کنید و کشور United States را انتخاب نمایید.
  • در صورتی که با آی پی کشور دیگری هستید، میتوانید از اکانت خود خارج شوید. آن را تغییر داده و دوباره وارد اکانت شوید تا ریجن بر روی کشور موردنظر شما تغییر کند. توجه داشته باشید در صورتی که گیفت کارت با آی پی ایران در استیم فعال شود. با توجه به تحریم ها، گیفت کارت غیر فعال خواهد شد. به این ترتیب هیچ گونه گارانتی و ضمانتی از سمت مجموعه و حتی خود استیم نخواهد داشت. برای فعالسازی گیفت کارت هر ریجن میبایست از آی پی همان ریجن استفاده شود برای ریجن آرژانتین باید برای اولین بار از آی پی آرژانتین استفاده نمایید و برای فعالسازی گیفت کارت میبایست آی پی شما آرژانتین باشد. در صورتی که آی پی کشور مورد نظر خود را ندارید،
  • در آخر باز تاکید میکنیم که گیفت کارت هر کشور باید با آی پی همان کشور در استیم فعال شود و ریجن اکانت شما نیز باید مطابق با همان ریجن گیفت کارتی باشد که خرید کرده اید.

شما میتوانید خریدهای خود را در اعتبارهای مختلف از جمله:

  • خرید گیفت کارت ۲ دلاری استیم
  • خرید گیفت کارت ۵ دلاری استیم
  • خرید گیفت کارت ۱۰ دلاری استیم
  • خرید گیفت کارت ۲۰ دلاری استیم
  • خرید گیفت کارت ۲۵ دلاری استیم
  • خرید گیفت کارت ۳۰ دلاری استیم
  • خرید گیفت کارت ۵۰ دلاری استیم
  • خرید گیفت کارت ۱۰۰ دلاری استیم

گیفت کارت استیم -گیفت مکس

از گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت استیم در انواع ریجنهای مختلف آرژانتی – ترکیه – آمریکا خریدرای نمائید .

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *