×
آموزش استریم PS4 روی  ویندوز و مک

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش استریم PS4 روی ویندوز و مک

در این آموزش خواهیم آموخت که چگونه می توان تصویر و صدای پلی استیشن ۴ را بر روی کامپوتر پخش کرد.  این کار از طریق ویژگی Remote Play صورت می گیرد. پس با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت پلی اسیتشن  ، خرید گیفت کارتpsn و انواع گیفت کارت قانونی همراه باشید .

آماده سازی

برای استفاده از (PS4 Remote Play) به موارد زیر نیاز دارید:

  • کامپیوتر
  • کنسول PS4
  • کنترلر بیسیم DUALSHOCK4
  • کابل USB
  • اکانت PSN
  • اینترنت پر سرعت

برای بهترین عملکرد، اتصال با سرعت دانلود و آپلود حداقل ۱۲ Mbps توصیه میکنیم. توجه بفرمایید سرعت اینترنت شما در اینجا تاثیر ندارد بلکه سرعت شبکه داخلی شما یا همان قدرت روتر و مودم وایرلس اهمیت زیادی دارد. مودم های Airport اپل می تواند گزینه مناسبی برای Remote Play باشد.

ps4store-1030x580

راه اندازی اولیه

نصب برنامه

  1. برای دانلود فایل نصب (PS4 Remote Play) روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید.

لینک دانلود برای سیستم عامل مک

لینک دانلود برای سیستم عامل ویندوز

فایل را روی دسکتاپ یا جای دیگری ذخیره کنید.

۲.فایل نصبی را اجرا کنید.

یک پنجره برای نصب برنامه آشکار می شود. دستورات روی صفحه را دنبال کنید تا برنامه نصب شود.

در حین نصب برنامه، ممکن است درخواست هایی برای دانلود نرم افزارهای اضافی که برای استفاده از (Remote Play) مورد نیاز هستند، ببینید. برای دانلود این نرم افزارها دستورات روی صفحه را دنبال کنید.

راه اندازی سیستم PS4

قبل از استفاده از این برنامه، لازم است کارهای زیر را در سیستم PS4 خود انجام دهید.

  • فعال کردن Remote Play . Settings سپس [Remote Play Connection Settings] را انتخاب کنید، و بعد [Enable Remote Play] را تیک بزنید.
  • کنسول خود را به عنوان سیستم Primary فعال کنید. [Settings] > [Playstation Network/Account Management] > [Activate as Your Primary PS4] > [Activate] را انتخاب کنید.
  • برای اجرای Remote Play در زمانی که کنسول در حالت Rest Mode قرار دارد، [Settings] > [Power Save Settings] > [Set Feature Available in Rest Mode] را انتخاب کنید. سپس [Stay Connected to the Internet] و [Enable Turning on PS4 from Network] را تیک بزنید.

به کار گیری Remote Play

  1. PS4  خود را روشن کنید یا در حالت Rest Mode  قرار دهید.
  2. یک کنترلر با کابل  USB به کامپیوتر خود وصل کنید.
  3. برنامه ی (PS4 Remote Play) را در کامپیوتر اجرا کنید، و روی [Start] کلیک کنید.
  4. با همان اکانت PSN که روی کنسول خود دارید وارد شوید.
  • در صورتی که اکانت خود را روی کنسول Primary نکرده باشید یا اینکه برنامه نتواند کنسول را پیدا کند، باید کنسول را به طور دستی به کامپیوتر معرفی و وصل کنید. کامپیوتر و کنسول PS4 خود را به یک شبکه ی واحد وصل کنید و دستورات روی صفحه را دنبال کنید.
  • بعضی بازی ها از Remote Play پشتیبانی نمیکنند.

زمانی که Remote Play در دسترس نیست

زمانی که Remote Play  در دسترس نباشد یا اگر با بی ثباتی در اتصال مواجه شدید، به اطلاعات زیر مراجعه کنید.

  • به طور کلی، ما اینترنت پر سرعت با سرعت آپلود و دانلود حداقل ۵ Mbps توصیه میکنیم.

برای مشاهده ی سرعت اینترنت تخمین زده ی کنسول PS4 خود، [Settings] > [Network] > [Test Internet Connection] ا انتخاب کنید.

  • توصیه می کنیم برای اتصال کامپیوتر و کنسول خود به اینترنت از کابل استفاده کنید.
  • اگر از Wi-Fi برای اتصال کنسول استفاده میکنید، آن را تا حد امکان به روتر نزدیک کنید و مطمئن شوید مانعی بین آنها وجود ندارد.
  • دستگاه های دیگری که در شبکه ی شما وجود دارند ممکن است مقدار زیادی از پهنای باند را اشغال کنند، صبر کنید تا کار آنها تمام شود و بعد از Remote Play استفاده کنید.
  • در ویندوز- در صفحه ی آغاز برنامه ی (PS4 Remote Play)، [Settings] > [Video Quality for Remote Play] را انتخاب کنید. موارد زیر را تنظیم کنید:
  • برای [Resolution]، [Standard (540p)] یا [Low (360p)] را انتخاب کنید.
  • برای [Frame Rate]، [Standard] را انتخاب کنید.
  • در مک – (PS4 Remote Play) را اجرا کنید. سپس از نوار منو [PS4 Remote Play] > [Preferences] > [Video Quality for Remote Play] را انتخاب کنید. موارد زیر را تنظیم کنید:
  • برای [Resolution]، [Standard (540p)] یا [Low (360p)] را انتخاب کنید.
  • برای [Frame Rate]، [Standard] را انتخاب کنید.

 

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *