×
آشنایی با انواع گیفت کارت ایکس باکس | xbox giftcard

تاریخ انتشار :

اشتـــراک گـــذاری مطلب

آشنایی با انواع گیفت کارت ایکس باکس | xbox giftcard

همه ما اسم کنسول بازی را شنیده ایم و یکی از پرطرفدارترین آن کنسول بازی محصول شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس  XBOX می باشد. در اینجا میخواهیم در مورد آن به صورت کامل بحث کنیم.به سوالاتی در خصوص روند شرکت مایکروسافت و نحوه ورود این شرکت به دنیای بازی سازی و پیشرفت کنسول های بازی. یکی از مهمترین مباحث “ گیفت کارت ایکس باکس XBOX ” می باشد که ما در اینجا به صورت مفصل درباره آن توضیح می دهیم. خرید گیفت کارت ایکس باکس را می توان از فروشگاه گیفت مکس کارت انجام داد. در ادامه با ما همراه باشید…

گیفت کارت ایکس باکس چگونه تولید شد؟

برای این که گیفت کارت مایکروسافت یعنی گیفت کارت ایکس باکس را روشن کنیم نیاز به روند پیشرفت شرکت مایکروسافت داریم. در دنیای فناوری و دیجیتال به گواه فعالان این عرصه یکی از موفق ترین شرکت ها مایکروسافت Microsoft می باشد. در ایتدا  به مقدمه ای درباره تاسیس و روند پیشرفت آن می پردازیم. شرکت مایکروسافت در سال 1975 میلادی توسط بیل گیتس و دوستش پائول آلن تاسیس نمود و دفتر آن در آمریکا می باشد. فعالیت این دو در ابتدا تولید مفسر زبان بود و در ادامه فعالیت خود را در زمینه سخت افزار، نرم افزار و کنسول بازی ایکس باکس گسترش داد.

موید پیشرفت این شرکت ارزش سهام این شرکت در سال 2019 می باشد که در کنار اپل،آمازون و الفابت تنها شرکت هایی بودند که به ارزش 1 تریلیون دلار رسیدند.

مایکروسافت در سال 1980 میلادی 5 سال با تولید DOS، نخستین سیستم عامل خود وارد بازار سیستم های عامل رایانه شخصی شد. هر روز با توجه به نیاز بازار و علایق کاربران در مسیر پیشرفت گام نهاد و نسخه های سیستم عامل خود را ارتقا داد.

  • سیستم عامل ویندوز

اولین نسخه سیستم عامل ویندوز با عنوان ویندوز 95  را به بازار عرضه نمود و پس از آن ویندوز 98 را تولید نمود و در این سالهای نرم افزار های کاربردی متنوعی تولید کرد که مجموعه نرم افزاری آفیس در کنار سیستم عامل ویندوز پرفروش ترین محصولات آن می باشد.

روند تکامل ویندوز به ترتیب زیر می باشد: در نسخه خانگی آن پس از ویندوز 98 ویندوز 2000 و سپس xp را به بازار عرضه نمود و در این سالها  با توجه به گسترش اینترنت و نیاز به سرور و خدمات به رایانه های دیگر سیستم عامل های نسخه ویندوز سرور را نیز تولید نمود.

ویندوز سرور 2003 اولین نسخه ویندوز مخصوص کامپیوتر های سرور هست که در ادامه با ویندوزسرور 2008،2012،2016، 2019 تکامل یافت.

در خصوص نسخه های سیستم عامل کامپیوتر خانگیPC  نیز نسخه های متفاوتی در این سالها ارائه شد که بعضی از این موارد تجربیات ناموفقی بودند مانند ویندوز8 . آخرین سیستم عامل ویندوز 10 می باشد که بنا بر اعلام شرکت مایکروسافت آخرین نسخه از سیستم عامل خانگی می باشد.

مایکروسافت علاوه بر زمینه تولید نرم افزار و سیستم عامل، مالکیت شبکه تلویزیونی MSNBC و سایت MSN.COM را نیز عهده دار می باشد. در سال 2014 با خرید شرکت نوکیا به مدت 10 سال وارد عرصه تولید تلفن همراه نیز شد که در این بخش زیاد موفق نبوده است.

مبحث مهمی که مربوط به مطلب ما می باشد بخش مایکروسافت ایکس باکس می باشد که به تولید کنسول بازی می پردازد و ما در اینجا این موضوع و گیفت کارت ایکس باکس  XBOX مایکروسافت شرح خواهیم داد.

تولد مایکروسافت ایکس باکس

Microsoft در سال 2001 میلادی با تولید ایکس باکس XBOX وارد عرصه کنسول های بازی ویدیویی شد. در زمان تولید این محصول این شرکت گیفت کارت ایکس باکس را هنوز طراحی و ارائه نکرده بود. مایکروسافت ایکس باکس از ششمین نسل کنسول های بازی های ویدیوی می باشد که با پلی استیشن2 و دریم کست به رقابت پرداخت که در این راه موفقیتی کسب نکرد.

  • ایکس باکس 360

پس از تجربه ناموفق نسخه اول این شرکت در سال 2005 دومین کنسول خود به نام مایکروسافت ایکس باکس360 XBOX 360 را روانه بازار نمود که نسبت به نمونه قبلی ازنظر سخت افزار و ظاهر کامل تر بود.

XBOX 360 در دو مدل Premuim Pack و   Core Pack تولید شد:

  • Xbox 360 Core Pack : این مدل کنسول فاقد هارد درایو،هدست بود و دسته های آن با سیم بود.
  • Xbox 360 Premuim Pack: دسته های این کنسول از نوع wireless بوده و هارد آن 20 گیگا بایتی بود. در بسته بندی این مدل هدست نیز موجود بود.

در ادامه مدلهای دیگری برای این کنسول عرضه شد که می توان به  Acrade Pack اشاره نمود.

در سال 2016 مایکروسافت تولید این کنسول را متوقف نمود و در سال 2018 برای آن بازی نیز تولید نکرد.

  • ایکس باکس وان Xbox One

مایکروسافت در سال 2013 کنسول ایکس باکس وان Xbox One از هشتمین نسل بازی های ویدیویی  را در یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی نمود. رقابت این نوع کنسول با پلی استیشن4 و نینتندو سوئیچ می باشد که از فروش نسبتاً بالایی در سراسر جهان برخوردار می باشد.

با ارائه این محصول از دسته بازی و Kinect  مخصوص این بازی نیز پرده برداری شد. بدنه این کنسول از دو بخش مات و براق تشکیل شده است. از مهمترین تغیییرات Xbox One نسبت به مدل قبلی Kinect آن می باشد.سنسور دوربین آن 1080p می باشد که از فرمانهای صوتی و حرکتی نیز پشتیبانی می کند. قابلیت پردازش حرکتی این سنسور 2GB در ثانیه هست که این ظرفیت امکان خواندن شش کاربر به صورت جداگانه فراهم می کند.

سخت افزار Xbox One از یک پردازنده هشت هسته ای AMD ، هارد 500GB، سی دی رام و RAM با ظرفیت 8GB  تشکیل شده است. در این کنسول به درگاههای ارتباطی USB 3.0، HDMI، WIFI DIRECT  نیز مجهز شده است. رابط کاربری آن مانند ویندوز 8 می باشد.

  • تغییرات Xbox One

شایان ذکر است ای نوع کنسول در سالهای بعد با اصلاحاتی همراه گردید، که منجر به تولید سری S و X آن شد.

  •  :Xbox One S پنج سال پس تولید نسخه اولیه Xbox One شرکت مایکروسافت تغییراتی در آن ایجاد کرد. از جمله این تغییرات کوچکتر شدن آن به میزان 40 درصد است. توان پردازنده گرافیکی بالاتر رفته است. دارای منبع تغذیه داخلی می باشد. این نوع کنسول با حافظه های 500GB، !TB،  2TB به بازار عرضه شده است.
  • Xbox One X: یکسال پس از معرفی Xbox One S مدل X آن معرفی گردید. این کنسول از پردازنده 2.3 گیگا هرتزی و پردازنده گرافیکی 6 ترافلاپسی بهره می برد و دارای حافظه 12GB می باشد. این سخت افزارها قابلیت اجرای بازی ها را در وضوح 4K می دهد که این نوع بازی ها Xbox One X Enhanced شناخته می شوند.
  • ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X

کنسول جدید ایکس باکس سری ایکس - گیفت مکس

جدیدترین مدل کنسول های بازی مایکروسافت، ایکس باکس سری ایکس می باشد که در پایان سال 2019 معرفی شد. Microsoft  جزئیات این محصول را به این صورت بیان می کند:

« Xbox Series X سریعترین و قدرتمندترین کنسول تولیده شده تا امروز خواهد بود. قدرت پردازشی آن چهار برابر Xbox One X خواهد بود.  گرافیک عالی آن بهترین کیفیت را برای گیمرها فراهم می کند.»

سرویس های اشتراکی XBOX با گیفت کارت ایکس باکس

شرکت مایکروسافت همانند رقبای خود سرویس های آنلاین راه اندازی نمود. گیفت کارت ایکس هم جهت استفاده از این سرویس ها عرضه شد.

  • استفاده از سرویس ایکس باکس لایو گلد باگیفت کارت ایکس باکس

مایکروسافت از زمان ساخت کنسول های بازی سرویس ایکس باکس لایو را راه اندازی نمود. این سرویس ، یک شیوه بازی چند نفره و آنلاین می باشد که مایکروسافت از کاربران وجهی را در ازای بازی دریافت می کند. این خود نیز در دو نوع رایگان و طلایی می باشد. لایو طلایی یا Gold نسخه پولی آن که شیوه پرداخت متفاوتی دارد که در ایران بهترین راه استفاده آن خرید گیفت کارت ایکس باکس می باشد. برای خرید این کارت ها می توان به فروشگاه گیفت مکس کارت مراجعه و آن را با بهترین قیمت تهیه نمود.

با سرویس رایگان نمی توان بازی چند نفره انجام داد و بعضی امکانات مانند ایجاد پروفایل و اسکایپ وجود دارد.

مایکروسافت در سال 2017  از سرویس اشتراکی دیگر خود به نام Game Pass رونمایی کرد. این سرویس متفاوت از Xbox Live Gold می باشد. روند کار آن به این صورت است که با پرداخت 9.99  دلار به پیش از 100 بازی در Xbox One و Xbox 360 دسترسی داشت. برای تجربه بازی آنلاین اشتراکی چند نفره حتما باید اشتراگ لایو طلایی تهیه نمود.

اکانت EA ACCESS

سرویس EA ACCESS از سال 2014 در اختیار گیمرها قرار گرفت که با استقبال چشمکیر کاربران رویرو شد. این سرویس در حقیقت اشتراک بازی های کمپانی بازی سازی EA می باشد. با این اشتراک و شارژ آن با گیفت کارت ایکس باکس در حقیقت می توان در کنسول های ایکس باکس از بازی های EA استفاده نمود.

گیفت کارت ایکس باکس

برای استفاده از امکانات ایکس باکس طلایی Xbox Live Gold   باید هزینه عضویت پرداخت نمود.هزینه این عضویت از 10 دلار در یک ماه تا 60 دلار در سال می باشد.

از جمله امکانات لایو طلایی بازی های گروهی و چند نفره آنلاین، دسترسی به فیلمهای HD، بازی های رایگان در هر ماه می باشد.

برای پرداخت هزینه عضویت بهترین روش استفاده از گیفت کارت های ایکس باکس Xbox می باشد. که این کارت ها در انواع مختلف 1 دلاری تا 60 دلاری عرضه شده اند. این کارت ها از زمان Redeem شدن به اندازه مدت زمان مصرفی کارت اعتبار دارد.

کارت های هدیه ایکس باکس تاریخ انقضا ندارند و می تواند هدیه مناسبی برای عزیزان شما باشد. فروشگاه گیفت مکس سایت تخصصی انواع گیفت کارت بهترین مکان خریداری گیفت کارت ایکس باکس است.

انواع گیفت کارت ایکس باکس XBOX

کارتهای ایکس باکس در انواع مختلفی به بازار ارائه شده اند. گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس XBOX تا 100 دلاری،  گیفت کارت یک ماهه EA ایکس باکسXBOX  تا 1 ساله، گیفت کارت 48 ساعته گلد ایکس باکسXBOX تا 1 ساله، گیفت کارت Game Pass ایکس باکس 14 روزه تا 6 ماهه. تمامی این کارت ها با بهترین قیمت در فروشگاه گیفت مکس کارت موجود می باشند.

اکانت مایکروسافت ایکس باکس

با خرید گیفت کارت ایکس باکس می توان از محصولات Xbox Store تا سقف اعتبار آن خرید انجام داد . این محصولات شامل موزیک، خرید اعتبار بازی، خرید گلد بازی ها، دسترسی به بخش  EA می باشد.

با کد این کارت می توان حساب Xbox Store را شارژ نمود و از امکانات آن استفاده نمود. لازمه آن داشتن حساب کاربری xbox هست که قابلیت استفاده از امکانات ویندوز دارد.

گیفت کارت ایکس باکس xbox در اعتبارات :

گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس | گیفت کارت 2 دلاری ایکس باکس  | گیفت کارت 3 دلاری ایکس باکس | گیفت کارت 5 دلاری ایکس باکس | خرید گیفت کارت 10 دلاری ایکس باکس | خرید گیفت کارت 15 دلاری XBOX  | خرید گیفت کارت 20 دلاری XBOX |خرید گیفت کارت 25 دلاری XBOX |خرید گیفت کارت 30 دلاری XBOX | خرید گیفت کارت 40 دلاری XBOX | خرید گیفت کارت 50 دلاری XBOX |خرید گیفت کارت 60 دلاری XBOX |  خرید گیفت کارت 70 دلاری XBOX |  خرید گیفت کارت 90 دلاری XBOX | خرید گیفت کارت 100 دلاری XBOX

موجود و قابل خريداری می باشد.

گلد ایکس باکس xbox بصورت:

گلد 48 ساعته ایکس باکس
گلد 14 روزه ایکس باکس
گلد 1 ماهه ایکس باکس
گلد 3 ماهه ایکس باکس
گلد 6 ماهه ایکس باکس
گلد 12 ماهه ایکس باکس

قابل خريداری می باشد.

گيفت كارت گيم پس ايكس باكس Xbox Game Pass بصورت :

گیفت کارت ایکس باکس گيم پس Xbox Game Pass یک ماهه
گیفت کارت ایکس باکس گيم پس Xbox Game Pass سه ماهه
گیفت کارت ایکس باکس گيم پس Xbox Game Pass شش ماهه

قابل خريداری ميباشد.

گيفت كارت EA access

سرویس EA Access در واقع یک نوع اشتراک و همکاری میان کمپانی Microsoft و شرکت Electronic Arts، برای کاربران کنسول Xbox One است.

این اشتراک، دقیقا مثل اشتراک طلایی ( اكانت گلد ايكس باكس ) یا به اصطلاح “گُلد” (Xbox Live Gold) است؛ یعنی شما با داشتن این اشتراک، از مزایای ویژه ای بهره مند می شوید که در ادامه‌ی مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

در سرویس EA Access کسانی که دارای کنسول ایکس باکس وان هستند می توانند با پرداخت ماهانه ۵ دلار یا به طور سالانه ۳۰ دلار اشتراک خریداری كنند و تا زمان فعال بودن اشتراشان به صورت رایگان و نامحدود از بازی هایی که EA در اختیارشان قرار می دهد كه بيش از 100 بازی است، استفاده نمایند.

نكات و مزايای خريد گيفت كارت EA ACCESS

زودتر بازی كنيد ( شما می توانید بازی های آینده‌ی شرکت EA ، یعنی عناوینی که هنوز وارد بازار نشده اند را به صورت رایگان تجربه کنید)
بيشتر بازی كنيد ( سرویس EA Access دارای یک بخش منحصر به فرد به نام The Vault است. این بخش شامل 20 بازی جدید، متنوع و هیجان انگیز می باشد که تماماً برای اعضای اشتراک EA Access رایگان هستند)
با هزينه كمتر بازی كنيد ( کسانی که اشتراک EA Access داشته باشند، در خرید تمامی عناوین شرکت EA از 10% تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود)

نكات و مزايای گيفت كارت ايكس باكس گيم پس xbox game pass

اين سرویس شامل بازی‌های متنوعی از جمله بازی های اکشن ، خانوادگی، تیراندازی و بازی پازل كه ميتوان از ميان آنها به بازی Halo 5 Guardians، بازی Gears of War Ultimate Edition ، بازی Lego Batman، بازی NBA 2K16 و بازی Mad Max اشاره کرد ميباشد. تا زمانی که عضو این سرویس هستید می توانید بدون هیچ محدودیتی به بازی های این سرویس دسترسی داشته و آن ها را دانلود کنید. سیستم عضویت در Xbox Game Pass به گونه ای است که حتی اگر شما لغو عضویت کرده باشید و یا حتی بازی را حذف کرده باشید تمام فایل های ذخیره شده و دستاوردهای شما در حساب کاربری تان باقی خواهد ماند.

اكانت گلد ايكس باكس XBOX

اكانت گلد ايكس باكس يا گيفت كارت گلد xbox در واقع نسخه پرمیوم یا پولی سرویس های ایکس باکس لایوی که بر روی ایکس باکس های وان و ۳۶۰ وجود دارد ميباشد.

گیفت کارت گلد ایکس باکس در بعضی موارد به صورت عامه تحت عنوان خرید اکانت بازی ایکس باکس وان یا خرید اکانت Xbox One ( اکانت ایکس باکس وان ) نیز بیان می شوند.

مزايای خريد اكانت گلد ايكس باكس

گیفت کارت Redeem شده تا زمان مصرفی که روی کارت مشخص شده است اعتبار دارد. در مقابل افرادی که مانند شما آنلاین هستند بازی کنید. همزمان با بيش از يك نفر چت كنيد. همبازی های تخصصی خودتون رو پیدا کنید و در مقابل بقیه بازی کنید. دسترسی سریع به محتوی و دموی بازی نسبت به افرادی که به صورت رایگان بازی میکنند. اكانت گلد ايكس باكس يا گيفت كارت گلد xbox به شما این امكان را میدهد که به صورت هرماه در ایکس باکس ۳۶۰ و ايكس باكس وان بازی کنید.

مقالات مرتبط
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
⚡بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡

بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید. ربات های […]

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

اگر کنسول ایکس باکس وان را در اختیار دارید و می‌خواهید بازی‌های مختلف را به صورت قانونی خریداری کنید، باید از دو روش خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی یا خرید آن‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنید. در این میان، خرید دیجیتالی بازی‌ها مستلزم شارژ اکانت ایکس باکس وان با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس […]

آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend
آموزش استفاده و خرید گیفت کارت APEX Legend

گیفت کارت Apex Legends چیست و چه کاربردی دارد ! برای معرفی گیفت کارت Apex Legends لازم است با این بازی آشنایی داشته باشید. این محصول یک بازی آنلاین رایگان اول شخص در ژانر تیراندازی و جنگی است که در سال 2019 رونمایی شد. ماجرای بازی شامل رقابت 20 گروه سه نفره یا 30 گروه دو نفره […]

هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید
هر آنچه در مورد گیفت کارت توییچ Twitch باید بدانید

سایت Twitch (توییچ) چیست ؟ این سوالی است که گیمرهای تازه کار از خود می‌پرسند. توییچ در واقع یک سایت پخش زنده‌ (streaming) است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری خود در این سایت داشته باشند. اگر شما استعداد و توانایی بالایی در گیمینگ (gaming) دارید، این سایت مکان مناسبی است تا بتوانید با نشان دادن توانایی و ترفند‌های […]

⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country  در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡
⚡ بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت  گوگل استفاده شده در پنل کاربری  حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *