×
آموزش نحوه حل مشکل عدم اتصال به اپ استور اپل- آیتونز

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش نحوه حل مشکل عدم اتصال به اپ استور اپل- آیتونز

همان طور که می دانید اپ استور به عنوان تنها فروشگاه دانلود و خرید اپلیکیشن های iOS اپل شناخته می شود که کارآیی بسیاری دارد. برخی مواقع ممکن است امکان دسترسی به این اپلیکیشن مقدور نباشد یا پس از باز کردن آن، اپ استور شما کرش شود و از این برنامه خارج شوید. بعضی مواقع نیز ممکن است وارد اپ استور شوید ولی اجازه ی دانلود اپلیکیشن ها به شما داده نشود. معمولا در این گونه مواقع مطمئن هستید که مشکل شما سخت افزاری نیست چون تمامی اپلیکیشن های دیگر روی گوشی آیفون به درستی کار می کنند، بنابراین مشکل از جای دیگری است. در این راهنما توضیح خواهیم داد که چرا اپ استور آیفون کار نمی کند و چگونه مشکل آن را برطرف کنیم تا مجددا با این مشکل بر روی دستگاه آیفون، آیپد یا iPod خود مواجه نشویم. از آنجایی که تمامی دستگاه های اپل iOS هستند بنابراین فرایند فیکس کردن مشکل اپ استور بر روی تمامی دستگاه ها مشابه است. در این راهنما به بررسی مشکل فوق در گوشی های آیفون می پردازیم که برای تمامی دستگاه های اپل نیز قابل استفاده است پس با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت 100% قانونی | تحویل آنی همراه باشید .

رفع پیغام خطای Cant`t Connect To App Store

قدم اول

به Setting > iTunes & App Store مراجعه کنید.

گیفت کارت آیتونز -گیفت مکس

قدم دوم

اپل آیدی خود را لمس کرده و پس از باز شدن پنجره جدید، گزینه Sign Out را بزنید.

گیفت کارت آیتونز -گیفت مکس

قدم سوم

اکنون به همان روش قبل دوباره با اپل آیدی خود ساین این کنید.

روش بالا اکثر اوقات و در زمان‌هایی که مشکل خاصی از طرف اپل وجود نداشته باشد جواب خواهد داد.

روش دوم رفع پیغام خطای Cant`t Connect To App Store

راه حل دوم  اگر با روش بالا امکان رفع مشکل امکانپذیر نبود پیشنهاد میکینم این روش رو هم امتحان کنین | خرید گیفت کارت آیتونز

قدم اول

به Setting > General > Date & Time مراجعه کنید.

گیفت کارت آیتونز -گیفت مکس

قدم دوم

در صورت فعال (سبز رنگ) بودن گزینه Set Automatically ، آن را غیرفعال کنید.

گیفت کارت آیتونز -گیفت مکس

اکنون یک‌بار دیگر وجود این پیغام خطا را بررسی کنید.

راهکارهای دیگری هم برای رفع این مورد وجود دارد اگربا روشهای ذکر شده به جواب نرسیدید که به چند نمونه اشاره میشود

داده های Cache اپ استور را پاک کنید.

هر چند بسیاری از کاربران از این موضوع اطلاعی ندارند ولی پاک کردن Cache اپ استور می تواند تمامی مشکلات مربوط به آن را درست کند. برای پاک کردن Cache اپ استور، ده بار روی هر آیکون موجود در پایین صفحه ی اپ استور بزنید (کلیک کنید).
برای انجام سریع تر این کار می توانید ده مرتبه روی آیکون Today بزنید تا Cache اپ استور پاک شود. اپ استور مجددا اجرا نخواهد شد بنابراین پس از پاک کردن Cache آن، مجددا آن را ببندید و دوباره باز کنید.

گوشی آیفون تان را ریستور کنید.

زمانی که اپ استور روی گوشی آیفون تان کار نمی کند و هیچ کدام از مراحل فوق مشکل آن را برطرف نکرد، مرحله ی بعد ریستور کردن گوشی است. زمانی که یک دستگاه آیفون را ریستور می کنید تمامی اطلاعات آن پاک می شود. پروسه ی ریستور کردن گوشی آیفون معمولا شامل مراحل زیر می باشد:

• بکاپ گرفتن از گوشی بر روی آیتونز یا iCloud
• ریستور کردن گوشی در آیتونز
• باز گرداندن داده ها از بکاپ

این مرحله بعنوان آخرین مرحله قبل از بردن گوشی به نمایندگی های اپل شناخته می شود چون اگر تمامی مراحل عیب یابی قبل را انجام نداده باشید، احتمالا کارشناسان اپل مراحل قبل را روی گوشی امتحان خواهند کرد و نهایتا آن را ریستور می کنند. پس از ریستور کردن گوشی، مشکل لود نشدن اپ استور معمولا در 99 درصد مواقع درست خواهد شد.

بکاپ گیری از گوشی های آیفون بسیار راحت است. ابتدا باید برنامه ی آیتونز را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. سپس گوشی آیفون خود را به کامپیوتر وصل کنید و برنامه ی آیتونز را باز کنید. سپس کمی صبر کنید تا برنامه ی آیتونز گوشی آیفون شما را تشخیص دهد. از قسمت Summary برنامه شاهد پنجره ی Backup گوشی خواهید شد که مانند شکل زیر است.

گیفت کارت آیتونز -گیفت مکس

همان طور که می بینید دو روش بکاپ گیری از گوشی شما وجود دارد. در روش اول از مهم ترین داده های روی گوشی آیفون شما بکاپ گرفته می شود و بصورت اتوماتیک در iCloud ذخیره می شود. در روش دوم یک بکاپ کامل از گوشی تان گرفته خواهد شد و روی کامپیوترتان ذخیره می شود. پس از انتخاب هر یک از این دو روش روی گزینه ی Back Up Now کلیک کنید تا فرایند بکاپ گیری شروع شود. پس از بکاپ گیری اطلاعات زمانی مربوط به آن در پایین پنجره (Latest Backups) نشان داده می شود که حاکی از موفقیت آمیز بودن فرایند بکاپ گیری است.

اگر می خواهید با iCloud روی گوشی از داده های آن بکاپ بگیرید کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

• گوشی آیفون تان را به وای فای وصل کنید.
• وارد تنظیمات گوشی شوید و وارد قسمت iCloud شوید.
• روی گزینه ی iCloud Backup کلیک کنید و مطمئن شوید که این گزینه روشن است. سپس روی گزینه ی Backup Now کلیک کنید. اتصال خود به اینترنت را قطع نکنید تا فرایند بکاپ گیری کامل شود.

برای ذخیره کردن عکس ها و فیلم های روی گوشی آیفون خود نیز می توانید آن را به کامپیوتر وصل کنید و پوشه ی مربوط به آنها را روی کامپیوتر ذخیره کنید.

اگر تمامی مراحل فوق را اجرا کردید و مشکل اپ استور گوشی تان بر طرف نشد، آنگاه به احتمال 99.9 درصد مشکل گوشی تان نرم افزاری است. بنابراین بهتر است گوشی آیفون تان را نزد کارشناسان یا تعمیر کاران متخصص اپل ببرید و مشکل لود نشدن اپ استور را با آنها در میان بگذارید.
باید اشاره کنیم که بعضی مواقع مشکل کار نکردن اپ استور با آپدیت کردن سیستم عامل گوشی برطرف می شود، بنابراین وارد تنظیمات گوشی خود شوید و اگر آپدیت جدیدی برای گوشی تان وجود داشت حتما آن را ارتقا دهید. چک کردن تنظیمات Data & Time گوشی نیز یکی دیگر از راه حل هایی است که ممکن است مشکل گوشی را برطرف کند چون اپ استور از این اطلاعات برای چک کردن موقعیت مکانی شما استفاده می کند. بنابراین بهتر است وارد تنظیمات گوشی شوید و این گزینه را در حالت اتوماتیک قرار دهید.
اگر شما نیز با این مشکل مواجه شده اید و راه حل دیگری برای برطرف کردن آن بلد هستید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

رفع اررور  The iTunes Store Is Unable to Process Purchases at This Time 

این اررور بتازگی در زمان ریدیم (Itunes Giftcard Reedem) و استفاده از کد مشاهده شده که میتواند دلایل مختلفی داشته باشد  بطور خلاصه در چند مورد که در ذیل اشاره شده به راهکارهای نحوه حل این مشکل رایج پرداخته شده است .

گیفت کارت آیتونز -گیفت مکس

امیدوار هستیم این مطالب گفته شده مورد پسند شما کاربران همیشگی گیفت مکس قرار گرفته باشد  ، در صورت نیاز به خرید گیفت کارت آیتونز در مقادیر مختلف گیفت مکس این تضمین رو به شما میدهد که بهترین و رقابتی ترین نرخ خرید را در اختیار شما قراردهد 100% قانونی | تحویل آنی

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *