×
آموزش  اتصال پلی استیشن ۴ به اینترنت

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش اتصال پلی استیشن ۴ به اینترنت

آموزش اختصاصی نحوه اتصال دستگاه پلی استیشن 4 به اینترنت در فروشگاه گیفت مکس

اتتصال پلی استیشن ۴ به اینترنت از طریق کابل اترنت (cat 6)

در صورتی که اینترنت شما از نوع سیمی بوده و می بایست اتصال PS4 به اینترنت از طریق درگاه اترنت صورت پذیرد، مراحل زیر را دنبال نمایید.

گام اول: اتصال کابل اترنت. اگر پشت کنسول پلی استیشن ۴ خود را نگاه کنید، یک درگاه اترنت در آن جا خواهید دید. کابل را به این درگاه متصل نمایید.

گام دوم: وارد تنظیمات PS4 خود شوید. برای این منظور مشابه قسمت بر روی آیکون تنظیمات (Settings) کلید X را فشار دهید.

گام سوم: وارد بخش تنظیمات شبکه شوید. بدین منظور، پس از ورود به منوی تنظیمات، گزینه Network Options را پیدا کرده و کلید X را بر روی آن بزنید.

گام چهارم: اطلاعات مورد نیاز برای اتصال به اینترنت را وارد کنید. در این قسمت، وارد زیرمنوی Setup Internet Connection شده و از آنجا استفاده از کابل LAN (Use LAN Cable) را علامت بزنید. همچنین به منظور سهولت در ادامه فرآیند اتصال، می توانید گزینه Easy را انتخاب کنید. انتخاب گزینه Easy باعث می شود که کنسول شما به طور خودکار تنظیمات شبکه اینترنت را شناسایی کرده و به آن متصل شود.

گام پنجم: اتصال خود را تست کنید. پس از اینکه فرآیند اتصال پلی استیشن ۴ به اینترنت به اتمام رسید، این حق انتخاب در اختیار شماست که وضعیت اتصال خود به اینترنت را کنترل کنید. این تست به شما نشان خواهد داد که کنسول به طور کامل به اینترنت متصل شده است یا خیر.

اتصال پلی استیشن ۴ به اینترنت به صورت بی سیم

اتصال پلی استیشن ۴ به اینترنت از طریق WiFi نیز فرآیند نسبتا مشابهی دارد که و در پنج مرحله انجام می پذیرد.

گام اول: وارد بخش تنظیمات شوید. مشابه قسمت قبل زیرمنوی Settings را پیدا کرده و کلید X را فشار دهید.

گام دوم: وارد بخش Network شوید. پس از اینکه وارد تنظیمات شدید، گزینه تنظیمات شبکه (Network Options) را انتخاب کرده و کلید X را فشار دهید.

گام سوم: اطلاعات مربوط به اتصال به اینترنت را تکمیل کنید. پس از ورود به قسمت شبکه (Network)، گزینه Setup Internet Connection را انتخاب کرده و کلید X را فشار دهید. در قسمت بعدی نیز WiFi را برگزیده و مجددا گزینه Easy را انتخاب نمایید. انتخاب گزینه Easy باعث تنظیم خودکار اتصال خواهد شد.

گام چهارم: شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید. بسته به اینکه چه شبکه های بی سیمی در اطراف شما در دسترس باشند، در قسمت بعدی می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید. از میان شبکه های مختلف شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا PS4 به آن متصل شود. همچنین اگر شبکه مورد نظر به کلمه عبور نیاز داشته باشد، می توانید با استفاده از صفحه کلید مجازی موجود، رمز را وارد کنید.

گام پنجم: تست کردن اتصال. پس از به اتمام رسیدن فرآیند اتصال PS4 به اینترنت، می توانید اتصال خود را تست کنید.

باتشکر گیفت مکس

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *