×
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد !

برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره در یک جزیره برای به دست آوردن سلاح و مهمات و همچنین شکست گروه‌های دیگر است. گروهی که تا آخر زنده بماند برنده بازی در این دست می‌شود. بازیکنان این بازی با خرید Apex Legends Gift Card به ارز داخلی این بازی، یعنی Apex Coins دسترسی پیدا می‌کنند. آنها با این ارز می‌توانند استایل شخصیت خود را تغییر داده و لباس‌ها و اسلحه‌های متفاوتی برای این شخصیت خریداری کنند.

گیفت کارت Apex Legends یک اعتبار پیش‌‌پرداخت است که به ارز داخلی بازی تبدیل می‌شود. این ارز به بازیکنان امکان شخصی‌سازی شخصیت‌ها و اسلحه‌های داخل بازی را می‌دهد. بازیکنان می‌توانند از اعتبار گیفت کارت برای تغییر دادن ظاهر و استایل قهرمانان در بازی استفاده کرده، و به سلاح‌های خود ظاهری خاص ببخشند. این تغییرات تاثیری در اجرا و قدرت شخصیت‌ها ندارد، اما به حتم ظاهر متفاوت آنها تاثیر زیادی روی رقبای شما خواهد گذاشت

مزایای خرید سکه بازی Apex Legends  |  خرید گیفت کارت اپکس

  • گیفت کارت Apex Legends برای بازی Apex Legends مورد استفاده قرار می گیرد و در صورتی که این گیفت کارت‌ها را در بازی ثبت کرد ، بیش از 100 آیتم خاص در بازی قابل تغییر می شوند که از این قبیل آیتم‌ها می توان به XP Boost ، بنر کارت‌ها و اسکین Legends اشاره کرد .
  • در صورتی که اسکین Legends را خریداری کنید می توانید بسیاری از موارد جدید را فعال و unlock کنید و با جذابیت بیشتری این بازی محبوب را ادامه دهید .
  • از دیگر مزایای این گیفت کارت‌ها باید بگوییم که به وسیله خریداری کردن آن می توانید در استور موجود در بازی این سکه‌ها را برای خریدن battle pass خرج کنید

نحوه شارژ یا ریدیم گیفت کارت Apex Legends

برای وارد کردن اعتبار گیفت کارت به حساب کاربری، می‌توانید مطابق مراحل زیر عمل کنید:

آموزش شارژ گیفت کارت APEX Legend

پس از خرید کوین بازی apex legend  با استفاده از روش زیر سکه ایپکس یا گیفت کارت apex  را میتوانید شارژ نمایید :

  • از طریق مرورگر اینترنتتون (گوگل کروم، اپرا، فایرفاکس، ماکروسافت Edge و…) وارد اکانت EA تون بشین. جهت راحتی کار روی لینک روبرو کلیک نمایید . ورود به Origin  | از طریق یک براوزر اینترنتی وارد حساب کاربری EA خود شوید.
  • با توجه به تصویر راهنمای شماره 1 زیر بر روی گزینه ی Redeem Product Code کلیک نمایید.
گیفت کارت اپکس گیم -گیفت مکس
  •  پس از خرید گیفت کارت اپکس آن را در باکس Product Code وارد فرمایید و بر روی Next کلیک فرمایید.
  •  اعتبار Apex Coin خریداری شده به اکانت Apex Legends شما اضافه می گردد.
گیفت کارت اپکس گیم -گیفت مکس
  • دراین مرحله کار تمام شده و اکانت اپکس شما به اندازه گیفت یا سکه خریدرای شده شارژ شده است ،  اگر گیفت کارت دیگری جهت شارژ آماده دارید میتوانید از دکمه بنفش رنگ Redeem Another Code کارت های بعدی را نیز شارژ کنید.

گیفت کارت Apex Legends مناسب چه کسانی است؟

گیمرهای حرفه‌ای که چندین بازی در ژانرهای مورد علاقه خود را تجربه می‌کنند اغلب در مراحل اولیه بازی‌ها به دلیل کمبود چالش و فعالیت، خسته می‌شوند. یکی از راه‌های بر طرف کردن این حالت و تجربه کردن بازی در بهترین کیفیت و حالت آن، خرید Battle Pass است. به این ترتیب گیمرها بدون احساس خستگی بازی کرده و می‌توانند از بازی لذت ببرند.

اگر از جمله بازیکنانی هستید که به تازگی با بازی ایپکس لجندز آشنا شده‌اید، خرید گیفت کارت Apex Legends به شما کمک می‌کند تجربه‌ای خصوصی سازی شده و انحصاری از این بازی به دست بیاورید.

این گیفت کارت یکی از هدیه‌های بسیار جذاب برای گیمرها و علاقه‌مندان بازی است. همان طور که پیشتر اشاره شد، خود این بازی رایگان است، با این حال بسیاری از امکانات جذاب آن با به دست آوردن امتیاز و گذشت مراحل در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این گیفت کارت به گیمر امکان می‌دهد از همان اول بهترین حالت ممکن از بازی را تجربه کند.

انواع گیفت کارت apex

گیفت کارت اپکس گیم -گیفت مکس

خرید گیفت کارت اپکس یا گیفت کارت‌های Apex Legends در مقادیر قابل تهیه  وسفارش از گیفت مکس میباشد

  • گیفت کارت‌های 1000 سکه ای   ( خرید گیفت کارت Apex Legends 1000 Coins )
  • گیفت کارت‌های 2150 سکه‌ای    ( خرید گیفت کارت Apex Legends 2150 Coins )
  • گیفت کارت‌های 4350 سکه ای   ( خرید گیفت کارت Apex Legends 4350 Coins )
  • گیفت کارت‌های 6700 سکه‌ای    ( خرید گیفت کارت Apex Legends 6700 Coins )
  • گیفت کارت‌های 11500 سکه‌ای  ( خرید گیفت کارت Apex Legends 11500 Coins )

 

آموزش استفاده از گیفت کارت Apex Legends در کنسولهای بازی و کامپیوتر :

گیفت کارت اپکس گیم -گیفت مکس

پلتفرم PC
  • برای استفاده از این کارت هدیه بر روی پی‌سی باید از طریق یک مرورگر وارد سایت Origin و حساب کاربری خود شوید. با کلیک روی نام کاربری در پایین صفحه، گزینه EA Account and Billing را انتخاب کنید. در بخش بعدی باید گزینه Redeem Product Code را انتخاب کرده و کد گیفت کارت را وارد نمایید تا عمل ریدیم اکانتتان انجام شود.
کنسول پلی استیشن
  • در کنسول پلی استیشن باید در ابتدا وارد اکانت PSN خود شوید و روی گزینه PlayStation Store کلیک کنید. سپس از طریق منوی سمت چپ صفحه، بر روی گزینه Redeem Codes کلیک کرده و کد گیفت کارت خود را وارد کنید. با انتخاب Continue و در آخر گزینه Yes عمل شارژ حساب شما انجام خواهد شد.
کنسول ایکس باکس
  • در این کنسول هم باید در ابتدا وارد حساب مایکروسافت خود شوید. از بخش Home وارد فروشگاه ایکس باکس (Store) شوید و گزینه Use a Code را انتخاب کنید. در اینجا باید کد گیفت کارت را وارد کرده و با کلیک روی گزینه Continue، عملیات را به پایان برسانید.

ممکن است در پایان این سئوال برای شما پیش آمده باشد چه تفاوتی بین گیفت کارت اپکس با گیفت کارت اوریجین هست ؟

گیفت کارتApex Legends چه تفاوتی با گیفت کارت Origin دارد؟

گیفت کارت Apex Legends مخصوص بازی Apex Legendsاست و کاربران می‌توانند با استفاده از اعتبار آن در این بازی خرید کنند. گیفت کارت Origin یک اعتبار پیش‌پرداخت در شبکه اوریجین یا EA است که با آن می‌توان انواع محتوای بازی‌ها و حق‌های عضویت این شبکه را پرداخت. از اعتبار گیفت کارت اوریجین می‌توان برای دریافت Apex Coins استفاده کرد.

 

باتشکر از توجه شما مخاطب گرامی به این آموزش کاربردی امیدوار هستیم در حد امکان در این آموزش توانسته باشیم اطلاعت مفیدی را در مورد گیفت کارت اپکس در اختیار شما قرارداده باشیم گیفت مکس .

سوالات متداول
مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

ساخت اپل آی دی با کمک سایت اپل | apple id
ساخت اپل آی دی با کمک سایت اپل | apple id

اگر شما هم یک دستگاه اپل دارید فارغ از نوع دستگاه (گوشی یا مک بوک و…) بدون شک برای استفاده از قابلیت هایی مثل آیتونز، استفاده از icloud و دانلود برنامه ها نیاز به یک شناسه اپل آی دی دارید.ما در این مقاله به شما نحوه ساخت رایگان اپل آی دی را در چندین روش […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *