×
تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

گیفت کارت های ویزا و مستر جهت انجام فرآیند خریدهای اینترنتی در سایت های خارجی و تبادلات اینترنتی کاربرد دارند و کاربران میتوانند بدون محدودیت سایر گیفت کارت ها از این کارت ها استفاده کنند.

ویزا کارت، (به انگلیسی: Visa) شرکت چند ملیتی خدمات مالی آمریکایی است،که دفتر مرکزی آن در فوستر سیتی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد . این شرکت وظیفه تسهیلات مبادلات مالی الکترونیکی در سراسر جهان را بر عهده دارد، که عمدتاً توسط کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی با نشان تجاری ویزا انجام می‌شود. (ویکی پدیا)

مسترکارت، (به انگلیسی: MasterCard) شرکت خدمات مالی آمریکایی و چندملیتی است، که مقر اصلی آن؛ در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا قرار دارد.شیوه کسب درآمد مسترکارت در سراسر جهان، به این صورت است، که از طریق پردازش پرداخت‌های بین بانکی بازرگانان و همچنین از راه صدور کارت‌های اعتباری به بانک‌ها و یا اتحادیه‌های اعتباری که از خریداران یا استفاده کنندگان از نام تجاری “مسترکارت” برای خرید انواع کالا یا خدمات؛ بصورت دبیت کارت یا کردیت کارت استفاده می‌کنند، درآمد کسب می‌نماید.(ویکی پدیا)

فروشگاه گیفت مکس آماده عرضه  و اراده گیفت کارتهای ویزا ، مستر کارت ، وانیلا بطور سفارشی و تحویل 72 ساعته بصورت اسکن کارت فیزیکی میباشد

 

 

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

هنگام تهیه کارت اعتباری ویزا و مستر اولین سوالی که برای برخی خریداران این کارت ایجاد میگردد این است که تفاوت ویزا کارت و مستر کارت در چیست؟ و کدام یک برای پرداخت مناسب تر است؟

اگر در یک جمله و بطور خلاصه بخواهیم توضیح دهیم این است که ویزا و مستر دو شرکت بزرگ و بی رقیب در ارائه خدمات مالی و اعتبار ی می باشند که ارائه خدمات آنها تقریبا همانند یکدیگر و به موازات هم می باشد و ارائه خدمات در آنها تفاوت چندانی ندارد و تقریبا یکسان هستند.

با گیفت کارت ویزا ومستر کارت از چه فروشگاه هایی میتوان خرید کرد؟

با استفاده از این گیفت کارت ها میتوان از تمامی سایت ها یا فروشگاه هایی که درگاه ویزا و مستر یا امکس داشته باشند و کارت پیش پرداخت شده ( دبیت کارت ) را قبول کنند خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

برای مشاهده درگاه ویزا میتوانید تا مرحله پرداخت در سایت مورد نظر پیش بروید و از وجود درگاه ویزا و مستر در سایت مورد نظر اطمینان پیدا کنید و یا جهت اطمینان بیشتر با پشتیبانی سایت یا فروشگاه  مورد نظر تماس حاصل کنید و در مورد امکان پرداخت با کارت های پیش پرداخت شده ( دبیت کارت ) ویزا یا مسترکارت سوال نمایید.

کارت های صادره از کشور امریکا معتبر تر هستند یا کارت های امارات  و یا سایر کشورها؟ تفاوت محل صدور کارت در چیست؟

محل صدور کارت مشخص کننده اعتبار کارت در سایت های خارجی و بین المللی میباشد بدین معنا که کشور صادر کننده کارت با تعدادی از سایت ها و فروشگاه ها قرارداد دارد و شما میتوانید از گیفت کارت ویزا و مسترصادره  فقط در سایت های طرف قرارداد کشور محل صدور کارت خرید کنید.مثلا کارت های صادره از امارات حدودا با ۶۰ درصد از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی قرارداد دارند ولی کارت های صادره از امریکا با بیش از ۹۵ درصد سایت ها و فروشگاه ها قرارداد دارند و این نشانه معتبرتر بودن و قابل استفاده تر بودن کارت های امریکا نسبت به سایر کشور ها می باشد.به همین دلیل میتوان گفت در تمامی فروشگاه ها و سایت های معتبر میتوان از کارت های صادره از امریکا استفاده کرد.
قابل ذکر است گیفت کارت های ویزا و مستر ارائه شده در فروشگاه گیفت مکس از کشور آمریکا صادر میگردد و شما میتوانید در تمامی فروشگاه های معتبر و بزرگ اقدام به خرید یا انجام تراکنش نمایید.


نمونه اسکن کارت ویزا که بعد از خرید ارسال خواهد شد

نکات مهم در مورد گیفت کارت های ویزا و مستر ارائه شده:

1. این گیفت کارت ها به صورت کارت هدیه بوده و قابل شارژ نمیباشد.

2. تاریخ انقضای کارت ها بین ۵ تا ۱۰ سال پس خرید میباشد.

3. کارت ها به صورت فیزیکی تهیه شده و عکسی از پشت و روی کارت برای شما ارسال میشود که شامل اطلاعات لازم جهت تراکنش شامل  شماره کارت , تاریخ انقضای کارت و CVV می باشد.

4. جهت مشاهده تراکنش های انجام شده و موجودی کارت میتوانید به سایت های زیر مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات کارت ریز تراکنش های خود را مشاهده کنید:

VanillaVisa.com برای کارت های ویزا
و
Vanillamastercard.com برای کارت های مستر کارت

5. زمان تحویل کارت حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از خرید کارت میباشد.

6. برای جلوگیری از مسدود شدن کارت ها به علت تحریم بودن کشور ایران , هنگام استفاده حتما ای پی سیستم خود را به سایر کشور ها ( ترجیحا امریکا ) تغییر دهید و در صورت نیاز آدرسی غیر از ایران وارد کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت ویزا و مستر:

به عکس زیر توجه فرمایید:

با تغییر ای پی به امریکا وارد درگاه ویزا و مستر شوید.

سپس از قسمت Card Type نوع کارت خود را انتخاب کنید. نوع کارت visa یا master یا سایر گزینه ها

شماره کارت ۱۴ تا ۱۶ رقمی روی کارت را در قسمت Card Number وارد کنید.

در قسمت Card Holder Name میتوانید نام خودتان را وارد کنید.

تاریخ انقضا را به صورت دو رقم- دو رقم وارد کنید برای مثال 06 / 24

در بخش Security Code, کد سه رقمی پشت کارت را وارد نمایید

حال میتوانید پرداخت خود را انجام دهید.

این مطالب توسط تیم  پشتیبانی فروشگاه گیفت مکس تهیه شده و استفاده از آن با ذکر منبع مجاز است.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *